دسته‌ها
اخبار

بهترین ابزار تجزیه و تحلیل رقبای تبلیغات گوگل


2 اکتبر 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger

اگر تا به حال برای بررسی دستی نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خود وقت صرف کرده اید تا تبلیغات Google Ads رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید، پس ما فکر می کنیم که م،تور Google Ads جدید ما را دوست خواهید داشت. به من اجازه دهید تا شما را در یک تور از ویژگی های تجزیه و تحلیل Google Ads که در Google Ads Monitor می یابید آشنا کنم – چون تعداد زیادی وجود دارد، من با توضیح یک بخش در یک زمان شروع می کنم.

نمودار رقبای تبلیغات گوگل

Ad Monitor Graph تجزیه و تحلیل تبلیغات رقبا را در 60 روز گذشته در قالبی رنگارنگ و تعاملی ارائه می دهد. تبلیغ‌کنندگان برتر، که برای یک کلمه کلیدی در نتایج پولی رقابت می‌کنند، با رتبه موقعیت تبلیغ خود در این نمودار روند نمایش داده می‌شوند. یک گزینه شناور متریک ،یبی همه رقبا و رتبه تبلیغات آنها را برای یک تاریخ خاص نمایش می دهد. افسانه زیر نمودار را می توان روشن یا خاموش کرد و دارای یک ویژگی فیلتر رقیب است که امکان کلیک ، روی دامنه برای حذف آن از نمودار را فراهم می کند تا تجزیه و تحلیل هدفمند رقبای خاص را فعال کند.

==> راهنمای استراتژی PPC پیشرفته ما را بررسی کنید

نمودار رقبای AdWords

رقبای برتر با شناور متریک ،یبی نمایش داده می شوند (تمام رقبا را برای تاریخ انتخابی نمایش می دهد) و افسانه کامل فعال است

آناتومی تبلیغات گوگل – تجزیه و تحلیل تبلیغات فردی

در زیر نمودار رقیب، یک ع، فوری از هر آگهی خواهید دید که شامل ،وان آگهی، URL صفحه فرود، متن محتوای آگهی و موقعیت رتبه آگهی است.


آناتومی تجزیه و تحلیل تبلیغات AdWords

آناتومی تجزیه و تحلیل تبلیغات گوگل ادز

از آنجایی که دامنه ممکن است برای بیش از یک آگهی در یک روز (یا محدوده تاریخ) برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی کند، ما سطح جزئیات را در این ابزار افزایش داده ایم تا گزینه ای برای مشاهده تمام موقعیت های Ad SERP به سادگی در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی شماره موقعیت نوع تغییر یکی دیگر از ویژگی های تجزیه و تحلیل عمیق ع، فوری آگهی است، بنابراین بیایید در این تور به جلو برویم…


کشف موقعیت های تبلیغاتی چند رقیب

کشف و تجزیه و تحلیل موقعیت های تبلیغاتی چند رقیب

تغییرات روز به روز تبلیغات را تجزیه و تحلیل کنید

نوع تغییر در محتوای تبلیغات رتبه بندی شده از یک دوره زم، به دوره دیگر برای یک کلمه کلیدی می تواند بینش عمیقی در مورد استراتژی تبلیغات رقیب و نظر گوگل در مورد محتوای تبلیغات ارائه دهد، بنابراین ما گزارش تغییرات تبلیغات رقبا را در Google قرار داده ایم. نظارت بر تبلیغات به سادگی روی Change Type: Title، توضیحات یا URL بروید و تغییرات بین تبلیغات قبلی و فعلی برای مشاهده آسان برجسته می شوند.

==> راهنمای تجزیه و تحلیل رقبای Google Ads ما را بررسی کنید

در این مثال، ما فقط روی چند مورد از تغییرات قرار گرفتیم تا نمایشی بصری از آن ارائه کنیم برجسته ویژگی. به ،وان مثال، بین 3 و 10 سپتامبر، ،وان (و همچنین توضیحات و صفحه فرود) برای تبلیغی که در رتبه 2 قرار دارد تغییر کرد – در تصویر زیر، نشانگر روی تغییر ،وان است.


تغییرات تبلیغات را از روز به روز تجزیه و تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل تغییرات تبلیغات از روز به روز

استراتژی و عملکرد دقیق تبلیغات

Google Ads Monitor با کنار هم قرار دادن همه اینها به ساده ترین عبارت، راه آس، برای تجزیه و تحلیل عمیق استراتژی و عملکرد تبلیغات رقیب ارائه می دهد.

م،تور AdWords

استراتژی و عملکرد تبلیغات رقیب را تجزیه و تحلیل کنید

این ابزار جدید تجزیه و تحلیل Google Ads در گزارش ها > تحقیق بخش Rank Ranger در زیر تجزیه و تحلیل رقابت ،وان مانند تمام ابزارها و گزارش‌های تحلیل بازاریابی که توسعه می‌دهیم، مشتاقانه منتظر بازخورد شما هستیم – به ما بگویید چه فکر می‌کنید و چه چیزی نیاز دارید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/adwords-monitor