دسته‌ها
اخبار

بهترین اپلیکیشن های کتابخوان صوتی ایرانی و خارجی تکنولایف

بهترین اپلیکیشن های کتابخوان صوتی ایرانی و خارجی تکنولایف

این اپلیکیشن هزاران کتاب متنی و صوتی رایگان نیز در کنار کتاب‌های غیررایگان، در آرشیو خود فرا کتاب دارد. هر هفته هم یک کتاب پولی را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپلیکیشن AIReader یکی از جدیدترین برنامه های کتابخوان است که از نسخه های قدیمی تر اندروید پشتیبانی می کند و از رایج ترین فرمت های کتاب از جمله EPUB، RTF, MOBI, PRC و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. اینترفیس این برنامه دارای گزینه های سفارشی، پیمایش خودکار، انیمیشن و حالت های مختلف نمایش است.

  • Wattpad – Read & Write Stories Premium عنوان یک شبکه اجتماعی مخصوص علاقمندان به نویسندگی و مطالعه برای اندروید است.
  • زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید.
  • صاحبان کتابفروشی ها می‌توانند اپلیکیشنی داشته باشند که در آن بتوانند به صورت آنلاین و غیر حضوری کتابهای خود را به فروش برسانند.
  • این برنامه کتابخوان رایگان و همراه با تبلیغات است که با پرداخت ۷٫۹۹ دلار می توانید تبلیغات را حذف کنید.
  • در متن کتاب یادداشت بگذارید و صفحات مهم را علامت گذاری نمائید.

این می تواند به شما کمک کند تا به راحتی مدیریت و باز کردن تمام کتابهای بر روی گوشی شما . ما همچنین یکپارچه سازی کتاب رایگان چندین سایت دانلود ، به شما اجازه می دهد به راحتی کتاب های الکترونیکی مورد نظر . از نظر بزرگی آرشیو باید گفت که اپلیکیشن کتاب خوان اپل بوک می‌تواند با سرویس‌هایی مانند پلی بوک گوگل و همچنین کیندل آمازون رقابت نزدیکی داشته باشد و حتی در برخی از ژانرها نیز محتوای بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. فرقی نمی‌کند که به‌صورت آنلاین باشید یا آفلاین، درواقع با دانلود محتوای مدنظرتان می‌توانید آرشیوی بزرگ از کتاب‌های صوتی و متنی موجود در گوگل بوکز را جمع‌آوری کرده و در زمان دلخواهتان به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید. حتی می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در دسته‌بندی‌های دلخواه ذخیره کنید که می‌تواند شامل ژانر یا برچسب مدنظرتان باشد.

ابزار مدیریت اینترنت

امروزه، کیندل در جایگاه یکی از اپلیکیشن‌های برتر کتاب‌خوان و در بین سه اپلیکیشن پردانلود و محبوب و قدرتمند کتاب‌خوان قرار دارد. اگر کتاب‌خوان باشید، به‌احتمال زیاد فیدیبو را می‌شناسید که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان است. فیدیبو از سال ۱۳۹۲ رسما کار خود را شروع کرد و با دریافت حق انتشار دیجیتالی کتاب‌، کتاب‌های مختلف و محبوبی دراختیار کاربرانش قرار داد. فیدیبو از زمانی محبوبیت بیشتری پیدا کرد که در سال ۱۳۹۵ گروه دیجی‌کالا آن را خرید و بعد از تبلیغات و مارکتینگ قدرتمند، امروزه به پایه‌ی قدرت اپلیکیشن‌های کتاب‌خوانی تبدیل شده است. به کمک اپلیکیشن کتاب ‌خوان طاقچه می‌توانید به بیش از 55 هزار کتاب‌ الکترونیک و صوتی دسترسی داشته باشید. البته پیشنهاد من این است که هر دو اپلیکیشن را به صورت همزمان داشته باشید و در مواقع لازم با یک مقایسۀ قیمت سریع به سراغ خرید کتاب از اپلیکیشن منتخب بروید.

همچنین در این برنامه کتابخوان می‌توانید رمان‌ها را دانلود کنید تا به شکل آنلاین نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. البته این کتابخوان یک نکته منفی بزرگ دارد و آن هم نبود قابلیت به اشتراک گذاری فایل است. البته اگر از افرادی هستید که نیازی به این قابلیت پیدا نمی‌کنید، این اپلیکیشن کتابخوان سیستم عامل مک یک گزینه عالی برای شما است.

اصل صداقت برای بررسی و معرفی محصولات مهم‌ترین اصلی است که به آن پایبندیم. خدمات این سرویس شامل پادکست، کتاب صوتی و موسیقی است اما بیشتر روی پادکست متمرکز است. این پادکست‌ها حوزه‌‌های مختلفی از روانشناسی، مدیریت و کارآفرینی تا شعر و ادبیات را شامل می‌شود. بخش کپسول در این سایت به کتاب‌هایی در حوزه بازاریابی، فروش و سرمایه‌گذاری، توسعه مهارت‌های فردی، جامعه شناسی، فلسفه و سیاست، روابط زناشویی، روانشناسی و خانواده، سبک زندگی، سلامت و تناسب اندام و غیره اختصاص دارد.

بهترین برنامه کتابخوان برای گوشی همراه

زومیت یک سایت تخصصی در حوزه‌ی فناوری است، خواهشمند است از بحث‌های سیاسی در بخش دیدگاه‌ها پرهیز کنید. فقط فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. آیا نیازمند برای یادگیری ویژگی های بیشتر ، لطفامحاکمه دانلود کنید .

آشنایی با اپلیکیشن‌های کتابخوان الکترونیکی ایرانی

در حقیقت نیازی نیست که ساعت‌ها وقت صرف خواندن کتاب برای درک مفهوم آن کنید؛ بلکه می‌توانید با رفتن به اپلیکیشن سبکتو و صرف کمتر از ۳۰ دقیقه زمان از اتفاقات رخ داده در ذهن نویسنده مطلع شوید. یکی از امکانات جانبی و جالب نرم‌افزار طاقچه، راه اندازی یک کتابخانۀ عمومی مجازی با نام «طاقچه بی‌نهایت» است. عضویت در طاقچۀ بی‌نهایت با پرداخت یک مبلغ مشخصی انجام می‌گیرد و سپس کاربر می‌تواند از تمامی کتاب‌های قرار گرفته در این بخش به رایگان استفاده کند.

در عصر جدید، گوشی‌های هوشمند خواه یا ناخواه به وسیله‌ای جدانشدنی از ما تبدیل شده‌اند، این امر زندگی روزمره طیف بسیاری از افراد را دچار تغییرات کرده و سبک زندگی جدیدی را در آن‌ها به وجود آورده است. افراد بسیاری هستند که زمان زیادی را صرف گشت‌وگذار در فضا مجازی و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف مانند اینستاگرام، واتساپ و موارد دیگر می‌کنند و از لذت‌هایی مانند خواندن کتاب بی‌بهره مانده‌اند. در این پست قصد داریم برخی از بهترین اپلیکیشن کتاب خوان را به شما معرفی کنیم تا اگر شما نیز به کتاب خواندن علاقه دارید، کمکی کرده باشیم و در انجام این امر خوب در کنار شما باشیم. در ادامه به برخی از بهترین اپلیکیشن کتابخوان ایرانی و خارجی اشاره خواهیم کرد. اول از فیدیبو شروع کردم، چون فیدیبو اولین برنامۀ کتاب‌ خوان ایرانی است. این نرم افزار کتابخوان الکترونیک در سال 1392 و با سرمایه‌گذاری فروشگاه دیجی‌کالا ایجاد شد.

ما بر این باوریم که این خواننده کتاب همان چیزی است که شما دنبال آن هستید . فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف، مرجعی مطمئن برای خرید گوشی در سراسر کشور است.

اپلیکیشن Google Play Books همچنین قابلیت‌ پشتیبانی از فرمت‌های مختلف کتاب، تنظیم ابعاد خروجی، اندازه فونت، رنگ قلم و هایلایت متن را دارد. در اپلیکیشن نوار می‌توانید برای خرید کتاب صوتی و دیگر محصولات، از دو پلتفرم وب‌سایت و اپلیکیشن استفاده کنید. در صورت استفاده از اپلیکیشن لازم است اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله را خریداری کنید. همه روز کتاب های بسیاری در موضوع های مختلفی ارئه می شود که یافتن آنها در بازار بی کران کتاب ها دشوار است اما برنامهMoon+ Reader Pro با قابلیت اتصال به کتابخانه های آنلاین جدید ترین های این حوزه را به شما معرفی می کند. همچنین این نرم افزار می تواند فایل های txt, html, epub, umd, fb2, chm, zip و OPDS را نمایش دهد و با توجه به در خواست شما نور،شفافیت و سایز فونت ها را کنترل نماید.