دسته‌ها
اخبار

بهترین قیمت باربیکیو، کباب‌پز و آتشدان + ارسال فوری فروشگاه مبلمان باغی

بهترین قیمت باربیکیو، کباب‌پز و آتشدان + ارسال فوری فروشگاه مبلمان باغی

همهی خاکسترها و روغن غذا روی این سینی جمع می شود، و بعد از بیرون اوردن تمیز شده و دوباره در جای خود قرار میگیرد. کباب‌پز و باربیکیو معمولاً از چند قسمت اصلی تشکیل می‌شوند هر یک از این اجزا کاربردهای خود را داشته و برای یک کباب‌پز ضروری است. درست است که با نداشتن قسمت‌هایی از کباب‌پز نیز می‌توان کباب درست کرد، ولی برای درست‌کردن یک کباب ایده عال و لذت بردن از آشپزی یک سری وسایل ضروری است.

معمولاً زیر پایه‌ها چرخ‌کار گذاری می‌شود تا جابه‌جایی کباب‌پز را راحت کند. این پایه‌ها در هراندازه ایی می‌توانند باشند، اما اندازه استاندارد ارتفاع یک باربیکیو 80 تا 90 سانتیمتر است. ضخامت پایه کباب‌پز بنا به‌اندازه و وزن باربیکیو تعیین می‌شود. این باربیکیو ها در دو نوع تا شو و معمولی در بازار یافت میشوند.این باربیکیو ها به دلیل اندازه کوچک و قابل حمل بودن در مسافرتها بسیار کار امد میباشند.

گروه تولیدی ویلا سازه طیف وسیعی از باربیکیوها را برای مصارف مختلف تولید می کند . اگر شما علاقه دارید که هرچه سریع تر گریل شما آماده برای طبخ غذا باشد ، گریل های ذغالی نمی تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد . اما باربیکیو های ذغالی زمان بیشتری برای آماده شدن نیاز دارند ‌. پیشنهاد ما به شما برای تمیز کردن باربیکیو ذغالی این است که بعد از استفاده از آن بلافاصله آن را تمیز نکنید .

  • حتی در بین طرفداران باربیکیوهای ذغالی، این مسئله وجود دارد که چه نوع ذغالی برای کباب کردن بهتر است.
  • کباب پز کتری از یک دریچه و شبکه پخت و پز، شبکه‌ی زغال سنگ، محفظه‌ی پایین، سیستم تهویه هوا تشکیل شده‌است.
  • یکی از وسایلی که نیاز به نگهداری منظمی دارد باربیکیو می‌باشد ، که به دلیل وجود آلودگی های مختلف باید به صورت دوره ای نظافت شود .
  • خلاقیت جهت ارائه به‌روزترین محصولات و ارتقای مستمر کیفیت، تعهد ماست صرفاً برای آرامش خاطر شما.
  • یا اینکه می توانید از انواع مختلف لوله های دودکش استفاده کنید .

همچنین گاهی اوقات از کباب پز ها در محیط های سرپوشیده استفاده می شود ، در این مواقع حتی اگر باربیکیو شما مسقف نباشد ، بازهم باید یک تهویه مناسب داشته باشید . به دلیل اینکه فضای سرپوشیده مکانی برای تجمع گاز های مختلف می باشد ، به همین دلیل با استفاده از یک تهویه دود و گازهای مختلف را به بیرون منتقل می‌کنید . قیمت باربیکیوهای ذغالی نسبت به نوع گازی یا برقی آن پایینتر است. تفاوت کباب پز های گاز و ذغالی را در مواردی چون قیمت، کنترل دما، نوع غذایی که در آن طبخ می کنید و محدوده دما می توان بررسی کرد. بهترین مزیت دستگاه کباب پز ایستاده تابشی موتور جوجه گردان می باشد که با این آپشن دیگر نیازی نیست که بالای سر منقل بایستید. خود موتور کباب‌ها را می‌چرخاند و مغز پخت می نماید و شما نیز می توانید در همان لحظه به مهمانها برسید و ظرف مدت ۸ دقیقه کبابی مغز پخت، ترد و خوشمزه را تحویل بگیرید.

کباب پز صنعتی چدنی پایه دار

نکته‌ی بعدی که باید به هنگام خرید باربیکیو به آن توجه کنید، این است که فضای فیزیکی خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر بالکن کوچکی دارید، پس انتخاب‌های شما محدود خواهد بود. خوشبختانه امروزه باربیکیوها در اندازه‌های متنوعی در بازار موجود هستند و شما به راحتی می‌توانید مدلی متناسب با فضای مدنظرتان را بیابید. همانطور که در بالا اشاره کردیم انواع باربیکیو‌ به سه نوع گازی، ذغالی و گازی ذغالی تقسیم منقل ارزان می‎شود. برای مثال اگر زمان پخت کم برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، بهتر است که به سمت باربیکیو گازی بروید. البته باربیکیوهای ذغالی نسل جدید ظاهر مدرن‌تر و عملکرد بهتری نسبت به نسل قدیمی انواع کباب‌ پز ها دارند و گزینه‌ی ایده‌آل‌تری برای فضاهای باز می‌باشند.

مزایای خرید از باربیکیو تهران کیچن

خلاقیت جهت ارائه به‌روزترین محصولات و ارتقای مستمر کیفیت، تعهد ماست صرفاً برای آرامش خاطر شما. ۱۰ سال گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش مادام العمر تنها بهانه‌ایست تا شما هم به درازای یک عمر با ما باشید. ابتدا می‌بایست تعیین کنید که چه نوع باربیکیو با چه امکاناتی نیاز دارید سپس با توجه به نوع برند و مرغوبیت دستگاه بهترین گزینه را انتخاب نمایید. گریل کردن غذا نیز نوعی روش پخت برای انواع گوشت و مرغ بوده که به صورت مستقیم روی شعله قرار نمی‌گیرند.

احتمالا با دیدن قیمت برخی از باربیکیوها تعجب کنید چرا که باربیکیوهای درجه یک با استانداردهای بالا قیمت بالاتری نیز دارند. توجه کنید که مراکز فروش باربیکیو ارزان‌ قیمت محصولات بی‌کیفیت‌تری نیز ارائه می‌دهند که در کوتاه مدت شما را از خریدتان پشیمان می‌نماید. این نوع باربیکیوها با توجه به کیفیت پایین‌شان زود خراب می‌شوند. همینطور می‌توانید برای اطلاعات تکمیلی‌تر با کارشناسان ما در باربیکیو تهران کیچن تماس حاصل نمایید.

به عبارت دیگر اگر فضای کافی در محیط باغ، ویلا، بالکن یا روف گاردن دارید، خرید باربیکیو یا کباب پز شرایطی را برای شما فراهم می‌کند تا نهایت استفاده را از فضای باز شخصی خود داشته باشید. اما تصمیم گیری برای انتخاب یک مدل باربیکیو به نیاز شما و شرایط محیط وابسته است. ۲- شرکت گروه معماری آرسس از پیمانکاران ساخت باربیکیو در تهران است. خدمات این شرکت شامل ساخت باربیکیو آجری، ساخت باربیکیو سیمانی و ساخت باربیکیو سنگی می باشد. برای تماس با گروه معماری آرسس و اطلاع از قیمت باربیکیو بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای تماس با ایوان و اطلاع از قیمت باربیکیو بر روی لینک زیر کلیک کنید.