دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون 2022 آبان 1401 رایااستور | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون 2022 آبان 1401 رایااستور | behtarin-laptop

انجام محاسبات عددی سبک با نرم افزارهایی مانند کامسول، آباکوس و انسیس و همچنین بررسی و استخراج نتایج آنها. حداقل 12 گیگابایت رم داشته باشد و یا رم آن به حداقل 12 گیگابایت قابل ارتقا باشد. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام خرید لپ تاپ دانش آموزی کنید. بهره می‌برد و همچنین با یک طراحی جذاب و منحصر به فرد تولید شده است که می‌تواند کاربران بسیاری را مجذوب خود کند. ممنون بابت توضیحات و راهنمایی خوبتون ، من لپ Blade 15 Advanced Model رو سفارش دادم . لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

  • لپ تاپ ROG Strix G15 G512LW-BB دارای یک پردازنده اینتل نسل دهم Core i7 با 8 هسته پردازشی است که فرکانس کاری شگفت انگیز حداکثر 5 گیگاهرتزی دارد.
  • توجه داشته باشید که لپ تاپ کوچک و سبک ایسوس دارای حافظه ذخیره‌سازی HDD نیست و فقط به یک هارد 256 گیگابایت SSD بسنده کرده است.
  • برندهای دل و اچ پی؛ دل و اچ پی مارکهای بزرگ جهانی هستند ولی با توجه به حضور کمرنگشان در بازار ایران، قیمت آنها کمی بالاست و به همین دلیل ارزش خرید نسبتا پایینی دارند.
  • مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند نرم افزارهای تدوین ویدیو را نیز در آن با سرعت بالایی به اجرا درآورد.
  • لپ‌تاپ مدل «‌A315-55G-73QC» یکی از مدل‌های زیبا، ظریف و بسیار باکیفیت است و از جمله بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان است.

کیبورد استفاده شده توی این مدل، اندازه و طراحی اصولی و راحتی داره؛ انگشت‌های دست به خوبی روی دکمه‌های صفحه‌کلید قرار میگیرن. برای صفحه‌نمایش ایسوس اومده از یه نمایشگر 15.6 اینچی استفاده کرده که همه چی رو با کیفیت Full HD نمایش میده و وضوح خیلی بالایی داره. وضوح بالا و دقت رنگ مناسب نمایشگر، بهتون اجازه میده که ریزترین جزئیات هر تصویر رو تشخیص بدین و همه چی رو زنده و طبیعی ببینید. در ضمن از روکش مات استفاده می‌کنه که باعث میشه از انعکاس نور جلوگیری بشه و بتونید از سیستم توی محیط‌های روشن به راحتی استفاده کنید. دستگاه بعدی که میخوام بعنوان بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون بهتون معرفی کنم، ایسوس ویووبوک پرو مدل M7600QE هست. اولین دستگاهی که قصد معرفی اون بعنوان بهترین لپ تاپ ایسوس تا 25 میلیون رو دارم، مدل VivoBook X513EA هست.

لپ تاپ گیمینگ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05 I5 10300H

اما مدل X515JP از نظر سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و کارایی یه سر و گردن از بقیه مدل‌ها بالاتره و میتونه بیشتر به کارتون بیاد. ببخشید این لپ تاپ نسخه با پردازنده amd ryzen u هم دارد که کارت گرافیکش هم vega8 است . سلام یه لپتاپ معرفی کنید برای کار های دانشجویی /ورد و پاور و پی دی افو اکسل / و برای بالا آوردن بازی پلی استیشن فوتبال و نگهداری عکس و فیلم و مشاهده آنها تا 20/25 میلیون .

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ThinkBook 15-GE

اما اگه بخوام از بین این مدل‌ها مدلی رو انتخاب کنم، VivoBook Pro K3400PH رو انتخاب میکنم. با من همراه باشید تا بدون اتلاف وقت بریم سراغ معرفی بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون. تا آخر مقاله با من همراه باشید تا بهتون بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون رو معرفی کنم. همچنین در نظر داشته باشید که سه مورد صفحه نمایش، پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی را نمی‌توان ارتقا داد، ولی رم، هارد دیسک و SSD معمولا قابل ارتقا هستند.