دسته‌ها
اخبار

بهترین هدفون تا 2 میلیون در سال 1401، 2023 مبیت-اصیل بخرید

بهترین هدفون تا 2 میلیون در سال 1401، 2023 مبیت-اصیل بخرید

هدفون Audio-Technica ATH-C555 BK، هدفون Philips SHE3590BL و هر مدل هدفون از برند 1more می‌تواند صدای صاف و شفافی را به شما ارائه دهد. آنچه در مورد هدفون MEE Audio M6 pro قابل توجه است، ساختار شیشه‌ای آن بوده که تمام سیم‌ها و مدارهای داخل هدفون را به نمایش می‌گذارد و همین مسئله از نظر خیلی از کاربران زیبایی هدفون را کم کرده است. با اینحال این محصول در دو رنگ سفید و سیاه عرضه می‌شود که در نوع سیاه آن، این مسئله کمرنگ‌تر است. ایرفون (هدفون توگوشی) RHA T20i را می‌توان نسخه‌‌ی قدرتمندتر و پیشرفته‌تر هدفون RHA T10i دانست.

در آیفون 7 و دیگر محصولات بعد از آن، جک 3.5 میلی‌متری صدا که یک ارتباط‌دهنده‌ی آنالوگ بود، حذف شد. این هدفون دو گوشی جدا از هم دارد که هرکدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیک این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در ناحیه‌ی گوش خود نکنید.

  • همچنین به کمک قابلیت Multi-point conections می‌توانید به راحتی بین دو دستگاه سوییچ کرده و به صورت همزمان دو دستگاه به هدفون متصل کنید.
  • خوشبختانه هارمن کاردن فلای anc از ارتباط سیمی هم پشتیبانی می‌کند و تنها به بلوتوث محدود نیستید.
  • درایور این مدل 32 میلی‌متری است و به لطف فناوری‌های JBL صدا کیفیت و بیس مناسبی دارد.
  • هدفون RHA مدل T10i تولید شرکت rha-audios است که صدای با کیفیتی داشته و به خوبی در گوش ثابت می‌شود.

خودنمایی می‌کند.میکروفون در این هدست کیفیتی عالی دارد و صدای گوینده را بدون مشکل و نویز پس‌زمینه به‌صورت شفاف منتقل می‌کند. همچنین این هدست راحتی قابل توجهی نسبت به مدل‌های همرده دارد و به‌تنهایی می‌تواند دلیل محکمی برای جذب گیمرها و بازیکنان ورزش‌های الکترونیک برای خرید آن باشد. اما فراموش نکنید که این هدست در دسته‌بندی هدست‌ها هنوز رده پایین و ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. در مقایسه با خروجی صدای 16 بیتی، خروجی صدای 24 بیتی به شما امکان می‌دهد صدایی نرم‌تر و باکیفیت بسیار بالاتر بشنوید. ویژگی حذف نویز مدت‌هاست که بخشی از هدفون‌های بی‌سیم باکیفیت موجود در بازار بوده است، اما سامسونگ تلاش کرده تا این بار آن را بهبود بخشد.

آیا هدفون های بی سیم ارزان ارزش خریدن دارند؟

دقت صدای دریافتی از این مدل واقعا بالا است و از گوش دادن به موسیقی لذتی بی‌نهایت خواهید برد. این محصول دارای 6 میکروفون خارجی و 2 میکروفون داخلی است و به همین جهت قابلیت ANC یا همان حذف نویز فعال آن عملکردی تحسین برانگیز دارد و می‌تواند صدای محیط را تقریبا به طور کامل https://www.asilbekharid.com/ از بین ببرد. از طرفی در صورت نیاز به شنیدن صدای محیط می‌توانید از قابلیت Transparency mode استفاده کنید. EQ تطبیق پذیر، Spatial Audio، تراشه H1 و شارژدهی 20 ساعته از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

معرفی و بررسی هدفون بی‌سیم جی بی ال Endurance Peak II

این مدل یکی از پرفروش ترین هدفون های فروشگاه دیجی کالا هم هست و تونسته رضایت بالای 90 درصدی خریداران رو به دست بیاره. اگه به دنبال امکانات عجیب و غریبی نیستید، هایلو W1 با این قیمت کاملا راضیتون می کنه. اگر به دنبال خرید بهترین هدفون و هندزفری تا 2 میلیون تومان هستید و بودجه زیادی هم ندارید، شاید Superlux برای‌تان گزینه مناسبی باشد. این محصول فاقد میکروفون و قابلیت ANC است، در نتیجه شاید آن چنان مورد استقبال افراد زیادی قرار نگیرد.

برای منی که خیلی توی هدفون وسواس دارم وقتی بازش کردم و روشن کردم یه چیز کاملا عادی بود و حقیقتا تو ذوقم خورد ولی وقتی برنامه اش رو نصب کردم و تنظیمات رو انجام دادم فوق العاده شد. البته این هدفون یکم صدارو به بیرون منتقل میکنه و اگه زیادش کنین کسی نزدیکتون باشه میشنوه. لطفا چند هدفن برای استفاده با کامپیوتر ترجیحا روگوشی و استفاده آموزشی مثلا زبان انگلیسی که صدا به طور واضح و روشن به گوش برسد تا 200 یا 300 تومن معرفی کنید. در نهایت، مراتب قدردانی و امتنان ما را به خاطر وقتی که بزرگوارانه برای مطالعه‌ی این مطلب گذاشتید، بپذیرید. امید داریم نظرات خود را، ولو مخالف، هم در مورد خود مقاله و هم درباره‌ی هدفون‌هایی که معرفی شد، با ما درمیان بگذارید.

این تجربه و بطور کلی علاقه به موسیقی باعث شد که مسئولیت نگارش در مورد بهترین هدفون های سال را در دیجیت نستعهده‌دار شوم. ضمن تشکر، امیدواریم این مطلب در راستای انتخاب و خرید هدفون روگوشی مفید بوده باشد در ادامه ای مطلب خواندن و بهترین هدست تلفن و بهترین هدفون‌ های مخصوص بازی را نیز به شما همراهان عزیز توصیه میکنیم. اگر قصد خرید هدفون‌های روگوشی over-ear را دارید که تمام گوش شما را بپوشاند، در این مطلب بهترین هدفون ‌های بازار از برندهای معتبر سازنده را معرفی کرده‌ایم. بهترین هدفون روگوشی انواع مختلفی از هدفون است که طی سالهای متمادی با تغییرات دنیای دیجیتال به روزرسانی شده است.