دسته‌ها
اخبار

به‌روزرسانی Google Panda در جولای 2015 ارائه می‌شود


2 جولای 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

وقتی کارمندان Google در مورد اجرای به‌روزرس، پاندا در سراسر وب در دو تا چهار هفته آینده صحبت می‌کنند، همه ما می‌خواهیم درباره اینکه چگونه تغییرات الگوریتم ممکن است بر سایت‌هایی که مدیریت می‌کنیم تأثیر بگذارد، بیشتر بد،م. مهم است که به جزئیات نگاه کنید زیرا در اینجاست که می تو،م بهترین اطلاعات را در مورد چگونگی شکوفایی در میان تغییرات سئو و رتبه بندی صفحات به دست آوریم.

از لحاظ تاریخی، به‌روزرس،‌های Google Panda و Penguin رتبه‌بندی را در سراسر وب مختل کرده‌اند. به‌روزرس،‌های پاندا در مواقعی اجرا می‌شوند تا سایت‌هایی را که رتبه بالایی دارند حذف کنند، زیرا آنها بک لینک‌های زیادی را بدون هیچ مجوز یا دلیل قانونی برای مرتبط شدن با یک وب‌سایت خاص ایجاد ،د. این به بسیاری از سایت‌هایی که با ،ید گاهی اوقات هزاران پیوند “هر،مه” بهینه شده بودند آسیب زد. طبق اعلام Gary Illyes گوگل در چند هفته آینده پاندا دوباره اجرا خواهد شد. SMX این هفته. با توجه به چندین بار به ،وان یک به روز رس، داده ها، این احتمال وجود دارد که سایت هایی که قبلاً جریمه شده اند بهبود یابند، در حالی که سایرین ممکن است مجازات های جدیدی را متحمل شوند.

گفته می شود الگوریتم گوگل که وب را می ،ند بیش از 200 فاکتور رتبه بندی دارد. جان مو، در جریان اخیر نشان داد پاتوق مرکزی وب مستر، “دقیقا 200 نیست، ما روی صفحه گسترده یا چیز دیگری حساب نمی کنیم.” فرمول الگوریتم هر روز تغییر می کند. الگوریتم گوگل که از آن به ،وان “سس مخفی” یاد می شود، URL ها و صفحات فرود وب سایت را برای SERP ها رتبه بندی می کند. جالب اینجاست که گوگل از روش های مختلفی برای بهبود الگوریتم و کیفیت جستجوی خود استفاده می کند.

سس مخفی گوگل

یک مرحله از تغییر الگوریتم شامل آزمایش کنندگان انس، است که به نتایج جستجوی مختلف نگاه می کنند و انتخاب می کنند که آنها ترجیح می دهند. این آزمایشگرهای انس، ترجیحات خود را قبل از اینکه تغییر الگوریتم وارد بسیاری از آزمایشات زنده اینترنتی شود، ارائه می دهند. جان اشاره کرد که گوگل گهگاه به دبیرستان ها می رود و از افرادی که هیچ تجربه ای در سئو یا جستجو ندارند می پرسد که نظر آنها در مورد جستجو چیست. او اشاره کرد که “آنها نتایج جالبی را هنگام آزمایش جستجو به این روش دریافت می کنند”.

آندره موریس، مدیر عامل و بنیانگذار Web Arts، در سخنر، اخیر خود در Conversion Excellence در KahenaCon، چیزی مشابه گفت. بهترین راه برای آزمایش اثربخشی یک صفحه وب این است که از شخصی که چیزی در مورد موضوع صفحه وب نمی داند، حتی اگر زبان سایت را نمی داند، بپرسید و از آنها بپرسید که در مورد صفحه چه نظری دارند. این رویکرد جدید ممکن است کمک کند، زیرا تعقیب الگوریتم برای رتبه‌بندی بالاتر دشوار است.

لینک‌ها، پر ، کلمات کلیدی و سایر تکنیک‌های قدیمی‌تر سئو از بین رفته‌اند. حتی چیزی مانند نرخ کلیک در صفحه SERPs که به ،وان یک عامل الگوی شماره یک شناخته شده است، ممکن است یک عامل رتبه بندی باشد یا نباشد. گری ایلیز، یک تحلیلگر روندهای وب مستر در گوگل، اخیراً گفت که CTR یک سیگنال اصلی نیست، که CTR نمی تواند در یک الگوریتم استفاده شود زیرا تنها چیزی که شما نیاز دارید یک ماشین یا شخصی است که روی پیوند کلیک کند – تقلب بسیار آسان است. با این حال کارشناسان سئو دقیقا برع، را آزمایش کرده و گفته اند که نرخ کلیک یک عامل رتبه بندی بزرگ است. گوگل هنگام رتبه بندی یک وب سایت موارد زیادی را در نظر می گیرد، شما می تو،د روی رتبه بندی در یک زمینه کار کنید و ممکن است به شما کمک کند، الگوریتم به جنبه گسترده ای از یک وب سایت نگاه می کند و برای متعادل ، سایت به ،وان یک کل کار می کند.

هنگامی که تغییراتی در الگوریتم ایجاد می شود، چه به روز رس، یا یک بار اسکن وب، رتبه بندی وب می تواند به طور قابل توجهی تغییر کند، بنابراین مراقب شاخص ریسک رتبه ما باشید.

رتبه Ranger's Rank-risk-index

حقیقت الگوریتم گوگل نه تنها به دلیل ثبت اختراع، بلکه برای جلوگیری از کلاهبرداران نیز یک راز باقی مانده است. خوشبختانه ما دستورالعمل های گوگل را داریم، کلیدواژه مهم ایمان سئو، تجربه کاربر و کارشناسان سئو و بازاریابان دیجیتال که می دانند چگونه یک وب سایت بسازند و محتوای با کیفیت خوب بنویسند که رتبه بالایی دارد و برای ترویج و ایجاد تجارت برای صاحبش کار می کند. .

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-panda-update-coming-soon