دسته‌ها
اخبار

بهینه سازی روی صفحه برای بهبود رتبه بندی SERP


1 جولای 2015 | ارسال شده توسط جوئل جانوفسکی

در طول سال ها مطالب زیادی در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو نوشته شده است که توسط افراد مختلف با رویکردهای مختلف به سئو نوشته شده است. و هدف همه مقالات، وبلاگ ها و کتاب های آنها ی،ان بوده است، تا به مردم کمک کنند تا رتبه بندی SERP خود را بهبود بخشند. اما یک مسئله کوچک وجود دارد – هیچ ، (به جز خود گوگل) نمی تواند 100% در مورد “قو،ن SEO” گوگل و تغییرات در الگوریتم آنها مطمئن باشد – همه اینها حدس و گمان است.

ا،ر موتورهای جستجوی اصلی، به ویژه بزرگترین و رایج ترین آنها، گوگل، الگوریتم خود را چندین بار در روز تغییر می دهند تا تجربه کاربر را بهبود بخشند و از “تقلب” افراد جلوگیری کنند و نتایج SERP خود را به روشی ناعادلانه بهبود بخشند.

اما مطمئناً این بدان م،ا نیست که آنها بعضی از متخصصان سئو را دیوانه نکرده اند، از جمله من…

بهینه سازی کلمات کلیدی روی صفحه برای Mashable

اما مانند هر چیز دیگری… با اخبار بد، خبرهای خوبی نیز به همراه می‌آید… راه‌هایی وجود دارد که می‌تو،د موتور جستجوی سایت خود را حتی زم، که گوگل الگوریتم خود را تغییر می‌دهد بهینه نگه دارید… مطمئن شوید محتوای On-Page شما بهینه شده است و آماده ارائه محتوای با کیفیت به بازدیدکنندگان شماست. در تمام صفحات خود، نه تنها در صفحه اصلی – و مطمئن شوید که بازدیدکنندگان خود را به صفحه “درست” هدایت می کنید. یک راه آسان برای فهمیدن اینکه آیا با کلمه کلیدی دلخواه شما به صفحه صحیح رسیده است یا خیر، استفاده از گزارش تفکیک روزانه است.

تفکیک روزانه صفحات فرود رتبه بندی شده

یکی از راه‌ها، و بسیار مهم‌ترین، برای آماده نگه داشتن وب‌سایت خود برای تغییرات الگوریتم این است که وب‌سایتی پر از محتوای باکیفیت داشته باشید که برای بازدیدکنندگان شما جذاب باشد. وقتی بازدیدکنندگان شما خوشحال هستند – گوگل نیز خوشحال خواهد شد. هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود و خوانندگان آن، دستورالعمل هایی وجود دارد که باید رعایت شوند – برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان شما از محتوایی که برای آنها ارائه می کنید خوشحال خواهند شد – من در اینجا به چند مورد از مهمترین آنها خواهم پرداخت.

مطمئن شوید ،وان شما جذاب است

،وان سایت جذاب، کنجکاوی بازدیدکنندگان شما را به ارمغان می آورد و ناخودآگاه آنها را دعوت می کند تا مطالب بیشتری را که در سایت شما نوشته شده است بخوانند – و احتمالا باعث می شود زمان بیشتری را در هر یک از صفحات داخلی شما صرف کنند. علاوه بر ،وان جذاب، مطمئن شوید که ،وان شما حاوی کلمه کلیدی است که می‌خواهید صفحه برای آن رتبه‌بندی شود، تا پتانسیل بازدیدکنندگان جدید برای یافتن وب‌سایت شما – و صفحه صحیح را به حدا،ر برس،د.

بهینه سازی ،وان صفحه برای کلمه کلیدی

اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم محتوای وب سایت خود را به روز کنید

برای یک بار ایجاد یک وب سایت، آن را با محتوای خوب و مرتبط پر کنید و سپس “آن را برای همیشه آنجا بگذارید” به شما کمکی نمی کند تا رتبه سئوی طول، مدت خود را افزایش دهید، بلکه برع،. محتوا باید به طور مکرر به سایت شما اضافه شود، و یک بار دیگر چند دستورالعمل باید رعایت شود:

  • به خاطر داشته باشید که محتوا باید منطقی باشد.
  • از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید. اگر کلمه کلیدی انتخابی شما در هر عبارت یا پاراگراف استفاده شود، بازدیدکننده شما این احساس را خواهد داشت که شما “فریب خورده اید”، محتوای ارزشمندی را “واقعی” اضافه نکرده اید – و به احتمال زیاد موتورهای جستجو به همین دلیل وب سایت شما را جریمه می کنند.

اجتناب از پر ، کلمات کلیدی

محتوای کیفیت و کمیت

حتی اگر موتورهای جستجو ممکن است به 100 کلمه اول هر صفحه رتبه بالاتری برای کلمه کلیدی اختصاص دهند، متن های طول، می توانند ارزش و اعتبار بهتری نسبت به متن های کوتاه داشته باشند. بنابراین برای اینکه بتو،د محتوای خود را به حدا،ر برس،د، مطمئن شوید:

  • 100 کلمه اول (ترجیحا پاراگراف اول – حتی بهتر، جمله اول) حاوی کلمه کلیدی صحیح است.
  • برای جلوگیری از اشتباهات املایی و دستوری. اگرچه به نظر می رسد که موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند، اما همچنان می توانند نسبت به چنین اشتباهاتی بسیار حساس و انتقادی باشند و به همین دلیل ساده می توانند به راحتی باعث کاهش رتبه سایت شما شوند.
  • اینکه سایت شما برای مخاطبان هدف شما به راحتی قابل خواندن و درک باشد. خوانایی یکی دیگر از عوامل مهمی است که گوگل و سایر موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی کاربر پسند بودن صفحات وب شما در نظر می گیرند. تست خوانایی روی صفحه ما می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که محتوای شما برای خواننده من، است.

تست خوانایی روی صفحه

بهینه سازی ،اصر رسانه – تصاویر، تصاویر و فیلم ها

گاهی اوقات این ،اصر فراموش می شوند، اما دفعه بعد حتما آن را به خاطر بسپارید. یا اگر آنها را فراموش کرده اید، به این دلیل ساده آن را برطرف کنید که مزایای سئو برای ایجاد محتوای پر از ،اصر رسانه ای، انسان است، مانند:

  • خواندن را برای بازدیدکنندگان وب سایت آسان تر می کند و این چیزی است که موتورهای جستجو از آن استقبال می کنند.
  • همچنین ثابت شده است که تصاویر و ویدیوها میانگین زمان ماندن بازدیدکنندگان در یک سایت را افزایش می دهند، که عامل دیگری است که می تواند موقعیت SERP شما را بهبود بخشد. هر چه مدت زمان طول، تری افراد در یک وب سایت بمانند، محتوا باید بهتر باشد. این یکی از راه های گوگل برای رتبه بندی سایت است.
  • Alt Tags و نام گذاری فایل Image راه دیگری برای استفاده از کلمات کلیدی شما در کد سایت است. روشی ساده اما بسیار قدرتمند برای تقویت سئوی شما که نباید فراموش شود.

بهینه سازی تصویر

در حالی که گوگل الگوریتم خود را تغییر می‌دهد و ما را مجبور می‌کند تاکتیک‌های سئوی خود را تغییر دهیم، مطمئن شوید که از ابزار بهینه‌سازی On-Page Rank Ranger استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما سئو دوستانه است. این یک راه آسان برای بهبود سئوی شما است و مطمئن شوید که در صدر باقی بم،د حتی زم، که موتورهای جستجو شما را دیوانه می کنند!

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک حرفه ای SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/on-page-optimize-improve-serp-rankings