دسته‌ها
اخبار

بهینه سازی محتوا: 9 نکته حرفه ای وبلاگ نویسی


من خودم بیش از یک بار در موقعیتی قرار گرفته ام که سعی کرده ام یک پست وبلاگ کامل بنویسم، اما به دلایلی نمی توانم این لحظه را درست انجام دهم… نمی توانم ،وان درستی پیدا کنم، محتوا درست نیست به اندازه کافی خوب است، احساس “هیچ ، هرگز این را نخواهد خواند” و حتی بدتر از آن، الف 57/100 On-Page-Optimization نمره. از دیدگاه اشتراک گذاری اجتماعی، احتمالاً چندان خوب نیست. از منظر بهینه‌سازی موتور جستجو، حتی بدتر از آن… اما راه‌هایی برای جلوگیری از این امر و اطمینان از نوشتن پست‌های وبلاگ موفق وجود دارد.
9 نکته و ترفند برای وبلاگ نویسی موفق
من می خواهم با شما به اشتراک بگذارم 9 نکته و ترفند برای موفقیت در سئو وبلاگ نویسی بهینه شده هر بار که در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستید دنبال کنید. با دنبال ، این مراحل ساده، مطمئن خواهید شد که برخی از رایج ترین اشتباهات وبلاگ نویسی را انجام نمی دهید، که در عرض چند روز باعث می شود وب سایت شما چندین صفحه SERP را حذف کند، به چیزی که ممکن است “بدون دلیل” به نظر برسد، اما به من اعتماد کنید، گوگل این کار را انجام داده است. دلیل همه چیز است

1) ،وان صفحه و URL را بهینه کنید

مطمئن شوید که ،وان صفحه منحصر به فرد است. ،اوین صفحه باید توصیفی، مختصر و جذاب باشد و شامل کلمه(های) کلیدی باشد که محتوای صفحه را به بهترین شکل توصیف می کند. ترجیحاً کلمه کلیدی (ها) اولین کلمات ،صر باشد، اما از پر ، کلمات کلیدی خودداری کنید. عرض بر،ب ،وان باید تا 512 پی،ل باشد، در حالت ایده آل بین 10 تا 70 کاراکتر (اگرچه برخی از موتورهای جستجو فقط تا 55 را نمایش می دهند، در حالی که برخی دیگر بیشتر را نشان می دهند). منحصر به فرد بودن، این را به خاطر بسپارید!

،وان صفحه خود را با یک بهینه کنید H1 بر،ب این یکی از مهمترین کارهای بهینه سازی On-Page است که باید انجام دهید، و همچنین مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما در URL ظاهر می شود. گوگل این نواحی را اسکن و اندازه گیری می کند تا به راحتی بفهمد سایت شما در مورد چه چیزی است و به طور خاص در مورد چه چیزی وبلاگ می نویسید.

2) از ،وان ها استفاده کنید

یکی دیگر از عوامل مهم برای وبلاگ نویسی موفق، استفاده از آن است H2 و H3 بر،ب ها برای تأکید بر کلمات کلیدی و بخش های محتوا. ت،یم محتوا به بخش هایی با ،وان می تواند یک پست را کاربر پسندتر کند. بدون تگ های سرفصل بهینه شده، پست وبلاگ شما ممکن است آنطور که می خواهید موفق نباشد، به خصوص اگر یک پست طول، باشد (به ،وان مثال، اگر شما پست را آسان نکرده باشید، ممکن است افراد تمام نکنند).

3) کلمه کلیدی در محتوا

حتماً خود را درج کنید کلمه کلیدی در متن بدنه، ترجیحاً بیش از یک بار، اما زیاده روی نکنید زیرا در این صورت گوگل سایت شما را برای پر ، کلمات کلیدی جریمه می کند. سعی کنید از بیش از 20 تکرار کلمه کلیدی در محتوای پست خود استفاده نکنید.

4) بهینه سازی تصاویر

چیزی که بسیاری از مردم اغلب فراموش می کنند، که می تواند حیاتی باشد، بهینه سازی تصاویر در سایت شما است. فراموش نکنید که کلمه کلیدی را در نام فایل تصویر، تگ ALT و ویژگی ،وان قرار دهید تا قابلیت مشاهده موتور جستجو را فعال کنید. بر،ب‌های ،وان می‌توانند به ارائه منبع ترافیک سایت از طریق جستجوی تصویر گوگل کمک کنند. افزودن توضیحات یا ،وان می تواند قابلیت استفاده و موقعیت SERP را بهبود بخشد.

5) زبان

به خودت ب،ب زبان. اگر وب سایت شما به زبان آلم، است، مطمئن شوید که پست های وبلاگ خود را فقط به زبان آلم، بنویسید. اگر وب سایت شما به زبان ،یسی است، به زبان ،یسی پایبند باشید. بسیاری از وبلاگ نویسان (غیر ،یسی) در تلاش هستند تا زبان مادری خود را برای وبلاگ با پست های وبلاگ ،یسی ،یب کنند، چیزی که برای گوگل بسیار گیج کننده است و به شما کمک نمی کند به موقعیت های برتر SERP برسید. بلکه برع،. اگر می‌خواهید یک وبلاگ چند زبانه داشته باشید، محتوا را به زیرمجموعه‌ها یا زیر دامنه‌ها برای هر زبان جدا کنید یا از یک سیستم مدیریت محتوای چند زبانه استفاده کنید. WPML.

6) طول محتوا

انواع مختلفی از پست های وبلاگ وجود دارد و هر کدام به حداقل تعداد کلمات متفاوتی نیاز دارند. بسیاری از Pro نظرات و تعاریف متفاوتی از “طول کامل” برای یک پست وبلاگ دارند. اما یک چیز مطمئن است، هرگز کمتر از 350 کلمه ننویسید، و ترجیحا کمی طول، تر از آن، مهم نیست که چه نوع پستی است. معمولاً پست‌های طول،‌تر وبلاگ ارزش بیشتری برای خواننده به ارمغان می‌آورد، اما لحظاتی وجود دارد که یک پست کوتاه من،‌تر است، مانند چند هفته پیش که پستی درباره آ،ین به‌روزرس، Google Maps نوشتم – هرگز دوباره دیر اجرا نشود. کوتاه و مختصر.

7) کیفیت محتوا

موتورهای جستجو صفحاتی را جستجو می‌کنند که حاوی محتوای مرتبط و قابل خواندن توسط ماشین باشد که بهترین تطابق را با متن جستجوی بازدیدکنندگانشان فراهم کند. گوگل فهرست بلندبالایی از معیارها برای رتبه بندی وب سایت دارد و یکی از آنها این است زمان صرف شده برای هر وب سایت / صفحه وب. هرچه محتوای وبلاگ شما بهتر باشد، بازدیدکنندگان مدت بیشتری باقی خواهند ماند – و زودتر می تو،د به رتبه های برتر برای کلمات کلیدی ترجیحی برسید. نکته اصلی این است: چیزهای جالب بنویس. کیفیت قبل از کمیت.

8) سازگاری با موبایل

سایت‌های بهینه‌سازی‌شده برای موبایل در SERP نسبت به سایت‌های غیر موبایلی بالاتر می‌روند، وقتی شخصی از تبلت یا تلفن همراه جستجو می‌کند، بنابراین اگر به اندروید و اپل علاقه‌مند هستید یا از تست دسترسی به دستگاه تلفن همراه Google استفاده کنید یا از تست صفحه فرود دوستانه Rank Ranger استفاده کنید. ترافیک

9) سلامت سایت

در میان لیست پارامترهایی که گوگل برای رتبه بندی سایت شما استفاده می کند، وب سایت شما است زمان بارگذاری هرچه زمان بیشتری برای بارگذاری یک صفحه طول بکشد، شانس کمتری برای رسیدن به موقعیت‌های برتر SERP دارد – یا قبل از اینکه بازدیدکننده از انتظار خسته شود و کلیک کند، بارگیری شود. بنابراین اگر می‌د،د که بارگذاری صفحات وب شما بیشتر از آنچه باید طول می‌کشد، دلایل آن را بررسی کنید و آنها را اصلاح کنید. اگر به دلیل اندازه تصویر یا افزونه ها یا افزونه های سنگین (مثلاً وردپرس، جوملا، دروپال و غیره) نیست، ممکن است به تغییر میزبان وب فکر کنید زیرا محدودیت های پهنای باند می تواند دلیل مشکلات زمان بارگذاری وب سایت شما باشد.

زمان بارگذاری وب سایت

رسیدن به هدف!

نه تنها دوست دارید برای کلمات کلیدی خود رتبه بالاتری داشته باشید، آیا قدرد، نمی کنید که بتو،د رتبه بندی خود را نیز پیگیری کنید؟ بدون ردیابی دقیق رتبه، ممکن است نتو،د بازده سرمایه گذاری را برای زمان و تلاش اندازه گیری کنید. شما همچنین باید معیارهای ترافیک را دنبال کنید، بنابراین مطمئن شوید که برای یک ثبت نام کنید تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل حساب کاربری و ادغام آن در خود رنجر رتبه کمپین های بازاریابی. در حین انجام این کار، می‌تو،د به بیش از 100 گزارش ردیابی مختلف، و چندین ابزار تحقیقاتی، و همچنین گزارش‌های تحلیلی بهبودیافته دسترسی داشته باشید – چه چیز دیگری می‌تو،د بخواهید؟

و بنابراین به توصیه نهایی من… در مورد چیزهایی که برای شما جذاب است و نوشته هایتان بنویسید. «برای هیچ ، دیگری ننویسید». اگر درباره چیزهایی بنویسید که برایتان جالب و ارزشمند است، خوانندگانتان از شما قدرد، خواهند کرد. و وقتی نوشتن پست را تمام کردید، قبل از انتشار آن، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، برای یک پست ثبت نام کنید 30 روز آزمایشی رایگان با Rank Ranger و از ابزار On-Page Keyword Optimization برای تعیین اینکه آیا پست شما از نظر SEO بهینه شده است یا خیر، قبل از راه اندازی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید که امیدواریم ویروسی شود. اینطوری من این پست رو از نمره 57/100 به 90!

بهینه سازی پست های وبلاگ

درباره نویسنده

جوئل جانوفسکی

جوئل سالها تجربه عملی در زمینه سئو برای انواع مشاغل اروپایی و بین المللی دارد. دانش عالی و درک عمیق او از آنچه برای تبدیل شدن به یک متخصص SEO واقعی لازم است، در اشتیاق او به مشتریان Rank Ranger کمک می کند تا مزایای استفاده از پلت فرم ما را درک کنند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/optimize-content-9-professional-blogging-tips