دسته‌ها
اخبار

به راحتی تلاش های بازاریابی محلی خود را دنبال کنید: ابزار بینش جغرافیایی


27 مه 2020 | ارسال شده توسط Shay Harel

بنر ابزار Geo Insights

دریافت درک روشن و آسان از عملکرد ارگ،ک وب سایت شما در سطح محلی می تواند خیلی سریع پیچیده شود. اگر به دنبال چیزی می‌گردید که کمی در دسترس‌تر از برون‌یابی داده‌ها از مجموعه‌ای از جداول و نمودارها باشد، آیا می‌خواهم برای شما لذت ببرم… گزارش Rank Ranger’s Geo Insights!

در اینجا نحوه بررسی عملکرد سایت خود در بازارهای محلی در سرتاسر جهان از منظرهای مختلف است بدون اینکه خود را در این فرآیند دیوانه کنید.

دسترسی آسان به عملکرد بازاریابی ارگ،ک شما در سطح محلی

ردیابی عملکرد وب سایت (یا وب سایت) شما آسان نیست. ردیابی عملکرد وب سایت شما (یا وب سایت ها) در چندین بازار با چندین مکان در بازارهای گفته شده می تواند یک کابوس باشد. دلیل اصلی ایجاد گزارش Geo Insights این بود که ردیابی عملکرد ارگ،ک خود را در سطح محلی برای شما بسیار آسان کنیم.

به هر حال، اگر فکر می کنید که تجزیه و تحلیل عملکرد ارگ،ک محلی شما فقط برای سئوکاران محلی و بازاریابان محلی است، هیچ چیز نمی تواند دور از واقعیت باشد. سهم شما از SERP و ترافیکی که به سایت شما می آورد می تواند از مک، به مکان دیگر متفاوت باشد. دانستن عملکرد سایت شما در Google SERP زم، بسیار مهم می شود که مناطق و بازارهای خاصی برای شما ارزشمندتر از سایرین باشند.

با آن، بیایید نگاهی به خود ابزار بیندازیم.

من می‌توانم به تمام جزئیات دقیق‌تر آنچه که گزارش Geo Insights انجام می‌دهد وارد کنم یا فقط می‌توانم به شما نشان دهم که چه کار می‌کند. من انتخاب می کنم که دومی را انجام دهم. در اینجا میانگین رتبه یک سایت در تمام بازارهایی که در سرتاسر جهان هدف آن است، آمده است:

میانگین رتبه در هر بازار

برای ثبت، پین‌های اینجا بر اساس محدوده‌های رتبه‌بندی سفارشی کدگذاری شده‌اند:

پین های گزارش Geo Insights

برای پیشرفت در یک بازار خاص، می تو،د از عملکرد بزرگنمایی نقشه استفاده کنید یا یک کشور خاص را از منوی کناری انتخاب کنید. انجام این کار شما را قادر می سازد تا درک متمرکزتری از عملکرد محلی خود داشته باشید. در اینجا، من گزارش را طوری تنظیم کرده‌ام که فقط مکان‌هایی را که در ایالات متحده دنبال می‌کنم نشان دهد (نشانگر را نیز از “پین” به “نقطه” تغییر داده‌ام):

میانگین رتبه بازارهای ایالات متحده

همانطور که اغلب اتفاق می افتد، فقط یک منطقه خاص در یک بازار بزرگتر ممکن است قابل اجرا باشد. دریافت اطلاعات در مورد یک منطقه خاص از یک بازار بزرگتر به سادگی با استفاده از عملکرد بزرگنمایی نقشه است. در مورد زیر، من می خواستم روی عملکرد خود در ایالت فلوریدا تمرکز کنم. به‌علاوه، به‌جای بررسی میانگین رتبه، تصمیم گرفتم به موقعیت‌های رتبه‌بندی هر مکان بر اساس محدوده (ی،ی موقعیت‌های 1-3، 4-10، و غیره) برای کلمات کلیدی که دنبال می‌کنم نگاه کنم:

تجزیه و تحلیل موقعیت در هر مکان

موارد بالا روشی عالی برای دیدن اینکه چه تعداد از کلمات کلیدی من در کدام موقعیت‌ها رتبه‌بندی می‌شوند، برای یک ،ب‌وکار محلی خاص یا یک مکان مشخص.

حتی می تو،د مختصات دقیق را وارد کنید و در یک مکان خاص وارد شوید:

اطلاعات جغرافیایی مکان را تنظیم کنید

باید اضافه کنم، شما می تو،د به خودی خود از رتبه فراتر رفته و نمای کلی یک فهرست ،ب و کار یا بازار را تجزیه و تحلیل کنید:

دید ارگ،ک در هر مکان

باز هم، ایده این است که شما یک راه فوق العاده آسان برای دسترسی به عملکرد بازاریابی ارگ،ک خود در سطح محلی دارید. نیازی به است،اج داده‌ها از انواع نمودارها و جداول نیست تا بتو،د خلاصه آنچه را که تلاش‌های بازاریابی ارگ،ک و سئوی محلی شما ایجاد کرده‌اند به دست آورید.



عملکرد ویژگی SERP هر بازار خود را درک کنید

همانطور که قبلاً اشاره کردم، ابزار Geo Insights نه تنها برای SEO های محلی و بازاریابان متمرکز بر بازارهای خاص قابل استفاده است. هیچ چیز بیشتر از گزارش ابزار در مورد عملکرد ویژگی SERP این واقعیت را برجسته نمی کند.

نتایج جستجوی Google با انواع ویژگی‌ها از بسته‌های محلی گرفته تا قطعه‌های ویژه و جعبه‌های خبری پر شده است. در بسیاری از موارد، یک پرس و جو حاوی یک هدف جستجوی محلی خاص است که به محتوای تنظیم شده محلی نیاز دارد. بسته محلی و چرخ فلک داستان های برتر (معروف به جعبه خبر) دو نمونه اصلی هستند.

در موارد دیگر، ویژگی های به ظاهر جه، SERP وجود دارد که گوگل از آنها به گونه ای استفاده می کند که در نگاه اول ارتباط بسیار کمی با یک مکان خاص دارد. با این حال، و مانند رتبه‌بندی ارگ،ک در SERP، ویژگی‌هایی که Google استفاده می‌کند می‌تواند از مک، به مکان دیگر متفاوت باشد، و اغلب به این م،ی است که فرصت‌های ارگ،ک شما ممکن است از بازاری به بازار دیگر متفاوت باشد.

گزارش Geo Insights این کار را به دو صورت انجام می دهد:

1) با نشان دادن سهم بازار خود برای یک ویژگی خاص SERP در یک بازار معین.
2) با نشان دادن تعداد دفعاتی که یک ویژگی SERP خاص در میان کلمات کلیدی که برای یک بازار خاص دنبال می کنید ظاهر می شود.

هر کدام از این تغییرات مزایای خاص خود را دارند. برای مثال، اگر بخواهم ارزیابی کنم که کلمات کلیدی من از بازاری به بازار دیگر چقدر قوی هستند، از چیزی شبیه به این استفاده می‌کنم:

لیست بسته های محلی در هر مکان جغرافیایی

با فرض اینکه کلمات کلیدی که من استفاده می کنم در کل ی،ان باشند، گوگل به وضوح در نیویورک دارای موقعیت محلی بیشتری نسبت به کانزاس است. این مطمئناً ممکن است بر نحوه هدف گذاری من برای هر بازار تأثیر بگذارد.

این نوع تجزیه و تحلیل به ویژگی های محلی ثابت (مانند بسته محلی) محدود نمی شود. اگر سئوی بین‌المللی انجام می‌دهید یا صرفاً تلاش می‌کنید تا رشد ارگ،ک را در بازارهای متعدد به ارمغان بیاورید، تعداد پاسخ‌های مستقیم Google در مجموعه کلیدواژه‌های شما نشان‌دهنده احتمالات ترافیک در هر مکان است.

به ،وان مثال موارد زیر را در نظر بگیرید:

تعداد پاسخ های مستقیم نشان داده شده در هر مکان

با فرض اینکه مجموعه کلمات کلیدی برای هر مکان ی،ان است، رویکرد اتخاذ شده در دا، ،وما برای فرانسه کار نمی کند. به دلیل استفاده سنگین تر از پاسخ های مستقیم، گوگل فرصت های ترافیکی سایت شما را در فرانسه محدود می کند.

البته می تو،د از این نوع تحلیل برای تعیین اثربخشی استراتژی خود نسبت به رقبای خود استفاده کنید. در ،مت زیر، گزینه های گزارش را برای نشان دادن تنظیم کرده ام ویژگی های SERP (اشتراک گذاری) که به‌جای اینکه تعداد دفعاتی که یک ویژگی SERP برای کلمات کلیدی ردیابی می‌شوند به من نشان داده شود، به من از سهم بازار ویژگی SERP من (مثل اینکه چند ویژگی در مقابل رقابت برنده شده‌ام) در هر مکان اطلاع می‌دهد:

سهم بازار بسته محلی

واضح است که آنچه برای لیست ونیز کار می کند برای لیست میامی کار نمی کند. این می‌تواند نشانه‌ای باشد مبنی بر اینکه ممکن است بخواهید رویکرد متفاوتی با فهرست میامی در Google برای ،ب‌وکار من داشته باشید. در واقع، بسته به شرایط، می‌تواند به این م،ا باشد که می‌خواهید کاری را که با فهرست ونیز در میامی انجام می‌دهید تکرار کنید!

باز هم، در حالی که این نوع تجزیه و تحلیل با یک ویژگی خاص محلی مانند بسته محلی به راحتی قابل مشاهده است، به راحتی برای قطعه ویژه همیشه مورد علاقه اعمال می شود:

سهم بازار قطعه ویژه در هر مکان

در اینجا، بررسی در مورد اینکه چه کلمات کلیدی در شهر سالت لیک در مقابل نیویورک کار می کنند، مطمئناً عاقلانه خواهد بود اگر از همان کلمات کلیدی در هر دو بازار استفاده شود. در چنین حالتی، کل چشم انداز هدف قرار دادن قطعه های ویژه در بازار نیویورک محدود است، زیرا گوگل به سادگی آنها را برای این مجموعه خاص از کلمات کلیدی نشان نمی دهد.

مهم نیست هدف خاص شما یا ویژگی خاصی که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید، توانایی تجزیه و تحلیل عملکرد ویژگی SERP بر اساس بازار یک ابزار ارزشمند است. حداقل، انجام چنین کاری می تواند به ،وان یک سکوی پرشی برای دانستن اینکه کدام داده ها و به چه روشی باید وارد شوند عمل کند.

داده های خود را برای حدا،ر بینش عملکرد محلی سفارشی کنید

واقعاً یک میلیون روش مختلف برای تجزیه و تحلیل عملکرد محلی ارگ،ک شما وجود دارد. می تو،د روی عملکرد در هر مکان ،ب و کار تمرکز کنید. شما می تو،د عملکرد کلی خود را در یک بازار در مقایسه با بازار بعدی پیگیری کنید. حتی ممکن است بخواهید تمام مؤسساتی را که در آنها یک استراتژی را بر استراتژی دیگر اجرا کرده اید، ردیابی کنید تا اثربخشی آن را نظارت کنید.

از آنجا که ما این را می د،م، می خواستیم مطمئن شویم که هنگام استفاده از ابزار Geo Insights در نحوه تنظیم داده های خود انعطاف پذیری کامل دارید. برای این کار، می‌تو،د نحوه نمایش داده‌هایتان را سفارشی تنظیم کنید و حتی می‌تو،د فهرست‌های محلی و کلمات کلیدی از چندین کمپین را در یک نمایه داده ،یب کنید.

به ،وان مثال، در زیر رتبه متوسط ​​را برای همه مکان‌های پاپا جان که در فلوریدا دنبال می‌کنم نشان می‌دهم:

ردیابی عملکرد محلی در هر مکان فهرست

با این حال، در زیر، من داده ها را برای نشان دادن عملکرد کل بر اساس کشور تنظیم کرده ام:

ردیابی رتبه در هر بازار

ایده این است که شما می تو،د هر نوع مقایسه سفارشی را بر اساس مک، که می خواهید تنظیم کنید. آیا می خواهید عملکرد خود را از نوع خاصی از کلمه کلیدی در بازارهای متعدد مقایسه کنید؟ به دنبال آن برو.

آیا می خواهید کلمات کلیدی مشابهی را برای مکان های مختلف مقایسه کنید؟ شما هم می تو،د این کار را انجام دهید.

به سادگی، می‌تو،د هر یک از کلمات کلیدی و موتورهای جستجویی را که در Rank Ranger دنبال می‌کنید، به هر شکلی که می‌خواهید ،یب و سازماندهی کنید، برای هر تحلیلی که متن، با نیاز شما باشد!

نگاهی دقیق تر به عملکرد ارگ،ک خود داشته باشید

چه به دنبال بررسی عملکرد خود در هر بازار باشید، چه به دنبال فرو رفتن عمیق در کارایی استراتژی ارگ،ک خود هستید، گزارش Geo Insights ابزاری انعطاف‌پذیر برای کمک به شماست. هدف شما هرچه که باشد، گزارش Geo Insights، از طریق تمرکز بصری، به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی عملکرد ارگ،ک خود را به روشی بسیار ظریف‌تر درک کنید. با ت،یم بندی داده های خود بر اساس فهرست ،ب و کار یا بازار فی نفسه (و فراتر از آن)، اطلاعات ارائه شده روی نقشه به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی کار می کند، کجا کار می کند، و چه فرصت هایی واقعاً وجود دارد!

می‌تو،د گزارش Geo Insights را در رابط کاربری Rank Ranger در زیر بیابید: Enterprise>Management Reports>Enterprise Reports

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/website-local-performance-،ysis