دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی الگوریتم سایت هک شده گوگل


7 اکتبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

گوگل اعلام کرد، که اکنون تلاش می کنند تا سایت های هک شده را از نتایج جستجو حذف کنند تا کیفیت جستجو را بهبود بخشند. به طور خاص گوگل بیان می‌کند که ما قصد داریم در نتایج جستجوی خود با هر،مه‌های هک‌شده مق، کنیم. حجم عظیمی از سایت‌های قانونی توسط اسپمرها هک می‌شوند و برای انجام رفتارهای توهین‌آمیز، مانند دانلود ب،زار، ارتقاء ترافیک به سایت‌های با کیفیت پایین، ،، استفاده می‌شوند. و بازاریابی کالاهای تقلبی یا داروهای غیرقانونی دارویی و غیره.»

وبلاگ گوگل در ادامه می‌گوید که 5 درصد از پرس‌و‌جوها در نهایت تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و این به‌روزرس، الگوریتم بر جست‌وجوها در سراسر صفحه تأثیر می‌گذارد و بر جستجوی چندین زبان تأثیر می‌گذارد. گوگل تعداد کل نتایج نمایش داده شده را کاهش می دهد، بنابراین سایت های هک شده، چه در صفحه یک یا صفحه 249 نتایج گوگل باشند، حذف خواهند شد.

این، همراه با به‌روزرس، مداوم پاندا و سایر به‌روزرس،‌های کیفیت، نتایج جستجو را در ماه گذشته تحت تأثیر قرار داده است. شما می تو،د این را در شاخص ریسک رتبه ای مشاهده کنید. از اواسط سپتامبر، روزهای بیشتری نسبت به روزهای آرام، نوسانات بالا را نشان داده اند، به خصوص در موتور جستجوی موبایل گوگل.

رتبه بندی شاخص ریسک رنجر برای سپتامبر - اکتبر 2015

نزدیک به شاخص ریسک باشید زیرا Penguin، یکی دیگر از به‌روزرس،‌های الگوریتمی که به‌طور دوره‌ای اجرا می‌شود، قرار است قبل از پایان سال، شاید زودتر از آن، عرضه شود. جایی که پاندا به دنبال محتوای نازک نازک و صفحات تبلیغاتی با کیفیت پایین می‌گردد، پنگوئن به دنبال پیوندهای غیرطبیعی به یا از منابع هر،مه یا بی ارزش می‌گردد.

تصویری از به روز رس، الگوی پنگوئن گوگل

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-hacked-site-update