دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی الگوریتم هسته گوگل در 1st 2016


14 ژانویه 2016 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

آپدیت پاندا گوگلجان مو، از گوگل در 12 ژانویه تایید کرد که گوگل به‌روزرس، الگوریتم اصلی خود را اجرا کرده است، اولین تغییر اساسی در سال 2016. در ارتباط با این تغییر اصلی، پاندا به اجرای کند خود ادامه می‌دهد و پنگوئن منتظر است تا در بال‌ها راه اندازی شود. 30 روز آینده یا بیشتر پاندا و پنگوئن سال‌هاست که در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در جستجوی Google تغییراتی ایجاد کرده‌اند، زیرا Google برای محافظت از یکپارچگی الگوریتم PageRank خود، وب را برای پیوندهای هر،مه کنترل می‌کند و محتوای بد را حذف می‌کند تا به کاربران کمک کند نتایج بهتری از خود بگیرند. پرس و جوهای جستجو

به‌روزرس،‌های Google بدیهی است که می‌تواند نگر، مدیران وب‌سایت‌ها را در مورد تأثیر این تغییرات بر روی سایت‌هایشان ایجاد کند، اما به همین دلیل است که مطلع ماندن بهترین اقدام است تا در صورت ،وم بتو،د استراتژی SEO خود را تغییر دهید.

به روز رس، الگوریتم اصلی در شاخص ریسک رتبه به 80 می رسد

این به‌روزرس، اصلی خاص از هفته گذشته در منطقه قرمز شاخص ریسک رتبه‌بندی اجرا می‌شود و در سطح ریسک 80 به حدا،ر رسیده است.

Rank Risk Index به روز رس، الگوریتم Core را دریافت می کند

جان مو، گوگل تایید کرد که پاندا بخشی از به روز رس، هسته است

بحث در مورد اینکه آیا تیم جستجوی Google Panda را در زمان واقعی در الگوریتم اجرا می کند یا خیر، برای مدت طول، در جریان بوده است. در این صورت ربات Google در حال بررسی ایند، در اجراهای روزانه خود از طریق اینترنت کامل برای نقض پاندا است. در Google Webmaster Central Hangout، جان مو، به بری شوارتز تایید کرد آجر زنگ زده که بخش‌هایی از پاندا با الگوریتم اصلی در حال اجرا هستند و بخش‌هایی از پاندا در زمان واقعی اجرا نمی‌شوند.

تغییرات الگوریتم تایید شده توسط م،تورهای نوسان SERP

مت کاتز، رئیس سابق جستجوی هر،مه گوگل

گوگل به‌روزرس،‌های اصلی خود را مانند گذشته در کنفرانس‌های خبری و سایر انتشارات عمومی بزرگ اعلام نخواهد کرد. Google در این جهت است که از عموم محافظت می کند، به ،وان مثال، سر هر،مه جستجو را مخفی می کند. او از زم، که مت کاتز این موقعیت را ، کرد ناشناخته است.

به روز رس، ها تنها زم، اعلام می شوند که توسط وبلاگ نویسان و ویراستاران سئو شناخته شده فشار داده شود. گزارش‌های ریسک ردیاب رتبه سئو به منبع اصلی اعتبارسنجی تغییرات الگوریتم تبدیل شده‌اند و تا زم، که گوگل مردم را در مورد به‌روزرس،‌ها و تغییرات رتبه‌بندی که ایجاد می‌کنند، آگاه نکند، ادامه خواهد یافت.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-core-algorithm-update