دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی الگوریتم پنگوئن 4.0 گوگل – چه خبر؟


27 سپتامبر 2016 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

خب بالا،ه رسید گوگل پنگوئن 4.0 را عرضه کرد. پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و انتظار نگر،، جدیدترین الگوریتم از بین بردن وب‌سایت‌های هر،مه گوگل در راه است. اما همه اینها برای شما و سایت شما چه م،ایی دارد؟ چه چیزی Penguin 4.0 را با Penguin 3.0 متفاوت می کند؟ اکنون که پنگوئن به روز و مدرن شده است، چه انتظاری می تو،د داشته باشید؟

پنگوئن

کمی از تاریخ پنگوئن

فقط کمی حقایق اساسی در مورد پنگوئن. پنگوئن اولین بار در آوریل ۲۰۱۲ منتشر شد. “(Penguin) قصد داشت تکنیک‌های وب اسپم کلاه سیاه را که به نفع بازدیدکنندگان سایت نیست، جریمه کند، مانند پر ، کلمات کلیدی و طرح‌های پیوندی که سعی در دستکاری SERP دارند.” پس از آن، پس از انتشار آوریل 2012، دو به روز رس، دیگر در ماه مه و اکتبر 2012 وجود داشت.

با پیروی از یک الگوی مشابه، در سال 2013 شاهد انتشار پنگوئن 2.0 و 2.1 بودیم، دوباره به ترتیب در ماه می (2013) و اکتبر. پس از به‌روزرس،‌های سال 2013، گوگل تنها یک بار در اکتبر 2014 با پنگوئن 3.0 از پنگوئن بازدید کرد. از آن زمان، ما چیز زیادی در مورد پنگوئن نشنیده ایم، ی،ی تا به حال با پنگوئن 4.0.

آنچه پنگوئن 4.0 اضافه می کند

البته سوال واضحی که در ذهن همه وجود دارد این است که پنگوئن 4.0 چه چیزی را به میز می آورد که نسخه قبلی 3.0 آن را نیاورد؟ چند نکته وجود دارد که باید در مورد ساختار پنگوئن 4.0 در مقایسه با ساختار 3.0 بد،د، و همه چیز بد نیست.

پنگوئن 4.0 بخشی از الگوریتم اصلی است

ممکن است انتظار داشته باشید که انتشار رسمی به‌روزرس، الگوریتم گوگل چیزی شبیه به «انتشار پنگوئن 4.0» باشد. با این حال، شما چنین ،و، را پیدا نخواهید کرد، در عوض خواهید دید، پنگوئن اکنون بخشی از الگوریتم اصلی ما است. این بدان م،است که پنگوئن در حال حاضر کمابیش همان‌طور که خواهد بود، به‌روزرس،‌ها و تغییراتی را که به‌اندازه آن‌هایی که می‌گوییم «مهم» نیستند، ممنوع می‌کند. همچنین به این م،ی است که از بین نمی رود. چه چیزی ی،ی بخشی از “هسته” بودن شاید آندری لیپاتسف از گوگل به بهترین نحو آن را خلاصه کرد:

“این کمتر در مورد عملکرد است، به این م،ی که احتمالاً در طول زمان تغییر چند، نمی‌کند، و بیشتر به نحوه درک ما از آن در چارچوب الگوریتم مربوط می‌شود. آیا ما هنوز فکر می‌کنیم که این یک چیز تجربی است؟ برای مدتی اجرا می شود و ما مطمئن نیستیم که چقدر دوام می آورد؟ یا مانند PageRank است، بخشی از آن است، همیشه وجود خواهد داشت، حداقل در آینده قابل پیش بینی و سپس احتمالاً آن را در زمینه خاصی بخشی از آن می نامیم. الگوریتم اصلی.”

به زبان ساده، پنگوئن اکنون مانند PageRank است، برای مدتی طول، به شکلی سازگار، کم و بیش سازگار خواهد بود.

به روز رس، بیشتری وجود ندارد

به‌،وان بخشی از الگوریتم اصلی گوگل، منتظر هیچ اطلاعیه دیگری در مورد به‌روزرس،‌های پنگوئن نباشید. به عبارت دیگر، از آنجایی که پنگوئن بخشی از “هسته گوگل” است و پایدار و نسبتاً بدون تغییر است، اعلامیه های بعدی به یک م،ا اضافی هستند. حداقل در آینده قابل پیش‌بینی، هیچ تغییر عمده‌ای برای پنگوئن وجود نخواهد داشت (با فرض اینکه آنچه گوگل در مورد م،ای بخشی از الگوریتم اصلی آن گفته است درست باشد).

زمان واقعی و هدفمند

با دانستن اینکه پنگوئن اکنون این نوع مجموعه و موجودیت پایدار است که بخشی از الگوریتم اصلی گوگل است، لازم است بد،م این “چیز” دقیقاً چیست و در مقایسه با نسخه قبلی آن خاص است. پنگوئن جدید و بهبود یافته را می توان به ،وان خلاصه کرد به موقع و هدف قرار گرفته است.

به موقع: پیش از این، اگر سایت شما توسط پنگوئن مورد حمله قرار می گرفت، باید مدت زمان قابل توجهی را تا ارزیابی مجدد منتظر می ماندید. در واقع، سایت‌ها تنها زم، مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند که پنگوئن تحت یک به‌روزرس، قرار گرفت، که همانطور که قبلاً ذکر شد، این به‌روزرس، نبود. این البته باعث مرگ پنگوئن 3.0 شد.

تناسخ 4.0 زنده است. به این م،ی که مدام در حال ،یدن و ارزیابی مجدد است. از نظر عملی، این بدان م،ی است که در تئوری سایتی که توسط پنگوئن ضربه خورده است می تواند تغییرات سریعی ایجاد کند و در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به حالت قبلی خود بازگردد. از سوی دیگر، ممکن است به این م،ی باشد که یک سایت ممکن است پس از اجرای برخی از روش‌های بد خیلی سریع‌تر ضربه بخورد.

هدفمند: این تغییر کمی ساده تر است. قبل از به‌روزرس،، پنگوئن به یک سایت در کل دسترسی پیدا کرد. به گفته گوگل، در شکل فعلی، پنگوئن صفحات یک سایت را تجزیه و تحلیل می کند و سپس رتبه صفحات خاص “غیرقانونی” را کاهش می دهد. به طور کلی، برای من سخت است که باور کنم اگر سایتی تمایل به نمایش صفحات مشکل دار دارد، گوگل این موضوع را نادیده می گیرد و به طور کلی ارزش سایت را کاهش نمی دهد.

آیا شما از Boo،man می ترسید؟

بوگیمن

همانطور که آهنگ تام پتی می گوید: “انتظار سخت ترین بخش است.” از آنجایی که پنگوئن مدت زیادی است تحت به روز رس، قرار نگرفته است، تعلیق برای جامعه سئو کشنده بود و گاهی اوقات انتظار طول، مدت از یک چیز می تواند آن را نامتن، کند. نکته پای، این است که اگر شما در حال تمرین روش‌های سئو مطمئن و محکم هستید، نباید از ،ی که پنگوئن 4.0 است ترسید. من استدلال می کنم که شما کمتر از اینکه آ،ین نسخه الگوریتم شبیه همنام خود است، سرد اما در نهایت خون گرم است، ترس دارید. فعالیت در زمان واقعی یک گام بزرگ رو به جلو از جایی است که جامعه سئو یک هفته پیش با سایت‌های جریمه شده بود که برای به‌روزرس، بعدی دعا می‌،د. حداقل، جامعه سئو می تواند ذهن جمعی خود را راحت کند، میمون را از پا درآورد، و از این واقعیت که هیچ ، نباید فکر کند که به روز رس، بعدی پنگوئن چه زم، عرضه می شود و چه م،ایی برای جامعه خواهد داشت، آرامش پیدا کند. در بزرگ.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/penguin-update-4.0