دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی گوگل از آمازون و بهترین خرید بازدید می کند، Ebay 29٪ جهش می کند


5 ژوئن 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

هیچ چیز سرگرم کننده ای مانند ردیابی گوگل به ،وان بخشی از به روز رس، الگوریتم در برخی سایت های ،ده فروشی بزرگ وجود ندارد. اگر چنین ت، سرگرم کننده به نظر می رسد، این مقاله برای شما من، است، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که ماه گذشته در Google SERP اتفاق افتاد. مطمئن باشید، این همه اخبار SERP نیست که برای چاپ من، است. ماه مه همچنین شاهد معرفی یک روش کاملاً جدید برای نزدیک شدن به بررسی های گوگل بود که می تواند یک تغییر “رتبه بندی” بازی باشد. البته، این ماه مملو از آزمایش های معمول شما و تغییرات در رنگین کمان ویژگی های SERP گوگل بود. این Google SERP News است که کل ماه می را پوشش می دهد، نام من Mordy است و راهنمای شما خواهم بود.

،ده فروشی به ،وان به روز رس، گوگل سایت های تجارت الکترونیک را تحت تاثیر قرار می دهد

پدربزرگ من که اهل بخش پایین ایست ساید شهر نیویورک بود، علاقه مند بود خانواده اش را روشن کند که چگونه اغلب از پرداخت ،ده فروشی اجتناب می کند. ظاهراً گوگل چند مورد از آن مکالمات طول، را با پدربزرگم بر سر یک کاسه میوه و خامه ترش داشته است (که تا به امروز به نظر من کاملاً نفرت انگیز است). در 18 مه، ما یک افزایش متوسط ​​در نوسانات رتبه را از طریق شاخص ریسک رتبه بندی دنبال کردیم. رویداد یک روزه، گمانه زنی های زیادی را در مورد آنچه پشت تغییرات رتبه بود به همراه داشت. به اندازه کافی عجیب، گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که صحبت‌های فردی زیادی وجود ندارد در انجمن های سئو، که در مورد تغییرات الگوریتم گوگل غیرعادی است.

به روز رس، 18 می در مورد شاخص ریسک رتبه

شاخص ریسک رتبه افزایش در نوسانات رتبه را در 18 می نشان می دهد

با استفاده از ابزار جدیدی که در حال توسعه آن هستیم، نگاهی به تاثیر به‌روزرس، 18 می بر صنایع مختلف و دامنه‌های درون آنها انداختیم. همانطور که سرنوشت آن را رقم زد، متوجه شدیم که چند نام بزرگ در ،ده‌فروشی شاهد ضررهای قابل توجهی در SERP/رتبه‌بندی بودند که مصادف با به‌روزرس، 18 می بود. به طور خاص، آمازون، و همچنین Best Buy و Overstock، یک صفحه اسلاید پایین از SERP را انتخاب ،د.

از نظر داده فی نفسه، ما شاهد بودیم که آمازون 7 درصد از دید خود را از دست داد، میانگین رتبه Best Buy نصف یک موقعیت کامل را از دست داد، و ساعت Overstock به ،وان 10 درصد از دید خود از بین رفت. همه اخبار برای سایت های تجارت الکترونیک بد نبود، eBay یک برنده بزرگ بود. طبق به روز رس،، سایت حراج شاهد جهش 29 درصدی در دید بود در حالی که میانگین رتبه آن بیش از یک موقعیت کامل افزایش یافت.



Google به نظرات هتل ها قالب جدیدی می دهد

در اوایل ماه مه شاهد اجرای a توسط گوگل بودیم آزمایشی که به هتل ها قالب جدیدی جالب برای بررسی های محلی داد. ببینید، تا پایان ماه گوگل توانسته بود تایید شده که فرمت اینجا برای ماندن است. بررسی‌ها، که با چند ضربه در یک پانل دانش محلی قابل دسترسی هستند (تاکنون آنها را فقط در تلفن همراه دیده‌ام)، از چند جهت متفاوت هستند. یکی، آنها به سادگی رنگارنگ تر هستند و توجه را به خود جلب می کنند زیرا از گرافیک استفاده می کنند. با این حال، تغییر واقعی، و متعاقباً نتیجه واقعی، در تجزیه و تحلیل داده‌هایی است که اکنون به آنها دسترسی دارید.

قالب جدید امتیاز کلی هتل را درست در پانل دانش محلی می دهد. با این حال، این رتبه بندی در حال حاضر بیشتر توسط بخش بندی شده است اتاق ها، محل، و سرویس همانطور که در زیر نشان داده شده است:

خلاصه رتبه بندی اصلی بررسی هتل

ضربه زدن روی هر یک از زیر شاخه ها (به ،وان مثال اتاق ها، محل، یا سرویس)، شما را به رتبه بندی کلی برای معیارها می رساند. به جز، همانطور که در تصویر زیر متوجه خواهید شد، زیرمجموعه بر اساس نوع مهمان (به ،وان مثال زوج ها، خانواده ها، ،ب و کار، و انفرادی) هر نوع مهمان امتیاز خود را دریافت می کند:

بررسی هتل توسط Guest Breakdown

اکنون، ضربه زدن روی هر یک از این نمادهای “نوع مهمان” به شما داستان کامل هتل را در مقابل آن نوع مهمان می دهد. ی،ی اگر بگوییم کلیک کنید خانواده ها، می تو،م ببینیم که هتل از نظر عملکرد چگونه بوده است اتاق ها، محل، و خدمات:

بررسی هتل برای خانواده ها

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! در صورت ،وم، Google به شما امکان می‌دهد فهرستی از مواردی را ببینید که واجد شرایط رتبه‌بندی هستند. به ،وان مثال، در تصویر زیر زوج ها به اتاق های یک هتل امتیاز 3.7 داده اند. با گسترش لیست همراه می تو،د ببینید که زوج ها اتاق‌های بزرگ و تمیز را دوست داشتم، اگرچه برخی اظهار داشتند که می‌توان تعمیر و نگهداری را بهبود بخشید.

مقدماتی رتبه بندی هتل

من به ،وان پدر سه فرزند ،دسال که هتلی را ویران می کنم، به این بررسی ها اهمیت می دهم. من واقعاً دوست دارم ببینم آیا مک، برای بچه ها من، است یا نه. اما خارج از اطلاعات دقیق و چیدمان زیبا، چرا این مهم است؟ اجازه دهید از شما بپرسم، اگر مرد یا زن شرط‌بندی بودید، می‌گفتید که گوگل این قالب جدید و بهبود یافته را به هتل‌ها و فقط هتل‌ها محدود می‌کند؟ احتمالا درست نیست؟ بنابراین آنچه در اینجا به آن نگاه می‌کنید می‌تواند روشی باشد که Google به طور کلی در مورد بررسی‌های محلی انجام می‌دهد، حداقل زم، که می‌تواند، زیرا من فرض می‌کنم این قالب برای هر دسته از مشاغل کار نمی‌کند.

اگر واقعاً در اینجا به آینده بررسی های Google نگاه می کنید، این یک معامله بزرگ است. این بدان م،است که سایت‌ها نه تنها باید به رتبه‌بندی‌ها توجه کنند، بلکه باید به رتبه‌بندی‌هایی از جمعیت‌شناسی خاص نیز توجه کنند. این بدان م،است که محصول، خدمات و حتی وب سایت آنها باید با جمعیتی متفاوت سازگار باشد، که همیشه آسان نیست. گوگل از قبل سن بسیاری از کاربران خود را می‌داند، آیا تعجب می‌کنید اگر در مواقعی رتبه‌بندی‌ها بر اساس سن ت،یم شوند؟ اگر آن جوانان رتبه ضعیفی به شما بدهند، چه کاری برای شهرت شما در خیابان ها انجام می شود؟

ممکن است ویژگی‌های SERP و SERP Google را آزمایش کرده و تغییراتی ایجاد کند

بدیهی است که تغییر در نحوه مشاهده رتبه بندی هتل ها در تلفن همراه یک تغییر گسترده است. با این حال، یک سری از تست‌ها و تغییرات ویژگی SERP و SERP دیگر وجود داشت که بدنام بودند.

گوگل با ویژگی SERP کارهای خود پیش می رود

تماس گرفت گوگل برای مشاغل، ویژگی جدید اعلام شده به دنبال آزمایشی است که برای اولین بار در اوایل ماه مه مشاهده شد. اگرچه به نظر می‌رسد که ویژگی جدید SERP هنوز راه‌اندازی نشده است، اما گوگل رسماً عرضه آن را تأیید کرد. این ویژگی، از آنچه تاکنون دیده‌ام، فهرستی از مشاغل محلی مرتبط با یک پرس و جو (مانند مشاغل ساخت و ساز لانگ آیلند). سوالی که در ذهن من وجود دارد این است که چه تاثیری بر سایت های شغلی مانند Monster یا Indeed خواهد داشت. جالب است که ببینیم آیا گوگل در واقع با چنین سایتی به روشی که با کلینیک مایو در هنگام ایجاد پنل سلامت خود همکاری کرد، همکاری کرده است یا خیر.

جستجوی تصویر فیلترهای جدیدی دریافت می کند

بیایید تمرکز خود را به راهی معطوف کنیم که اکنون می تو،م جستجوی تصویر را انجام دهیم. در اوایل ماه مه، گوگل با مجموعه‌ای از فیلترهای جدید، مرتب‌سازی مجموعه‌ای از تصاویر بی‌پایان از سراسر وب را کمی آسان‌تر کرد. اکنون می تو،د نتایج تصویر خود را فیلتر کنید تا جدیدترین تصاویر، GIF ها یا کلیپ آرت ها را نشان دهید. شاید مهمتر از همه، شما می تو،د تصاویر را بر اساس رنگ از طریق یک فیلتر رنگی جدید جستجو کنید.

فیلترهای جستجوی تصویر جدید


فیلترهای جدیدی که اکنون بخشی از جستجوی تصویر گوگل هستند

فیلترها (که تا کنون فقط در موبایل دیده‌ام)، در حالی که نسبتاً ساده هستند، ممکن است وقتی در یک زمینه بزرگ‌تر در نظر گرفته شوند، نقشی که تصاویر در طرح جستجوی Google بازی می‌کنند، نشان می‌دهند. فقط در نظر بگیرید که گوگل به تازگی آن را اعلام کرده است تبلیغات در جستجوی تصویر ظاهر می شوند. این فقط به شما نشان می دهد که تغییرات کوچک در گوگل اغلب در یک زمینه بسیار اساسی و تاثیرگذارتر وجود دارد. به اندازه کافی گفت.

قالبی جدید برای تبلیغات خدمات خانگی

در دسامبر گذشته شاهد تغییراتی چشمگیر در تبلیغات خدمات خانگی گوگل با نقشه های محلی سازی شده و وضعیت گارانتی گوگل بودیم. اکنون به نظر می رسد که گوگل به آن قالب توسعه یافته بازگشته است و نوع تبلیغ را از طریق نشان می دهد کارت های افقی در بالای SERP. من شخصاً حدس می‌زنم که گوگل بالا،ه یک جعبه حاوی سه ،ب‌وکار محلی به همراه نقشه‌ای که در بالای فهرست دیگری از مشاغل محلی با نقشه، ی،ی یک بسته محلی، قرار گرفته بود، دید. به این م،ا که نمایش تبلیغات Home Service در قالبی که اساساً بسته‌های محلی کوچک مستقیماً در بالای بسته محلی واقعی بود، همیشه نه تنها زائد، بلکه شلوغ به نظر می‌رسید. گوگل، شما ذهن من را اینجا بخو،د.

قالب آگهی جدید خدمات خانه



تبلیغات هوم سرویس با جهت افقی امکان انتقال نرم‌تر به بسته‌های محلی همراه را فراهم می‌کند

اطلاعات بیشتر فهرست به قطعه ویژه می رود

بعدی تغییر در نحوه نمایش اطلاعات لیست، حداقل برخی از آن توسط گوگل بود. فکر نمی کنم لازم باشد به شما بگویم که دنیای سئو کاملاً دیوانه شده است. خوب، در ماه مه، گوگل بی سر و صدا با انتقال برخی از اطلاعات فهرستی که به طور سنتی در چرخ و فلک ها نشان می داد به ،متی که همیشه در بالای کادر نتایج (ی،ی قطعه های ویژه) قرار داشت، به آتش Featured Snippet اضافه کرد.

در اواسط ماه مه متوجه شدیم که گوگل برخی از اطلاعات فهرست خود را که مربوط به بازیگران/بازیگران است را نشان می‌دهد، نه در بالای چرخ فلک‌های SERP (مانند همیشه) بلکه از طریق Featured Snippets.

ما لیست هایی را گرفتیم که #گوگل به طور سنتی در بالای چرخ فلک های SERP که اکنون از طریق قطعه های ویژه نمایش داده می شوند، نمایش داده می شود. #سئو pic.twitter.com/zFS،PcXl

برای ثبت، متوجه خواهید شد که درخواست نشان داده شده در توییت بالا به صورت جمع است، ی،ی بازیگران، نه بازیگر. با این حال، گوگل اکنون یک قطعه ویژه مربوط به برندگان جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را نشان می دهد. به این م،ی که گوگل این پرس و جو را به این م،ا در نظر گرفته است که من می‌خواهم فهرستی از برندگان جایزه بهترین بازیگر مرد را ببینم، در حالی که در حقیقت، هدف احتمالی بیشتر تمایل به دیدن فهرستی از ،، است که بهترین بازیگران تاریخ شناخته می‌شوند (این پرس و جو همچنان مانند شکل زیر یک چرخ فلک تولید می کند).

چرخ فلک بهترین بازیگر مرد

جرأت می‌کنم بگویم که اگر ،ی بخواهد فهرستی از برندگان جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را ببیند، ا،ر مردم یک پرس و جو را در امتداد خطوط وارد می‌کنند. برندگان بهترین بازیگر مرد، یکی که جایزه را فی نفسه مشخص می کند. چرا؟ خوب آیا ووپی گلدبرگ، ماریسا تومی یا کوبا گودینگ جونیور را برخی از بهترین بازیگران/بازیگران زن می‌د،د (مهم نیست چقدر دوست‌داشتنی باشند یا نباشند)؟ نه، و وقتی به چرخ و فلک های آنها نگاه می کنید، گوگل هم این کار را نمی کند بهترین بازیگر همیشه (به بالا مراجعه کنید) و بهترین بازیگر همیشه (پایین را ببینید)، علیرغم این واقعیت که ستارگان سینمای فوق الذکر برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول یا مکمل مرد/بازیگر زن شده اند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این همه نه تنها جالب، بلکه کمی عجیب و غریب است.

بهترین بازیگر زن تا به حال چرخ فلک

همراه با به روز رس، های الگوریتم گوگل

ما حتی نیمی از سال 2017 را نگذرانده‌ایم و در حال حاضر رفتارهای بسیار جالب الگوریتم گوگل (سرفه سرفه Possum) را دیده‌ایمفرد). مشاهده سقوط برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در تجارت ،ده‌فروشی در SERP، به درام اخیر به‌روزرس، گوگل می‌افزاید. همه اینها این سوال را ایجاد می کند که بعد چه می شود؟ اگر الگوی فعلی درست باشد، مطمئناً تغییرات جالب SERP بیشتری وجود خواهد داشت (پس با ما همراه باشید). باید تعجب کنید که چه استراتژی بزرگتری در پشت صحنه این به روز رس، ها را در چند ماه گذشته هدایت کرده است. در حال حاضر، حدس شما به خوبی حدس من است.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-news-may-2017