دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی Algo، بهینه سازی قطعه های ویژه و موارد دیگر


2 ژانویه 2018 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

اگرچه ممکن است در سال جدید باشیم، اما هنوز کارمان با سال 2017 تمام نشده است. گوگل سال SERP را با یک به‌روزرس، الگوریتم پرطرفدار و برخی از جالب‌ترین تست‌ها و به‌روزرس،‌های ویژگی SERP که در طول سال شاهد بودیم، به پایان رساند. خواه این تصاویر در تبلیغات AdWords باشد یا محتوای بیشتری در ،مت‌های ویژه، گوگل سال را به گونه‌ای پایان داد که جز خسته‌کننده بود.

آ،ین به روز رس، گوگل در سال 2017

یادگیری ماشینی هرگز به تعطیلات نیاز ندارد، بنابراین علیرغم اینکه در آستانه تعطیلات است، گوگل به روز رس، الگوریتم قابل توجهی را ارائه کرد. در 20 دسامبر، شاخص ریسک رتبه یک روزه در نوسانات رتبه در دسکتاپ (دو روز در تلفن همراه) افزایش یافت. با رسیدن به سطح نوسان 71/100، به روز رس، پایان سال گوگل یک اتفاق ساده در رادار نبود.

نوسانات رتبه 20 دسامبر

نوسانات رتبه در 20 دسامبر بر اساس شاخص ریسک رتبه افزایش یافت

این پس از برخی گمانه زنی ها مبنی بر وجود به روز رس، وجود دارد که در حدود 14 دسامبر منتشر شد. در حالی که داده‌های ما افزایشی را در نوسانات رتبه در آن زمان نشان می‌دهد، آنها به اندازه تغییرات رتبه‌ای که در رتبه بیستم شاهد بودیم، قابل توجه نبودند.

قطعه های ویژه و پنل دانش یک به روز رس، محتوا دریافت کنید

در اوایل دسامبر، گوگل اعلام کرد جستجوهای مرتبط و تصاویر بیشتر به ،مت های ویژه می آیند. گوگل اعلام کرده است که افزوده‌های جدید به منظور کمک به کاربران برای کشف اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع است. جالب اینجاست که من هنوز با طرح جدید مواجه نشده ام.

گوگل نیز مانند قطعه های ویژه، چرخ فلک جستجوی مرتبط را به پنل دانش اضافه کرد. همچنین، Google در حال حاضر چرخ فلکی از موضوعات مرتبط را نشان می دهد که در برخی مواقع در بالای پنل دانش ظاهر می شود. هر دوی این ویژگی‌ها اکنون معمولاً در پانل‌های دانش تلفن همراه ظاهر می‌شوند.

افراد همچنین برای - پانل دانش جستجو می کنند

افراد همچنین برای چرخ فلک در پانل دانش تلفن همراه جستجو می کنند

گوگل دائماً در ویژگی های SERP خود، به ویژه پانل دانش، تغییراتی ایجاد می کند. بنابراین کمی جالب است که غول جستجو در مورد این تغییرات خاص اعلام رسمی کرد.

تست و تغییرات ویژگی های SERP – دسامبر 2017

همانطور که قبلاً اشاره کردم، گوگل سال را با چند زینگر واقعی به پایان رساند. به‌ویژه، تست‌های جذابی برای ویژگی‌های SERP و SERP وجود داشت که در صورت تبدیل شدن به وسایل دائمی می‌توانند تأثیر عمیقی داشته باشند.

SERP دو نتیجه

در اوایل ماه، گزارش‌هایی از SERP‌ها گزارش شد که تقریباً هیچ نتایج ارگ،کی نداشتند. این SERP ها تحت سلطه ویژگی های SERP متعددی بودند که فضایی را برای تنها دو نتیجه ارگ،ک باقی می گذاشت.

نتایج ارگ،ک محدود

یک SERP تلفن همراه که فقط دو نتیجه ارگ،ک را نشان می دهد (منبع تصویر seroundtable.com)

علاوه بر این، دکمه “صفحه بعدی” در این SERP نشان داده نمی شود. در عوض، گوگل به سادگی دکمه ای را نمایش داد که روی آن نوشته شده بود «مشاهده نتایج بیشتر». ضربه زدن به اینجا باعث شد که نتایج جستجو به صورت پویا به “صفحه” اضافه شود. من قبلاً این SERP را در حال بارگذاری پویا دیده بودم. بسیار جالب خواهد بود اگر گوگل در نهایت با این فرمت پیش برود. مشاهده این موضوع همراه با نتایج ارگ،ک محدود به نوعی منطقی است، زیرا در این مورد هیچ صفحه‌ای وجود ندارد، و این امر باعث می‌شود که گوگل راحت‌تر از نقد داشتن نتایج محدود در صفحه اول اجتناب کند.

بهترین پاسخ چرخ فلک

همچنین در اوایل ماه، گوگل یک نسخه جدید را آزمایش کرد ویژگی SERP، بهترین پاسخ ها (که توسط صنعت دوبله شده است). در مواقعی که یک پرس و جو نتایجی را از سایت‌های فروم می‌آورد، نمایش داده می‌شد، گوگل چرخ فلکی از پاسخ‌ها را در نتایج ارگ،ک اجرا می‌کرد. چرخ فلک پاسخ های متعددی را از تالار گفتمان به ترتیب پاسخ هایی که بیشترین آرا را دارند نشان می دهد. روشی که من به آن فکر می کنم تقریباً شبیه چرخ فلک از قطعه های ویژه با محتوایی است که از پاسخ های انجمن تشکیل شده است. بسیار جالب خواهد بود اگر گوگل به طور دائم این ویژگی را به SERP بیاورد. اگر چنین است، من جرأت می‌کنم Google هنگام پاسخ دادن به سؤالات جستجوی صوتی از پاسخ‌های چرخ فلک استفاده کند، زیرا انجام این کار برخی از نادرستی‌های همراه با قطعه‌های ویژه را از بین می‌برد.

بهترین پاسخ چرخ فلک


چرخ فلک بهترین پاسخ که در نتایج ارگ،ک برای سایت‌های انجمن در طول آزمایش اخیر ظاهر شد (منبع تصویر: seroundtable.com)

نتایج ارگ،ک به پانل محلی می آیند

گوگل اکنون مجموعه محدودی از آن را نشان می دهد نتایج ارگ،ک در پانل دانش محلی. به طور کلی نتایج 3 – 4 را نشان می دهد، این یک افزونه جالب به پانل دانش است. ی،ی من از نتیجه اینجا مطمئن نیستم. سایت‌های نشان‌داده‌شده عموماً متعلق به نهاد موجود در پانل، سایت‌های نقشه یا سایت‌های بررسی مانند Yelp هستند. با این حال، پانل قبلاً شامل پیوندی به سایت نهاد است، دکمه‌ای برای مسیرها دارد و شامل انواع رتبه‌بندی‌ها و نظرات است. فقط باعث می شود فکر کنم این ممکن است کمتر در مورد عملکرد و بیشتر در مورد اپتیک باشد.

پانل دانش نتایج ارگ،ک

نتایج ارگ،ک در پانل محلی تلفن همراه

لحظات قابل توجه در پانل دانش

Google با ایجاد یک ج، زم،، چرخ فلکی را آزمایش کرد که برش هایی از اطلاعات را به ترتیب زم، در پانل دانش نشان می داد. اطلاعات هر کارت در چرخ فلک از وب سایت های مختلف با پیوند به خود سایت است،اج شده است. به نظر می رسد این یک آزمایش محدود بوده است زیرا من دیگر ،صر ظاهر شده در پانل را نمی بینم.

کارت های قابل توجه - پانل دانش
کارت های قابل توجه در این آزمون یک ج، زم، برای پانل دانش ایجاد می کنند (منبع تصویر: seroundtable.com)

ویژگی پرسش و پاسخ راه خود را به پانل های دانش دسکتاپ باز می کند

گوگل که از ماه آگوست در پانل‌های دانش تلفن همراه ظاهر شد، آن را تحت فشار قرار داد قابلیت پرسش و پاسخ به دسکتاپ. این ویژگی یک فرصت محتوای عالی است زیرا به صاحبان سایت اجازه می‌دهد تا سؤالات خود را با نمایش محتوا در SERP بپرسند و پاسخ دهند. به این ترتیب، ویژگی پرسش و پاسخ یک نوع پرسش متداول است، اگرچه کاربران همچنین می‌توانند سؤالات خود را بپرسند و پاسخ دهند.

گوگل ویژگی های SERP پرواز و هتل را ارتقا می دهد …. دوباره

در ماه اوت، Flight Box و پانل‌های دانش هتل Google ارتقای بسیار قوی دریافت ،د که جستجوی پروازها و هتل‌ها را به سطح جدیدی از سهولت رساند. در ماه دسامبر، این ویژگی‌ها دستخوش تغییرات دیگری شدند. به طور خاص، Flight Box اکنون نکاتی را ارائه می دهد که برای صرفه جویی در هزینه شما طراحی شده است. را نکات جعبه در ماه آگوست اضافه شد، اگرچه در آن زمان اطلاعات زیادی در اختیار کاربران قرار نداد.

Hotel Local Packs همچنین شاهد به‌روزرس، Google بود که به شما امکان می‌داد قیمت هتل‌ها را از طریق هشدارهای خودکار ردیابی کنید. ی،ی گوگل در واقع تغییرات قیمت هتل ها را به شما ایمیل می کند (این ویژگی قرار است در سال 2018 عرضه شود). علاوه بر این، Google همچنین در مورد یا اگر هتل‌ها در یک منطقه خاص شلوغ‌تر از حد معمول و بنابراین گران‌تر باشند، دقیقاً در Local Finder اطلاع رس، می‌کند. این در حالی است که گوگل نیز به طور کامل خود را عرضه کرده است نوار لغزنده قیمت هتل در بسته محلی

هتل ها شلوغ تر از حد معمول

یک اعلان در داخل Local Finder به کاربران می گوید که آیا هتل ها برای محدوده تاریخ انتخابی شلوغ تر و در نتیجه گران تر خواهند بود یا خیر.

مهم نیست که چگونه به آن نگاه کنید، گوگل مطمئناً با اشتیاق جدید به ویژگی SERP پرواز و هتل خود نزدیک می شود. همانطور که قبلاً اشاره کردم، چنین ارتقاهایی ممکن است بخشی از یک استراتژی درآمدی جدید باشد که به دنبال مسدودکننده تبلیغات کروم است.

تصویر در تست تبلیغات

در 18 دسامبر، سرگئی آلاکوف متوجه شد که گوگل تصویری را در تبلیغات AdWords اجرا می کند. آنچه جالب است (غیر از موارد واضح)، این است که به نظر می رسد تصویر عمومی است (زیرا سایت مورد نظر چنین تصویری ندارد). بیشتر از آن، به نظر می رسد محتوای تبلیغاتی به صورت پویا توسط گوگل تولید شده است. واقعاً همه چیز کمی عجیب است. در عین حال، من این تصور را که گوگل تصاویر را به سمت تبلیغات خود سوق می دهد، نادیده نمی گیرم، زیرا انجام این کار باعث می شود که آنها بسیار ارگ،ک تر به نظر برسند.

@GinnyMarvin @rustybrick تصویر صفحه فرود در یک تبلیغ کشیده شده است. جدید؟ pic.twitter.com/GkQBliAxEl

– سرگئی آلاکوف (@ser،_alakov) 16 دسامبر 2017

پایان دادن به سال در راه بزرگ

وقتی به آن فکر می‌کنید، گوگل واقعاً سال را با هیجان به پایان رساند. فقط تصور کنید که آیا برخی از آزمایش‌هایی که دیدیم واقعاً اجرا می‌شوند. هم تصاویر موجود در تبلیغات و هم چرخ فلک بهترین پاسخ، پتانسیل این را دارند که به طور جدی SERP را متز،ل کنند. در مورد دوم، نشان دادن چرخ فلکی از پاسخ های انجمن می تواند تأثیر واقعی بر کلیک هایی که آن سایت ها در غیر این صورت ،ب می ،د داشته باشد. همچنین، اصلاً تعجب آور نبود که Google ،اصر بیشتری را به ویژگی های SERP پرواز و هتل خود اضافه کرد. همانطور که گفته شد، آیا گوگل تمام شده است؟ آیا در سال 2018 شاهد دور دیگری از ارتقاء پرواز و هتل خواهیم بود؟ آیا تغییرات بزرگ در افق است؟ اجازه دهید من میدونی چی فکر میکنی

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-news-december-2017