دسته‌ها
اخبار

بینش ترافیک صفحه فرود ترکیبی را دریافت کنید


18 نوامبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

مهمترین کار در سئو و بازاریابی جستجو، هدایت ترافیک به یک وب سایت و تبدیل آن کلیک ها است. اغلب، محبوب ترین صفحه یک دامنه، صفحه اصلی آن است. با این حال، وقتی صحبت از ترافیک با کیفیت به میان می‌آید، مردم به سمت کلمات کلیدی و موضوعات خاصی جذب می‌شوند که به قیف فروش شما و صفحاتی غیر از صفحه اصلی مربوط می‌شوند. اغلب پرس و جوهای ترافیکی منجر به یک پست وبلاگ یا صفحه محتوای خاصی می شود که از طریق اطلاعات دقیق یا دستورالعمل های خاص، تبدیل ها را به روشی متفاوت تشویق می کند. این صفحات محتوا می‌توانند منبع بسیار مهمی از سرنخ‌ها، آزمایش‌های رایگان و ،ید باشند.

اطلاعات آماری ترافیک صفحه فرود جدید ما، تجزیه و تحلیل عمیق غواصی را برای کشف این صفحات فرود پرطرفدار در دامنه شما نشان می دهد. برای اطمینان از ادامه ارائه پست‌های وبلاگ و صفحات محتوا، به دنبال آن باشید.

جزئیات گزارش اطلاعات آماری ترافیک صفحه فرود

جزئیات گزارش بینش ترافیک صفحه فرود

با داده های من، می تو،د پیدا کنید که کدام صفحات فرود را مجدداً بهینه کنید، محتوای جدید ایجاد کنید یا تعامل ایجاد کنید. این صفحات فرود مهم را به دلیل از دست دادن ترافیک در طول زمان، تازه‌سازی و سوخت‌گیری کنید. برای استفاده از گزارش آمار ترافیک صفحه فرود و تقویت صفحات داخلی سایت خود، این فرآیند دقیق را در نظر بگیرید.

ابتدا، با انتخاب هدف تبدیلی که برای وب سایت شما مهم است، تعیین کنید که روی کدام صفحات وب تمرکز کنید، هدفی که می خواهید بهینه سازی و تقویت کنید. در گزارش آمارهای آماری ترافیک صفحه فرود رتبه Ranger، می تو،د یک دوره زم، را برای مشاهده معیارهای تجمعی صفحه فرود انتخاب کنید:

  • ترافیک
  • کاربران جدید
  • کلیک می کند
  • برداشت ها
  • میانگین CTR
  • میانگین موقعیت

این معیارها را از Google Analytics و Search Console مرتب کنید تا مشخص کنید کدام صفحات فرود بیشترین تبدیل را برای وب سایت شما ایجاد کرده اند. هر چه مدت زمان طول، تر باشد، دید بهتری نسبت به روندها خواهد داشت.

گزارش کامل بینش ترافیک صفحه فرود

هنگامی که بر اساس قدرتمندترین صفحات سایت خود در بازه زم، انتخاب شده مرتب کردید، نگاهی به Traffic Trend یا New Users Trend بیندازید تا ببینید صفحات فرود مختلف چگونه عمل کرده اند. ممکن است متوجه شوید که صفحه فرود در طول زمان تبدیل های زیادی داشته است، اما اخیراً به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. آن دسته از صفحاتی که استیم خود را از دست داده اند، بهترین گزینه برای محتوای جدید هستند تا نرخ کلیک خود را به روز کنند.

برای آن دسته از گرایش‌های صفحه فرود که می‌خواهید برای بهبود هدف قرار دهید، می‌تو،د از کشف کلمات کلیدی که گوگل به ،وان مرتبط با آن صفحه شناسایی می‌کند، سود ببرید. این کلمات کلیدی بینش هایی را در مورد یک جهت و ایده های جدید برای بازنویسی ارائه می دهند و حتی تمرکز جدیدی را ارائه می دهند. با کلیک بر روی نماد صفحه در سمت راست منتهی گزارش اطلاعات آماری ترافیک صفحه فرود، به گزارش کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل جستجو لینک می‌شوید که توسط صفحه فرود انتخابی شما فیلتر شده است. در آنجا می تو،د پرس و جوهایی را پیدا کنید که باعث نمایش، کلیک ها و ترافیک صفحه خاص می شوند.

جستجوی کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل، جستجوگر کلمه کلیدی ارائه نشده است

سوالات ارائه شده در اینجا شامل موارد واقعی است ارائه نشده است (توسط گوگل آنالیتی،) کلمات کلیدی متصل به صفحه فرود. آنها راهنمای عالی برای بهینه سازی آن صفحه وب هستند. از داده های کلمه کلیدی برای بازنویسی پست استفاده کنید تا با جستجوهای داده های کنسول جستجوی Google مطابقت بیشتری داشته باشد. حتی آن کلمات کلیدی را به کمپین‌های خود اضافه کنید تا به میزان جذابیت و رتبه آنها در جستجو دقت کنید.

شما می تو،د دقیقاً آنچه مردم از آن صفحه وب و اطلاعاتی که به دنبال آن هستند را کشف کنید و این صفحات مهم را برای بازدیدکنندگان خود تنظیم کنید. با استفاده از اطلاعات آماری ترافیک صفحه فرود و بازنویسی محتوای وبلاگ یا صفحه برای مطابقت، در مسیر تعامل و ترافیک بهتر خواهید بود.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/landing-page-traffic-insights