دسته‌ها
اخبار

بینگ سئو: بهینه سازی بالاتری در انتظار است!


14 آوریل 2021 | ارسال شده توسط لیراز ،

بینگ سئو

سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ نقش مهمی ایفا می کند.

با این حال، وقتی به سئو فکر می کنیم، به نظر می رسد گوگل اولین چیزی است که به ذهن می رسد. برای ،، از شما که ممکن است فراموش کرده باشند – گوگل تنها موتور جستجوی موجود نیست.

به ،وان مثال، بینگ مایکروسافت، دومین موتور جستجوی پرکاربرد در بسیاری از کشورهای جهان است. طبق آمار Statista – بینگ 6.5 درصد از بازار جستجوی جه، را در جولای 2020 تصاحب کرد.

سهم بازار موتور جستجوی بینگ طبق آمار

این عدد به تنهایی یکی از دلایل متعددی است که Bing ممکن است پلتفرم استراتژی سئوی شما باشد.

هنوز قانع نشدی؟

مطابق با ComScore، ترافیک در شبکه بینگ بهتر تبدیل می شود و مخاطبان آنها 6.8٪ بیشتر از جستجوگران Google پول آنلاین ،ج می کنند.

مهم نیست که وفاداری شما کجاست، از طریق این پست وبلاگ ما عمیق تر به آن خواهیم پرداخت مزایای Bing SEO.

قبل از اینکه وارد جنبه سئو شویم، اجازه دهید به درستی با بینگ و کارهایی که می تواند برای ،ب و کار آنلاین شما انجام دهد آشنا شویم.

آنچه باید درباره بینگ بد،د

بینگ از زمان راه اندازی آن در سال 1998، حدود 40 درصد از بازار جستجوی دسکتاپ ایالات متحده را با موفقیت کنترل کرده است. این موتور جستجو عمدتاً در سراسر ایالات متحده و سایر کشورهای ،یسی زبان بازار می کند، با اعدادی که نشان می دهد جمعیت قابل توجهی هر روز در جستجوی جستجو هستند.

این ما را به این سوال می رساند – افرادی که از Bing استفاده می کنند چه ،، هستند؟

آمارها نشان می دهد که کاربر معمولی Bing دارای مدرک تحصیلات عالی، درآمد خانوار بیش از 70000 دلار و سن 35 تا 54 سال است. فرد مبتنی بر Bing زمان بیشتری را در صفحات و سایت ها صرف می کند و پیوندهای وابسته بیشتری را بازدید می کند.

علاوه بر این، یاهو توسط بینگ پشتیب، می‌شود، بنابراین اگر چالش بهینه‌سازی برای Bing را انجام دهید، دو پرنده را با یک سنگ می‌کشید.

این ما را به سئو پلتفرم می‌رساند، و اگر چیزی در مورد بهینه‌سازی گوگل می‌د،د، انجام همین کار در Bing بسیار راحت خواهد بود.

در واقع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تفاوت های جزئی بین این دو را در نظر داشته باشید و آماده حرکت هستید.

بیایید جنبه های کلیدی SEO ارائه شده توسط Bing را مرور کنیم.

نکات و نکات سئوی بینگ

بهترین بخش بهینه سازی در بینگ این است که بر خلاف گوگل، این موتور جستجو برای به اشتراک گذاشتن ا،امات سئوی خود کتابی باز است. بنابراین، به جای انجام یک بازی حدس زدن، سئوکاران کاملاً آگاه هستند که کجا باید تلاش بیشتری انجام دهند.

برای ،، که نمی خواهند زمان خود را به دور از بهینه سازی گوگل از دست بدهند، خبر خوب این است که این کار را نخواهید کرد.

در حین بهینه سازی برای Bing، به نوعی برای گوگل نیز بهینه سازی خواهید کرد. تنها کاری که برای رسیدن به آن باید انجام دهید این است که قبل از اینکه برگه جدیدی را برگرد،د، اولویت های خود را تعیین کنید.

ابزارهای وب مستر بینگ

اولین قدم برای افزایش ترافیک سایت، استفاده از ابزار وب مستر بینگ است.

این ناحیه وب مستر به شما امکان می دهد عملکرد جستجوی خود را از طریق چندین نهاد کلیدی تجزیه و تحلیل کنید:

  • بک لینک ها
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • گزارش سئو
  • اسکن سایت

با استفاده صحیح از ابزارهای وب مستر بینگ، می تو،د میزان دقیق کلیک هایی که صفحه شما از موتور جستجوی خود دریافت می کند را بد،د. علاوه بر این، شما همچنین می تو،د از جستجوهای ارگ،ک که سایت شما برای آنها رتبه بندی می کند، بینشی در مورد کلمات کلیدی برتر دریافت کنید.

به طور مشابه، بینش هایی در مورد دامنه ها، صفحات ارجاع دهنده و متن های لنگر دریافت خواهید کرد.

آ،ین اما نه کم اهمیت، ویژگی اسکن سایت، سایت شما را می ،د و آن را برای مسائل فنی رایج سئو تجزیه و تحلیل می کند.

ابزار وب مستر بینگ واقعاً یک ویژگی باورن،ی است که می تواند تجربه سئوی شما را به یک سفر آرام تبدیل کند.

ردیابی رتبه بینگ

اگرچه Bing Webmaster Tools یک ابزار عالی است، اما محدودیت هایی دارد. با این حال، یک ردیاب رتبه خوب می تواند این شکاف ها را پر کند.

به ،وان مثال، اگر می خواهید از آن به ،وان یک ابزار ردیابی رتبه استفاده کنید، ممکن است داده های رتبه بندی را گیج کننده بیابید. دلیل آن این است که موقعیت رتبه بندی روزانه را به شما نشان نمی دهد.

در عوض، یک موقعیت متوسط ​​را نشان می دهد. میانگین موقعیت گیج کننده است زیرا بر اساس میانگین موقعیت برای دوره زم، مورد نظر شما و همچنین میانگین تمام پرس و جوهایی است که ارائه می کنید.

به ،وان مثال، اگر به یک دوره هفت روزه نگاه می کنید، میانگین رتبه متفاوتی نسبت به یک دوره سه ماهه دریافت خواهید کرد. این امر درک رتبه بندی شما را دشوار می کند.

شما به راحتی می تو،د با یک ردیاب رتبه این مشکل را حل کنید.

به ،وان مثال، هنگام راه‌اندازی کمپین در ردیاب رتبه‌بندی Rank Ranger، می‌تو،د موتورهای جستجویی را که می‌خواهید ردیابی کنید، انتخاب کنید.

اگر Bing را دنبال کنید، داده های رتبه بندی دقیقی را با مقایسه داده های روزانه، هفتگی و ماهانه دریافت خواهید کرد.

برای انجام این کار، به تنظیمات کمپین ها بروید و روی تب موتورهای جستجو کلیک کنید.

ردیابی موتور جستجو Rank Ranger

وقتی دیدی کلی از موقعیت سئوی خود داشتید، بیایید جلو برویم و به محلی برویم.

بهینه سازی محلی

بهینه سازی محلی برای نتیجه کلی سئو مهم است.

Bing Places نتایج جستجوی محلی را به کاربران خود ارائه می دهد، بنابراین فهرست ، ،ب و کار شما در پلتفرم باید در اولویت باشد، به خصوص اگر می خواهید از بازی جلوتر باشید.

برای Bing Places، نظرات نقش مهمی در جلب توجه ،ب و کار شما دارند. شایان ذکر است که این پلتفرم نظرات سایت های شخص ثالث را نیز نمایش می دهد.

استفاده از Bing Places یک شروع موثر برای تقویت SEO شما است.

محتوا پادشاه است

وقتی می گویم محتوا مهم است، منظورم محتوای منحصر به فرد، معتبر و م،ادار است.

کپی ، محتوای شما هیچ لطفی در سئو برای شما ایجاد نمی کند، و اگر تبلیغات زیادی را وارد می کنید که به طور مداوم افراد را هدایت می کند – نمایه سازی موفق در Bing یک مفهوم دور از ذهن خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که محتوایی که منتشر می کنید ارزش زیادی دارد و خوانندگان را درگیر می کند. هنگام استناد، اطمینان حاصل کنید که منبع و نویسنده را ذکر کنید، بنابراین اعتبار و اعتماد بیشتری را به محتوا وارد کنید.

ساختار و قالب چیز دیگری است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. طول ایده آل پست وبلاگ حدود 2000 کلمه است – برای اینکه بتو،د استعداد بسیار مورد نیاز را برای یک قطعه SEO عالی معرفی کنید کافی است.

تلاش‌ها در اینجا متوقف نمی‌شود، پس بیایید به سمت بهینه‌سازی بیشتر و استفاده از بک لینک‌ها برویم.

بک لینک ها

وقتی صحبت از پیوند می شود، کاملاً شبیه به ایجاد محتوا است – کیفیت بسیار مهم است.

اگر سایت شما دارای لینک هایی از وب سایت های نامربوط یا هر،مه باشد، ممکن است دچار مشکل شوید و همین امر در مورد لینک های پولی نیز صدق می کند.

به جای این دو، روی متن لنگر غنی شده با کلمات کلیدی متراکم تأکید کنید.

بینگ همچنین از داشتن تعداد زیادی لینک قدرد، می کند – البته تا زم، که از وب سایت های قابل اعتماد آمده باشند.

این سؤال را به وجود می آورد – کدام وب سایت ها برای بینگ معتبر هستند؟

پیوندهایی از سایت‌هایی که دارای بر،ب ارگ،ک هستند، مانند دامنه‌های .edu، .org و .gov به ایند، بهتر سایت شما کمک می‌کنند. علاوه بر این، دریافت لینک‌های خود در وب‌سایت‌های قدیمی‌تر یک استراتژی مؤثر است زیرا Bings سن دامنه را هم قابل اعتماد و هم معتبر می‌خواند.

در نهایت، هدایت ترافیک از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای Bing SEO قابل توجه است، اما قبل از اینکه عمیق‌تر به آن بپردازیم، بیایید به یک عامل اصلی دیگر توجه کنیم – SEO on-page.

سئو روی صفحه

مهمترین چیزی که باید در مورد Bing SEO بد،د این است که می خواند و محتوا را در اولویت قرار می دهد با تطبیق دقیق کلمه کلیدی در:

  • ،وان صفحات؛ حدا،ر 60 کاراکتر را نگه دارید
  • توضیحات متا; حدا،ر 150 کاراکتر را نگه دارید
  • محتوای وب

یکی دیگر از جنبه‌هایی که می‌تواند به سئوی صفحه شما کمک کند، استفاده از کلمات کلیدی در سرفصل‌ها، زیر ،وان‌ها، اسلاگ‌های URL و در پاراگراف اول محتوا است.

علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که Bing همچنین دامنه‌هایی را با تطابق دقیق کلمه کلیدی در اولویت قرار می‌دهد. این بدان م،ا نیست که باید دامنه خود را بر اساس این واقعیت تغییر دهید یا تطبیق دهید، اما برای پروژه های سئو دقیق تر آن را در نظر داشته باشید.

تأثیر رسانه های اجتماعی

دختری که به تلفن هوشمند نگاه می کند

بینگ در مورد اهمیت پیوند رسانه های اجتماعی در مورد سئوی آن صحبت کرده است.

موتور جستجو وب‌سایت‌ها را با پیوندهای رسانه‌های اجتماعی که ترافیک ارزشمندی را هدایت می‌کنند، فهرست می‌کند. همین قو،ن در مورد رسانه های اجتماعی نیز اعمال می شود که بینگ پیوندهای آنها را معتبر و قابل اعتماد می داند.

نکته دیگر در لیست کارهای سئو شما باید ،ب لایک، اشتراک گذاری و توییت باشد، به خصوص اگر می خواهید سایت شما یک صفحه به سمت بالا حرکت کند.

نگران نباشید، این استراتژی آنقدرها هم که فکر می کنید وقت گیر نیست.

امروزه، طیف بی‌پای، از ابزارها وجود دارد که به شما گوش می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا مکالمات مرتبط مرتبط با ،ب‌وکارتان را پیدا کنید. همیشه به یاد داشته باشید که حضور اجتماعی شما باید با مخاطب هدف شما هماهنگ باشد. به همین دلیل، اطمینان حاصل کنید که پروفایل های رسانه های اجتماعی شما به مخاطبان من، می رسد.

در نهایت، عاقلانه است که برای رسانه های اجتماعی خود نیز محتوای م،اداری تولید کنید – در غیر این صورت، محتوای نامربوط نتایج مطلوبی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد.

بهینه سازی موبایل

به گزارش WebFX، مردم 70٪ از زمان خود را صرف تلفن های هوشمند خود می کنند، در حالی که 52.2٪ از کل ترافیک وب سایت از تلفن های همراه ایجاد می شود.

بنابراین، تطبیق سایت شما و سازگار ، آن با موبایل نقشی حیاتی در سئوی بینگ دارد.

موتور جستجو می تواند بخواند که آیا سایت شما برای کاربران تلفن همراه باز است یا خیر، اما بسیار مهم است که از URL های خاص موبایل خودداری کنید. در عوض، می‌تو،د از همان URL برای برنامه‌های دسکتاپ و موبایل استفاده کنید.

قدرت درک موجودیت

امروزه جستجوی بصری به خصوص در بازی سئو رونق گرفته است.

بدون شک، بینگ با ویژگی منحصر به فرد خود – درک موجودیت – رهبر در این زمینه است.

موتور جستجو می تواند بفهمد جستجوی شما در مورد چیست و بر اساس آن تصاویر را به شما نشان می دهد. برای تکمیل همه چیز، Bing از تصاویر با کیفیت بالا به ،وان بخشی از الگوریتم خود استفاده می کند.

جدای از تصاویر، موتور جستجو می‌تواند صوت‌ها، ویدیوها و وب‌سایت‌های فلش را با دقت ب،د. توصیه نمی‌شود که فقط با وب‌سایت‌های Flash بروید، اما در عوض روی کیفیت محتوای چندرسانه‌ای باقیمانده خود تمرکز کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، افزودن محتوای با کیفیت می تواند به افزایش رتبه و ارتباط سایت شما کمک زیادی کند.

چرا بینگ؟

ا،ر وب سایت ها با گوگل بهینه سازی می کنند و موتورهای جستجوی دیگر را کاملاً نادیده می گیرند.

بنابراین، موتورهای جستجو مانند بینگ به محیط هایی با رقابت کم تبدیل می شوند و در همان بازار کار می کنند.

جمعیت شناسی Bing هم بالغ تر است و هم به کاربران اجازه می دهد پول بیشتری را برای نتایج بزرگ تر ،ج کنند. بنابراین، اگر تجارت آنلاین انجام می دهید، این موتور جستجویی است که ممکن است بخواهید به جای آن به آن مراجعه کنید.

البته، ما نمی‌تو،م از این واقعیت اجتناب کنیم که کاربر معمولی Bing احتمالاً ترافیک بیشتری را به ارمغان می‌آورد و به محتوای شما ارزش بیشتری می‌دهد.

از نظر زمان، رسیدن به بهینه سازی مستحکم زمان زیادی از شما نمی گیرد. به دلیل سیاست‌های بینگ و گفت،ای آزاد در مورد ا،امات SEO، از مزیتی برخوردار خواهید شد.

در حالی که بهینه‌سازی برای Google مهم است، همانطور که هدفش مهم است، Bing فرصت‌هایی را برای همه مدل‌های ،ب‌وکار آنلاین – و با سر و صدای بسیار کمتری نسبت به رقبای خود، فراهم می‌کند.

درباره نویسنده

لیراز ،

Liraz یک متخصص بین المللی سئو و محتوا است که به برندها و ناشران از طریق موتورهای جستجو کمک می کند رشد کنند. او مدیر سابق SEO و محتوای Out،in است و قبلاً بیش از یک دهه در صنایع بازی، B2C و B2B کار کرده است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/bing-seo-optimization