30 مارس 2017 | ارسال شده توسط Rank Ranger
اگر اخبار صنعت PPC را دنبال می کنید، ممکن است متوجه شده باشید که Bing در حال ایجاد یک جریان دائمی تغییرات در توانایی های مدیریت تبلیغات خود است. در واقع، بینگ سخت کار کرده است تا اطمینان حاصل کند که به راحتی می تو،د تبلیغات AdWords خود را به پلتفرم خود وارد کنید. با دیدن این موضوع، فکر کردیم که دیدن عملکرد تبلیغات Bing شما در کنار کمپین های AdWords شما نه تنها جالب، بلکه تاثیرگذار خواهد بود. به این ترتیب، ما اعلام می کنیم که اکنون می تو،د داده های تبلیغات Bing خود را در Rank Ranger ادغام کنید. نتیجه، (غیر از اینکه بتو،د به همه دادههای خود در یک مکان دسترسی داشته باشید و آنها را در گزارشهای بر،ب سفید به اشتراک بگذارید) این است که میتو،د دادههای تبلیغات Bing و AdWords خود را با هم روی نمودارهای سفارشی ما یا در یک سری از ابزارکها ترسیم کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.
چه داده های تبلیغات Bing را می تو،د ببینید؟
بیایید با آنچه میتو،د در گزارشهای Bing Ads PPC که ایجاد کردهایم ببینید شروع میکنیم و راه خود را به سمت نحوه استفاده از دادهها برای برجسته ، عملکرد از طریق مقایسه مستقیم با AdWords انجام میدهیم. ما سه گزارش تنظیم کردهایم که بهصورت لایهبندی کار میکنند، از کمپین به سطح کلمه کلیدی حرکت میکنند تا نگاهی جامع و قابل تنظیم به دادههای تبلیغات Bing شما ارائه دهیم.
گزارش عملکرد PPC کمپین های تبلیغات بینگ
گزارش عملکرد کمپینهای تبلیغاتی Bing با ارائه یک نمای “عریض” از تبلیغات Bing شما، بینش دادههای کل و سطح کمپین را ارائه میکند. درست است، گزارش PPC هم یک نگاه گرافیکی و هم یک نگاه عددی به کمپین های تبلیغاتی شما ارائه می دهد. تا این حد، میتو،د یک نمودار بالا برای نمایش دادههای کمپین تبلیغات بینگ مربوط به آن تنظیم کنید کلیک می کند، برداشت ها، CTR، و ،ج ،.
نمودار عملکرد همانطور که در گزارش عملکرد کمپین های تبلیغاتی Bing مشاهده می شود
نمودار عملکرد متریک کلیدی در گزارش همراه با ج،ی است که تفکیک هر کمپین از معیارهای زیر را نشان می دهد:
- میانگین CPC (متوسط هزینه هر کلیک): هزینه کل کلیه کلیک ها ت،یم بر تعداد کل کلیک ها
- موقعیت متوسط: میانگین موقعیت تبلیغات کمپین در SERP
- کلیک می کند: تعداد کلیک هایی که روی تبلیغات Bing شما توسط هر کلمه کلیدی ایجاد می شود
- CTR (نرخ کلیک): درصد دفعاتی که کاربران بر روی تبلیغات شما هنگام نمایش در SERP کلیک ،د (مح،ه شده بر اساس کلیک ت،یم بر نمایش)
- تبدیل ها: تعداد کل تبدیلهای حاصل از کلیکها بر روی تبلیغات ایجاد شده توسط کلمه کلیدی
- نرخ تبدیل: تعداد تبدیل ت،یم بر تعداد کل کلیک ها
- CPA (هزینه هر اقدام): هزینه کل ت،یم بر تعداد تبدیل
- برداشت ها: تعداد دفعاتی که تبلیغات Bing شما در Bing SERP نمایش داده شده است
- نوع مطابقت: ستونی که نوع تطابق کلمه کلیدی را در تبلیغات Bing نشان می دهد (دقیق، عبارت یا گسترده)
- بازگشت هزینه تبلیغات: درآمد ت،یم بر هزینه، به صورت درصد بیان می شود
- درآمد: کل درآمد حاصل از تبدیل (درآمد به ازای هر تبدیل ضربدر تعداد تبدیلها، مح،ه شده با استفاده از مبلغ درآمد هر تبدیل ارائه شده توسط سرپرست)
- ،ج ،: هزینه کل کلیک ها برای هر کلمه کلیدی
- وضعیت: ستونی که وضعیت گروه تبلیغات را در تبلیغات Bing نشان می دهد (فعال یا غیرفعال)
- کل هزینه تبلیغات: هزینه کل همه کلیک ها
ج، معیارهای تبلیغات در گزارش عملکرد کمپینهای تبلیغاتی Bing
البته، شما این امکان را دارید که دادهها را برای هر یک و همه کمپینهای تبلیغاتی Bing خود نشان دهید و میتو،د به طور سفارشی انتخاب کنید که کدام کمپینها را میخواهید در هر زمان در گزارش نمایش دهید.
گزارش عملکرد PPC گروه های تبلیغات بینگ
گزارش گروههای تبلیغاتی Bing با یک متریک کلیدی نمودار عملکرد تنظیم شده است تا دادههای CTR را نشان دهد
با فیلتر ، به سطح بعدی، گزارش گروههای تبلیغاتی Bing بر اساس دادههای گروهبندی در کمپینهای تبلیغات Bing شما برجسته میشود. البته با منطق کامل، نه تنها میتو،د گروههای تبلیغاتی را انتخاب کنید، بلکه میتو،د کدام یک از کمپینهای تبلیغاتی خود را نیز نمایش دهید.
همانند گزارش عملکرد کمپین های تبلیغاتی Bing، یک نمودار متریک کلیدی برای نمایش در ج، عددی در دسترس است. مانند نمودار بالایی در گزارش سطح کمپین، میتو،د انتخاب کنید که یکی از آنها نمایش داده شود برداشت ها، CTR، و ،ج ، اینجا هم.
نمودار تاکیدی به شما امکان دسترسی به لیست کامل معیارهایی را می دهد که در گزارش عملکرد کمپین ها در دسترس شما قرار گرفته است، اما این کار را بر اساس هر گروه تبلیغاتی انجام می دهد (بر خلاف هر کمپین).
گزارش عملکرد کلمه کلیدی تبلیغات بینگ PPC
در نهایت، و نشاندهنده خاصترین سطح از دادههای تبلیغات Bing شما، گزارش عملکرد کلمات کلیدی تبلیغات Bing بینشهایی را درباره عملکرد Bing PPC شما در سطح کلمه کلیدی ارائه میدهد. مانند دو گزارش قبلی، شما میتو،د نموداری را نشان دهید که هر کدام را نشان میدهد برداشت ها، CTR، و ،ج ،، اما بر اساس هر کلمه کلیدی.
دادههای گزارش عملکرد کلمه کلیدی تبلیغات Bing با نمایشهای نمایشی در نمودار عملکرد
در اینجا نیز مجموعه کاملی از دادههای متریک در ج، گزارش موجود است که میتو،د هر یک از کلمات کلیدی خود را ببینید. برداشت ها، کلیک می کند، CTR، تبدیل ها، نرخ تبدیل، CPA، CPC متوسط، موقعیت متوسط، کل درآمد هزینه تبلیغات، بازگشت هزینه تبلیغات، و نوع مطابقت. همانند گزارش گروههای تبلیغاتی Bing، میتو،د انتخاب کنید که کدام کمپینهای تبلیغاتی باید دارای کلمات کلیدی در دادههای نمایششده باشند.
گزینه های گزارش تبلیغات بینگ
طبق شعار ما، گزارشهای موجود در ادغام تبلیغات Bing ما به گزینههای سفارشیسازی فراو، مجهز شدهاند. این
در هر بخش از گزارشها، معیارهایی که میخواهید نشان دهید کاملاً در اختیار شما هستند. در نمودار عملکرد هر گزارش، می تو،د معیار کلیدی مورد نظر را از یک منوی کشویی انتخاب کنید. در خود جداول متریک، با کلیک سریع یک دکمه جابجایی، می تو،د دقیقاً معیارهایی را که می خواهید نمایش داده شود، انتخاب کنید. از آنجایی که این رپورتاژ آگهی است، میتو،د ارزی را نیز برای ارائه دادههای خود انتخاب کنید و همانطور که قبلاً ذکر شد، همچنین میتو،د کمپینهای تبلیغاتی را که میخواهید در ارائه گزارش گنجانده شوند، انتخاب کنید.
به زبان ساده، اینکه چگونه میخواهید دادههای تبلیغات Bing خود را نشان دهید، چه دادههایی را میخواهید نشان دهید و برای چه مدت زم،، کاملاً به شما بستگی دارد که بر اساس نیازهایتان تصمیم بگیرید.
نحوه مقایسه تبلیغات Bing و عملکرد PPC AdWords
با عطف به اصل موضوع، با ارائه یکپارچه سازی تبلیغات Bing، ما به طور همزمان راهی برای ایجاد مقایسه مستقیم با AdWords در اختیار شما قرار می دهیم. این فراتر از دسترسی به هر دو مجموعه داده های گزارش PPC است، بلکه به توانایی رسم هر دو مجموعه داده در یک نمودار یا در یک سری از ابزارک ها اشاره دارد. در نتیجه، میتو،د مقایسه مستقیم و فوری عملکرد PPC را نشان دهید و به شما امکان میدهد تصمیمات تبلیغاتی هوشمندانهتر و آگاهانهتری بگیرید. بنابراین این دقیقا چگونه کار می کند؟
داده های مقایسه ای تبلیغات بینگ و ادوردز در نمودار بینش
اساسا، ما گزارشهای مشابهی برای تبلیغات بینگ و ادوردز ایجاد کردیم. به این م،ی، همانطور که گزارش سطح کمپین، سطح گروه و سطح کلمه کلیدی برای تبلیغات Bing شما وجود دارد، همین امر برای داده های AdWords شما نیز وجود دارد. این راه را برای رسم هر دو مجموعه داده با هم بر روی Insight Graph هموار می کند. با تنظیم معیارهای مربوط به تبلیغات Bing و AdWords در نمودار Insight، روشی آسان برای مشاهده و مقایسه روندها و آمار برای هر دو مجموعه داده به شما امکان پذیر است. علاوه بر این، با تنظیم معیارهای مشابه، اما برای محدوده داده های قبلی، نه تنها می تو،د مستقیماً تبلیغات Bing را با AdWords مقایسه کنید، بلکه می تو،د این کار را در مقایسه با عملکرد دوره قبلی نیز انجام دهید.
نمودار Insight دادههای متریک ،یبی را نشان میدهد که مقایسه مستقیمی بین عملکرد تبلیغات Bing و AdWords ارائه میدهد
داده های مقایسه ای تبلیغات Bing و AdWords با ابزارک های متریک
روش دومی که می تو،د مقایسه مستقیمی بین عملکرد تبلیغات Bing و AdWords ایجاد کنید، از طریق یک سری ابزارک متریک است. در اینجا، میتو،د مجموعهای از ویجتها را ایجاد کنید که هر ویجت یک متریک تبلیغات Bing یا AdWords را نشان میدهد. مزیت در اینجا در نمایش حجم بالای داده های متریک است. ابزارک متریک مجهز به توانایی ایجاد چندین ردیف از ویجت ها است که توسط یک جداکننده آماده ،وان ت،یم بندی شده اند. در نتیجه، میتو،د ردیف به ردیف ویجتها ایجاد کنید، هر ردیف بخشهای متناوب از دادههای تبلیغات Bing و AdWords را برجسته میکند.
به سادگی، با ویجتها، میتو،د مجموعهای از ویجتها را ارائه دهید که دادههای تبلیغات Bing در سطح کمپین شما را نشان میدهند، به دنبال آن یک ردیف از دادههای AdWords در سطح کمپین، سپس یک ردیف از ویجتها که دادههای تبلیغات Bing سطح گروه را نمایش میدهند، و غیره، و به همین ترتیب! (همه اینها ممکن است داده های زیادی برای نشان دادن در یک نمودار باشد).
مجموعهای از ابزارکهای متریک که معیارهای تبلیغات Bing را مستقیماً در برابر معیارهای AdWords برای مقایسه دادههای منحصربهفرد قرار میدهند.
گزارش داده های عملکرد تبلیغات Bing شما
بینشهای PPC تبلیغات عمیق Bing که میتواند در برابر عملکرد AdWords نشان داده شود، چیزی است که شما میخواهید آن را به اشتراک بگذارید، چه به صورت داخلی یا خارجی با مشتریان. دسترسی به قالبهای داده منحصربهفرد که در هیچ جای دیگری در بازار یافت نمیشوند، اگر نتو،د آنها را به شیوهای قانعکننده به اشتراک بگذارید، چه فایدهای دارد؟
اگر به این موضوع اشاره نکنیم که میتو،د دادههای تبلیغات Bing یا عملکرد تبلیغات Bing خود را در مقایسه با AdWords، در یک سری از گزینههای گزارش بر،ب سفید نشان دهید، نادیده گرفته میشویم. این تواناییها شامل گزارشهای پیدیاف خودکار، داشبورد دادههای آنلاین و فعال، و همچنین، و از همه مهمتر، داشبورد بازاریابی 100% بر،ب سفید است. با داشبورد بازاریابی، دسترسی کامل به HTML و CSS دارید، که به شما این امکان را میدهد که داشبورد را شبیه به هر سایتی جلوه دهید. علاوه بر این، می تو،د محتوای سفارشی را مستقیماً در داشبورد جاسازی کنید.
این به ویژه برای مدیران PPC که در یک محیط تبلیغاتی همیشه در حال تغییر زندگی می کنند، مهم است. با تواناییهای داشبورد بازاریابی، میتو،د اخبار صنعت مربوط به کمپینهای PPC خود را دقیقاً با دادههای تبلیغات Bing و AdWords خود نشان دهید.
دادههای تبلیغات بینگ، از جمله مقایسه مستقیم با عملکرد AdWords، همانطور که در داشبورد بازاریابی بر،ب سفید دیده میشود
مقایسه داده های منحصر به فرد PPC – Bing It On!
اگر به دنبال ادغام گزارشات PPC خود هستید، و اگر به دنبال دریافت بینش مقایسه ای منحصر به فرد هستید، یکپارچه سازی تبلیغات Bing ما برای شما من، است. داشتن تمام داده های PPC خود در یک مکان بسیار مهم است. توانایی ایجاد نمودارهای متریک ،یبی که مستقیماً عملکرد تبلیغات Bing و AdWords شما را مقایسه می کند و به شما امکان می دهد برای تصمیم گیری های آگاهانه تر، بینش های منحصر به فردی را که در هیچ کجای بازار یافت نمی شود به دست آورید، بسیار ارزشمند است. با قابلیت اشتراکگذاری گزارشهای PPC Bing و AdWords در چندین گزارش بر،ب سفید، از جمله داشبورد مارکتینگ همیشه همه کاره و کاملاً سفید، آن را تکمیل کنید، و شما یک تکه از بهشت مدیریت PPC را درست در آنجا خواهید داشت!
درباره نویسنده
Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارشدهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر دادههای کمپین، یکپارچه با نرمافزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارشهای کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.
منبع: https://www.rankranger.com/blog/compare-bing-ads-to-adwords