دسته‌ها
اخبار

تجزیه و تحلیل جستجوی ابزارهای وب مستر | رنجر رتبه


11 مه 2015 | ارسال شده توسط لورا کمبل

من خبر یک را گرفتم گزارش جدید Search Analytics در وبلاگ Webmaster Central و امروز آن را برای چرخش انتخاب کردم. اولین تلاش من برای آزمایش این گزارش در فایرفا، بود و پسر آنجا افتضاح به نظر می رسد!


Webmaster Tools Search Analytics در فایرفا،

من از چندین مرورگر در طول روز برای آزمایش گزارش‌ها و ویژگی‌های جدید پلتفرم سئو و همچنین پست‌هایی مانند این استفاده می‌کنم، و اگرچه از طرفداران Chrome بیشتر از فایرفا، هستم، وقتی تصمیم گرفتم نسخه جدید را بررسی کنم، فایرفا، را باز کردم. گزارش وب مستر تو،. فایرفا، من در همان سطح زوم و نوع فونت و اندازه کروم تنظیم شده است، اما این نمای صفحه را پر می کند و من مجبور شدم برای دیدن ج، زیر به پایین اسکرول کنم.

ابزارهای وب مستر در فایرفا،

Webmaster Tools Search Analytics در کروم

نمای فایرفا، ناراحت کننده بود، بنابراین مرورگرها را عوض کردم و ظاهر رنگارنگ آن مرا به خود جلب کرد.

Webmaster Tools Search Analytics در کروم

تنظیمات مقایسه تاریخ کجاست؟

من انتخاب کردم صفحات دکمه رادیو و سپس روی گزینه فیلتر کلیک کردم، جایی که متوجه شدم می توانم صفحات حاوی یک URL خاص را فیلتر کنم یا 2 URL را با هم مقایسه کنم و این گزینه خوبی است که ممکن است گاهی از آن استفاده کنم. من دوست دارم دوره فعلی را با دوره قبلی یا دوره تاریخ سفارشی مقایسه کنم، اما آن گزینه را در فیلتر صفحه ندیدم، بنابراین روی تاریخ دکمه رادیویی و اوه! محتوای گزارش به لیستی از تاریخ ها و کلیک ها تغییر کرد. بعد از اینکه متوجه شدم باید روی آن کلیک کنم فلش پایین در کنار دکمه رادیویی Dates، من را انتخاب کردم محدوده تاریخ را مقایسه کنید گزینه ای که می خواستم اما بعد مجبور شدم روی آن کلیک کنم صفحات دکمه رادیویی برای بازگشت به داده هایی که می خواستم و بنا به دلایلی کادرهای Impressions، Clicks و Position به طور خودکار بازنش، شدند و دیگر علامت گذاری نشدند.

تاریخ ها را مقایسه کنید

لطفاً تنظیم مجدد تنظیمات من را متوقف کنید!

ج، به طور پیش فرض 10 نتیجه است و من دوست دارم 25 ردیف را در یک زمان ببینم، بنابراین گزینه S،w را در پایین صفحه تغییر دادم و توانستم با استفاده از فلش ها از صفحه ای به صفحه دیگر جلو بروم. من به سایت مشتری دیگری تغییر مکان دادم و مدتی بعد به این سایت برگشتم و ج، به 10 نتیجه بازگشت – تنظیمات صفحه بندی من را ذخیره نکرد. اما بدتر از آن، فیلترهای جلسه قبلی من را برای مقایسه تاریخ و کشور ذخیره نکرد.

جستجوی گزارش صفحات تحلیلی

با کلیک بر روی یک کلمه کلیدی یا صفحه، یک گزارش فیلتر شده باز می شود، اما هیچ پیکان یا دکمه ای برای بازگشت به گزارش کامل وجود ندارد! بعد از از دست دادن تنظیمات جلسه قبلی، می ترسیدم روی پیکان برگشت مرورگر کلیک کنم، اما تنها گزینه دیگر این بود که روی پیوند Search Analytics در منوی سمت چپ کلیک کرده و از ابتدا شروع کنم. دوستان و همتایان من را از نظر فنی بسیار توانمند می دانند، که باید به این م،ی باشد که این رابط کاربری چندان شهودی نیست.

در نگاه اول همه رنگ‌ها و انتخاب‌ها جذاب بودند، اما اکنون گزارش به‌هم ریخته و نامرتب به نظر می‌رسد، بنابراین سعی کردم داده‌ها را در CSV دانلود کنم و می‌توانم چند ساعت برای ایجاد گزارش آنطور که می‌خواهم سرمایه‌گذاری کنم، اما از آنجایی که Google Webmaster Tools یکپارچه شده است. در Rank Ranger موجود است، من نیازی به انجام این همه کار اضافی ندارم.

تجربه کلی کاربر با این گزارش تجزیه و تحلیل جستجوی گوگل وبمستر تو، بسیار مورد نظر باقی مانده است، اما خبر خوب این است که گوگل مطمئناً منابعی برای بهبود آن دارد.

درباره نویسنده

لورا کمپبل

لورا مدیر بازاریابی دیجیتال Rank Ranger، سردبیر و صاحب رسانه های اجتماعی است. نوشتن و بازاریابی از علایق لورا هستند.

او همچنین از همکاری با توسعه دهندگان Rank Ranger بر روی ایده هایی برای گزارش های جدید بازاریابی دیجیتال و ویژگی هایی که کار او را آسان تر می کند لذت می برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/webmaster-tools-search-،ytics