دسته‌ها
اخبار

تجزیه و تحلیل KPI رسانه های اجتماعی | رنجر رتبه


26 اکتبر 2015 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ما هیجان زده هستیم که راه اندازی بتا عمومی Rank Ranger Social Analytics را اعلام کنیم! اما ابتدا می‌خواهیم از شرکت‌های تست بتا، از سئوی داخلی 1 نفره گرفته تا تیم‌های آژانس بازاریابی سازم، بزرگ در سراسر جهان، تشکر کنیم که به ما در آزمایش و بهبود و آزمایش و بهبود برخی دیگر کمک ،د تا اینکه اکنون بتو،م یک پیشنهاد به شما ارائه دهیم. مجموعه ای از گزارش های Social Analytics که ما به آن افتخار می کنیم – و مهمتر از آن، شما مفت، به اشتراک گذاری آن خواهید بود.

متش،

(از آنجایی که همه شما از ویژگی های White Label ما استفاده می کنید، ما به درخواست شما مبنی بر ناشناس ماندن احترام خواهیم گذاشت)

همراه با طراحی وب سایت جدید ما (که امیدواریم دوست داشته باشید)، اکنون یک داشبورد اجتماعی را در گا،ی گزارش ها خواهید یافت که حاوی گزارش های جامع تجزیه و تحلیل KPI با داده های یکپارچه از:
داشبورد تحلیل اجتماعی

بینش عملکرد فیس بوک را نظارت کنید

یک حساب مدیر صفحه فیس بوک را با Rank Ranger برای عملکرد پست و گزارش های جمعیت شناختی مخاطب و یک نمای کلی عملکرد صفحه که انواع معیارهای KPI اجتماعی، تعامل، لایک ها و عدم لایک های صفحه ترند، دسترسی به صفحه، لایک های جدید، نظرات و اشتراک گذاری ها را شرح می دهد، ادغام کنید.

فیس بوک بینش

KPI های اجتماعی توییتر را تجزیه و تحلیل کنید

یک حساب توییتر برای تجزیه و تحلیل جامع توییتر یکپارچه کنید. شاخص های کلیدی عملکرد اجتماعی را ترسیم کنید تا استراتژی رسانه های اجتماعی خود را واضح تر کنید، روندها و تعامل را نظارت کنید.

تجزیه و تحلیل توییتر

عملکرد کانال برند YouTube را تجزیه و تحلیل کنید

کانال(های) YouTube را با Rank Ranger برای تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد ویدیوی فردی و همچنین موفقیت کانال ادغام کنید. هوش تجاری را با مکان مخاطب کانال، ،ت، مکان پخش و آمار منبع ترافیک بهبود دهید.

عملکرد کانال یوتیوب را تجزیه و تحلیل کنید

بازار هدف را با تجزیه و تحلیل لینکدین

داده های جمعیت شناختی پیروان لینکدین می تواند به شما کمک کند تا به راحتی در مورد بخش های بازار موجود در صفحه ،ب و کار لینکدین خود اطلاعاتی ،ب کنید. از هوش تجاری اندازه، ارشدیت، صنعت و موقعیت شرکت برای گسترش دامنه بازار خود استفاده کنید. ادغام صفحات شرکت لینکدین به mعملکرد پست را برای روندهای دسترسی بررسی کنید تا مشخص کنید کدام پیام های بازاریابی بهتر کار می کنند.

KPI های لینکدین را تجزیه و تحلیل کنید

شاخص های کلیدی عملکرد اینستاگرام ترند

اینستاگرام را برای نظارت بر روند تعداد فالوورها، پست‌های تصویری و ویدیویی و تعامل ادغام کنید.

تحلیل اجتماعی اینستاگرام

بردهای اجتماعی را به اشتراک بگذارید

گزارش‌های تحلیل اجتماعی فیس‌بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و/یا یوتیوب را ،یب کنید، یک صفحه جلد سفارشی اضافه کنید و اخبار موفقیت‌های بازاریابی خود را برنامه‌ریزی کنید تا به صورت خودکار به چندین آدرس ایمیل در قالب گزارش PDF تحویل داده شوند – یا در داشبورد مشتری با بر،ب سفید به اشتراک بگذارید.

گزارش های تحلیل اجتماعی را به اشتراک بگذارید

تیم Rank Ranger مشتاقانه منتظر بازخورد شما در مورد این گونه گزارش‌های رسانه‌های اجتماعی است، و اگر معیار یا کانال دیگری وجود دارد که می‌خواهید ما آن را ادغام کنیم، لطفاً درخواست خود را به برنامه WeDevelop ما ارسال کنید. متش،!


درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/social-media-kpi-،ytics