
بروزرسانی: 20 تیر 1404
تصاویر بندانگشتی در SERP موبایل برای کلمات کلیدی محصول بالا می رود
برای دومین بار در یک سال، گوگل تعداد SERP های موبایلی را که حاوی تصویر بند انگشتی هستند به طور چشمگیری افزایش داده است. مانند قبل، این افزایش بر روی یک کلمه کلیدی خاص جمعیتی متمرکز است. در این مورد، کلمات کلیدی محصول، تصویر بند انگشتی موبایل را به سطح نمایش فوق العاده ای رسانده است. در نتیجه، هم درصد SERPهای صفحه یک که حاوی حداقل یک تصویر بند انگشتی هستند و هم میانگین تعداد ریز ع،های موبایل در صفحه یک افزایش قابل توجهی داشته است.
ریز ع،های موبایل افزایش شدیدی را مشاهده می کنید
در جولای 2018، گزارش دادیم که تصاویر بند انگشتی موبایل افزایش چشمگیری داشته است. در آن زمان، تصاویر کوچک موبایل از نمایش تقریباً 15 درصد از SERP های صفحه اول به نمایش در تقریبا 45 درصد از SERP های صفحه اول (افزایش 200 درصدی!) جهش ،د. از آن زمان، تصاویر بند انگشتی موبایل در سطوح نمایش خود ثابت مانده است. از 1 مارس 2019، ویژگی SERP در 49٪ از تمام SERP های صفحه یک تلفن همراه ظاهر شد.
با این حال، در 7 مارس، تصاویر بند انگشتی موبایل با تغییر مسیر داده با 40 درصد افزایش سطح نمایش، این ویژگی را به 67 درصد از SERPهای صفحه یک تلفن همراه رساند.
به روز رس،: از زمان مشاهده افزایش در 7 مارس، تصاویر بند انگشتی موبایل به وضوح مسیر داده جدیدی را با قدرت پایدار در پیش گرفته اند.
پس از دو افزایش در اوایل ماه مارس، تصاویر بند انگشتی موبایل اکنون در نزدیک به 70٪ از تمام SERP های صفحه یک ظاهر می شوند.
همزمان با درج تصاویر بندانگشتی در SERPهای کاملاً جدید، میانگین تعداد تصاویر کوچکی که در صفحه یک SERP موبایل ظاهر می شوند، افزایش یافت. به طور مشخص،
میانگین تعداد تصاویر کوچک تصویر موبایل در صفحه یک در 11 مارس به 5 رسید
البته، این یک میانگین است زیرا بسیاری از کلمات کلیدی مورد تجزیه و تحلیل در اینجا تصاویر کوچکتری نسبت به میانگین تولید می کنند، در حالی که بسیاری از آنها SERP را تولید می کنند که در آن هر نتیجه حاوی یک تصویر کوچک است.

یک SERP موبایل برای «ویلچر تاشو» شامل یک تصویر بند انگشتی در هر نتیجه ارگ،ک است.
کلیدواژه های محصول باعث افزایش جدیدترین تصاویر بند انگشتی موبایل می شوند
آ،ین باری که در پستی مانند این ملاقات کردیم، گوگل تعداد بی شماری از تصاویر بند انگشتی موبایل را برای انواع درخواست های محلی درج کرده بود. این بار نیروی عظیم پشت این افزایش، کلمات کلیدی مرتبط با محصول است. من بیش از 16000 کلمه کلیدی جدید را در مجموعه داده ردیاب ویژگی SERP تلفن همراه خود بررسی کردم که قبل از 4 مارس یک SERP با یک تصویر کوچک تولید ن،د. من مجبور نبودم خیلی دور لیست را مرور کنم تا بفهمم اینجا چه اتفاقی افتاده است. گوگل به وضوح بر افزودن ریز ع،ها به کلمات کلیدی مرتبط با محصول بیشتر تمرکز کرده است.

نمونه ای از برخی از کلمات کلیدی مرتبط با محصول که اکنون تصاویر بندانگشتی تصویر موبایل را در SERP تولید می کنند.
کلمات کلیدی در مجموعه داده ای که من تجزیه و تحلیل کردم شامل طیف گسترده ای از محصولات بود (همانطور که هر مجموعه ای از 16 هزار کلمه کلیدی این کار را انجام می دهد). هیچ الگوی مشخصی برای مشاهده ماهیت محصولاتی که اکنون SERP را با ریز ع،ها تولید می کنند وجود نداشت.

کلمه کلیدی فروش شمع معطر اکنون تصاویر بند انگشتی را در SERP موبایل تولید می کند
با این حال، تعداد زیادی کلیدواژه وجود داشت که هم اصطلاحات مربوط به محصول و هم هدف محلی را در مجموعه داده ،یب می ،د.

یک کلمه کلیدی که یک محصول را با هدف محلی ،یب می کند، اکنون شامل ریز ع،ها در برخی از نتایج ارگ،ک می شود
با این اوصاف، مشاهده کردم که تعداد زیادی از این کلمات کلیدی تصاویر کوچکی را که محصول را منع، می کند تولید نمی کنند، بلکه نشان دهنده یک تجارت مرتبط با محصول هستند.

یک کلمه کلیدی محصول با هدف محلی یک تصویر بند انگشتی را تولید می کند که با خود ،ب و کار هماهنگ است، نه محصول/خدمت ارائه شده
همه کلمات کلیدی که من پیدا کردم مربوط به محصول معمولی ،ده فروشی شما نیست. در واقع، مقدار قابل توجهی از کلمات کلیدی در مجموعه داده منع، کننده محصولات صنعتی و تجاری است.

یک کلمه کلیدی برای "واشرهای قالب بندی شده سفارشی" اکنون تصاویر بند انگشتی برای موبایل تولید می کند
علاوه بر این، همه کلمات کلیدی تصاویر کوچکی تولید ن،د که به خودی خود یک محصول را منع، کنند. مثلا کلمه کلیدی تانک سپتیک

در نهایت، زبان سختگیرانه محصول بدون اصلاح کننده پیش نیازی برای به دست آوردن یک تصویر کوچک به ،وان بخشی از افزایش نیست. در عوض، تا زم، که یک محصول به شدت در پرس و جو منع، می شد، ظاهراً اصلاح کننده هیچ تأثیری بر نمایش تصاویر کوچک تصویر جدید نداشت:

تلاش گوگل برای SERP موبایل مبتنی بر تصویر
گوگل مدت هاست که SERP موبایل را برای تعداد زیادی از ،اصر بصری آماده می داند. خواه چرخ و فلک باشد، یا مانند تصویر بندانگشتی، گوگل قصد دارد کاربر تلفن همراه را با SERP درگیر نگه دارد. بیشتر از این، این است که این افزایش تصاویر "به اندازه گاز" پس از اعلام گوگل به این بزرگی می آید. تغییرات در جستجوی تصویر در انتظار هستند. شاید داشتن ریز ع،ها در 75٪ از تمام صفحات موبایل یک SERP بخش کوچکی از تصویر بزرگتر باشد.
درباره نویسنده

منبع: https://www.rankranger.com/blog/،uct-image-thumbnails