دسته‌ها
اخبار

تعریف سئو چیست به زبان ساده؟ seo مخفف چیست؟ سئو گوگل چه اهمیت و کاربردی دارد؟

ابزار Bing Webmaster Tools که ابزاری معادل کنسول جستجوی گوگل در بینگ است، نصب کنید. عملکرد رسانه های اجتماعی مرتبط را زیر نظر بگیرد و اقدامات اصلاحی مانند ایجاد صفحات طرفداران و غیره را برای بهبود آن ها انجام دهد. عملکرد وب سایت را به طور کامل کنترل کند و اقدامات لازم را برای بهبود آن انجام دهد.

پس از وارد کردن URL، آخرین باری که آن صفحه مورد پایش قرار گرفته است نمایش داده خواهد شد و در صورت هر گونه مشکل در پایش هم از آن آگاهی می یابید. اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. یک سوال از جناب منصوری فر در زمینه سئو داشتم و ممنون میشم راهنماییم کنن. چرا شما این مطلب به این خوبی رو رایگان منتشر می کنید؟ چی پشت این کاره من نمی فهمم فقط می تونم تشکر کنم. یک محتوای عمیق، محتوایی است که به کاربر هر چه احتیاج دارد را می‌دهد. بلکه بخاطر این که گوگل نتایج جست‌وجوی ارگانیک را بعد از جعبه‌های پاسخ، گوگل ادز و …

با توجه به تغییرات گوگل در سال های اخیر، گوگل مسئله نمایش سایت در دستگاه های موبایل را در اولویت قرار داده است. بنابراین در صورتی که وب سایت شما در دستگاه های موبایل به خوبی مشاهده نشود، احتمال کاهش رتبه در جستجوهای موبایلی وجود دارد. در حالت کلی با روند رو به رشد استفاده از دستگاه های موبایل، بهینه سازی وب سایت برای آنها امری ضروریست. با نگاه کردن به صفحه نتایج جستجو می توانید تشخیص دهید که هدف از جستجو در پشت عبارت جستجوی شده توسط کاربر چیست و آیا آن کلمه کلیدی با محتوای شما مطابقت دارد یا خیر. علاوه بر پیشنهادات کلمات کلیدی، این ابزار می تواند دشواری کلمات کلیدی در کسب رتبه را محاسبه کرده و به شما در تجزیه و تحلیل صفحه نتایج جستجو کمک کند. ایندکس موتورهای جستجو دیتابیس عظیمی از اطلاعات وب سایت های پایش شده می باشد که با یک هدف ایجاد شده است.

  • برای این که سئوی داخلی شما به درستی اجرا شود باید لینک نوشته های خود را برای گوگل بهینه نمایید.
  • در هر صنعتی که قرار گرفته باشید کم کم دو کنفرانس بزرگ مربوط به کار شما وجود داشته است .
  • عناوین خود را بهینه کنید؛ علاوه بر برچسب H1، یک صفحه باید دارای سرفصل های فرعی برای بخش های مختلف باشد.

خیر، لینک دادن به وب سایت های دیگر تنها بازدیدکنندگان را از سایت شما دور می کند. لینک های خارجی موجب انتقال کاربران از یک صفحه از دامین شما به صفحه دیگری از دامینی دیگر می شوند. برخلاف گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس، ابزارهای ردیابی رتبه با اینکه معمولا ابزارهای بسیار ساده‌تری هستند، اما بسیار مؤثرند. همچنین یک گزارش عالی برای استفاده در هنگام تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک از گوگل است (صفحاتی که افراد پس از جستجو بازدید می کنند صفحات فرود نامیده می شوند). منظور از Segment زیر مجموعه ای از داده ها در Google Analytics است.

جستجوی کلمات کلیدی

کسب شناخت از وضعیت فعلی سئوی سایت به ما کمک می‌کند تا هدفگذاری دقیق‌تری داشته باشیم. در پایان این مرحله، گزارش دقیقی از وضعیت لینک‌سازی داخلی، تگ‌های H، عنوان‌ها، متاتگ‌ها و محتوای هر صفحه در اختیار شما قرار می‌گیرد. یکی از بهترین تکنیک های سئو و افزایش رتبه نزد موتور های جستجو ، اینه که به ریخت و قیافه وب سایت هم توجه کنیم.

چرا که به جنبه‌های دیگر سئو توجه نکرده و زحمات خود را هدر داده‌اند، در نتیجه رقبا با محتوایی ضعیف‌تر، بازدید و فروش بیشتری کسب می‌کنند. در مقاله آموزشی سئو داخلی به تکنیک های جامع و اصلی این روش بهینه سازی پرداخته شده است. با پیاده سازی این موارد می توانید رتبه بالایی را در نتایج گوگل بدست آورید.

پس با توجه به نتایج؛ هدف جستجو را تشخیص داده و به لندینگ‌پیج مناسب اختصاص دهید. برای خوشه‌سازی کلمات کلیدی با استفاده از کبوتر، کافی است مراحل زیر را انجام دهید. قبل از اینکه وارد فاز اجرایی شویم بیایید ببینیم کل عملیات سئو به چه بخش‌هایی تقسیم می‌شود؟ در هر کتاب سئو که مطالعه کنید می‌بینید کل سئو سایت به ۲ بخش سئو داخل سایت و سئو خارج سایت تقسیم می‌شود.

✔️ ترافیک ورودی از گوگل

منظور از لینک داخلی، لینکی است که شما در یک صفحه از سایتتان قرار می‌دهید و از آن به یک صفحه دیگر در وبسایت خود ارجاع می‌دهید. از دیگر مزایای سئو در مقایسه با ایمیل مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی این است که امکان ایجاد ترافیک مستمر در سایر روش‌های دیجیتال مارکتینگ نظیر ایمیل مارکتینگ و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد. بعنوان مثال در یک کمپین تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ، پس از ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی، افزایش‌ در ترافیک وبسایت ایجاد می‌شود که در نهایت و پس از پایان کمپین تبلیغاتی مربوطه این پیک‌ها از بین می‌رود. سه نتیجه برتر بیش از ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند و با رفتن به رتبه ۹، نرخ کلیک به ۳٪ کاهش می‌یابد.

آموزش گام به گام لینک‌بیلدینگ

درواقع یک سایت بدون داشتن بک لینک های مناسب شانس حضور و رقابت در نتایج موتورهای جستجو را نخواهد داشت. سیستم امتیازدهی ستاره‌ای برای محصولات و برخی مفاهیم خاص مثل یک رستوران و … تعریف شده است. سئو برای من یعنی مهندسی معکوسی از الگوریتم های گوگل و رفتار کاربران در زمان جستجو.