دسته‌ها
اخبار

تعریف سئو چیست به زبان ساده؟ seo مخفف چیست؟ سئو گوگل چه اهمیت و کاربردی دارد؟

هر زمانی که مقاله مفیدی در سایتتان نشر کردید حتما از طریق ایمیل به کاربرانتن اطلاع دهید . با این کار گوگل متوجه میشود که مقاله تان ارتباطی با منابع معتبر داردو اهمیت ان را فوق العاده بالا میبرد. سایت هایی که از محتواهای کپی شده استفاده می کنند به هیچ عنوان نمی توانند در نتیجه ی جستجو کسب کنند. زیاد داشتنشان لینک پذیری زیادی نیز دارندو توسط خیلی از کاربران به اشتراک گذاشته خواهند شد. محتوایی که تولید می کنید در مرحله اول باید برای مخاطبان و بازدیدکنندگانتان اهمیت داشته باشد.

به این ترتیب گوگل به شما توجه بیشتری میکند و در واقع به شما جایزه میدهد و شما را در مدت زمان کوتاهتری به جایگاه های بالایی میرساند. برای آشنایی بیشتر با این نوع از انواع سئو میتوانید به صفحه سئو منفی مراجعه کنید. به عنوان مثال ، تبلیغ کنندگان در آمریکا بیش از ۴۵ دلار برای هر کلیک روی عبارت جستجو “قیمت بیمه خودرو” پرداخت می کنند. به سایر صفحات شما کمک می کند تا توسط Google کشف و خزیده شوند. این هم نشانه دیگر مرتبط بودن عنوان ذکر شده با بحث مقاله است و شما را متمایز می‌سازد. در مرحله سوم مهمترین مسئله ای که مطرح میشود این است که با چه انکرتکستی میتوانید مقالات را به هم لینک دهید.

  • عنوان یک صفحه هم چنین باید به ربات های موتور جستجو سرنخ های کافی درباره محتوای همان صفحه را بدهد.
  • اگر تجربه کاربری در سایت شما بد باشد و کاربران بلافاصله پس از ورود به صفحه از آن خارج شوند.
  • برای سایت خود سایت مپ ایجاد کنید و آن را در گوگل کنسول ثبت نمایید.
  • علاوه بر اینکه وبسایت‌ها ماهیتی استاتیک (ثابت) دارند و مکررا بروز‌رسانی نمی‌شوند، محتوا‌های آن‌ها نیز در صفحات مختلف دسته بندی می‌شوند.
  • متادسکریپشن در نتایج گوگل به نمایش در می‌آید؛ پس می‌تواند CTR صفحه را بالا ببرد.
  • برای بدست آوردن کلمات کلیدی ابزارهایی وجود دارد که می توانید در مورد آنها در مقاله ابزارهای کیورد ریسرچ بیشتر بخوانید.

یکی از دلایل این موضوع علاقه بیشتر کاربران به مطالبیست که به صورت عمیق تری به موضوع مورد نظر آنها پرداخته اند. بنابراین وقت از نام موتور جستجو در این مطلب یاد میکنیم، اغلب منظور ما گوگل است. تا زمانی که وب سایت شما برای گوگل بهینه سازی شده است، جای نگرانی برای دیگر موتورهای جستجو نیست. موتورهای جستجو در زمانی که کاربران قصد یافتن چیزی در اینترنت دارند مورد استفاده قرار میگیرند. اینجاست که شما میخواهید به سوالات و نیازهای کاربران پاسخ دهید. مهم نیست که محصول یا سرویسی را ارائه میدهید یا اینکه وبلاگ نویس هستید، سئو برای صاحبین سایت ها یک ضرورت است.

اوايل شروع سئو

اما این چنین وب سایتی با سایت های منو شما از زمین تا زیر زمین متفاوته. در ادامه این موتور جستجو، برای اینکه در هر بخش عملکرد بهتری داشته باشد، چند الگوریتم متفاوت که به عنوان بازوهای الگوریتم اصلی فعالیت میکنند را هم تولید و معرفی کرد. به عنوان مثال، برای بهبود سئو محلی، الگوریتم کبوتر را معرفی کرد یا برای مقابله با وبمسترانی که محتوای سایت های دیگر را میدزدند، الگوریتم پاندا معرفی شد. شاید شما هم در میان صحبت های یک سئوکار یا بین مقالات آموزش سئو، عبارت هایی در مورد نقش الگوریتم های گوگل شنیده باشید. گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده. این هسته فعالیت های اصلی را کنترل کرده و فاکتورهای مهم سئو به آن مربوط است.

آموزش سئو سایت خبری با 11 تکنیک مهم

سعی کنید از کلمات کلیدی و مشتقات ان در تگ های مختلف و در متن بدنه استفاده کنید. تصاویر page-on سیگنال مرتبط بودن مهمی از طریق نام فایلش، متن Alt ، عنوان، توضیحات و تیتر به موتورهای جستجو ارسال می‌کند. کلمه کلیدی عبارتی است که بیشترین استفاده از آن در متن شده و انتخاب کلمه کلیدی که بیشتر از سایر کلمات مورداستفاده قرارگرفته، نشانه مرتبط بودن است. طبقه بندی محتوا سایت، مانند دسته بندی ها و برچسب ها ، به شما کمک می کند تا سایت خود را سازماندهی کنید و به کاربران و Google کمک می کند تا بفهمند محتوای شما درباره چیست. از آنجا که می خواهید به Google اطلاع دهید که این مهمترین محتوای سایت شما است ، باید پیوندهای زیادی به آن اضافه کنید. شما باید از صفحاتی که در سطح دوم هرم قرار دارند به این صفحه لینک دهی اصولی انجام دهید.

اگر یادتان باشد در فصل آموزش تولید محتوا؛ به صورت کامل نحوه نوشتن مقالات سئو شده را توضیح دادم. من در ادامه این بخش قصد دارم نحوه نوشتن متن سئو شده را به شما آموزش دهم. متن سئو شده هم در صفحه محصول و هم در صفحه مقاله قابل استفاده است.