اگر همه مطالب و محتوای سایت شما از جای دیگری کپی شده است و به این سایت ها لینک داده اید شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج جستجو نخواهید داشت. در رابطه با سئو داخلی و سئو خارجی نظرات متفاوتی وجود دارد. در برخی از نظر سنجی ها مطرح شده است که حدود 40 درصد از بحث سئو مربوط به موارد داخلی وب سایت است و حدود 60 درصد از سئو مربوط به موارد خارج از وب سایت است.
- گوگل عناوینی که شما برای صفحات انتخاب میکنید را در صفحات نتایج به کابران نمایش میدهد و به طور قطع یکی از عواملی که سبب افزایش کلیک بر روی سایت شما میشود، انتخاب عنوان مناسب است.
- یکی از تکنیکهای خطرناکی که در گذشته بسیار رایج بوده و هماکنون نیز توسط برخی از افراد مورد استفاده قرار میگیرد، تکنیک کلاکینگ میباشد.
- حالا که تا حدی با سئو چیست، و مفاهیم اولیه آن آشنا شدید به نحوه کارکرد موتورهای جستجو بیشتر میپردازم.
- “خدمات مجالس و عروسی” در گوگل ماهانه 3000 مرتبه توسط افراد مختلف جستجو می شود.
به همین خاطر، سایتهایی با بک لینکهای بیشتر، جایگاههای بهتری نیز بدست میآورند. Off Page Seo (سئوی خارج از صفحات) تمام فعالیتهایی است که با هدف ارتقای رتبه صفحات در موتورهای جستجو، خارج از وب سایت انجام میگیرد. یک سایت با بک لینکهای باارزش بیشتر، معمولا رتبه بهتری در مقایسه با وب سایتی مشابه با بک لینکهای کمتر میگیرد.
با انتشار یک محتوا و مقاله در یک سایت معتبر، بک لینک معتبری نیز دریافت میکنید. رپرتاژ آگهی به شکلی از تبلیغات گفته میشود که در قالب محتوا یا گزارش خبری به مخاطبان عرضه میگردد. رپورتاژ آگهی صحیح باید کاملا غیرمستقیم باشد و کاربر متوجه تبلیغاتی بودن محتوا نشود. از گذشته تاکنون، تبلیغات جلوهای نامناسب و منفی، در بین کاربران داشته است و یک تبلیغ به هرمیزانی که مفید و خوب هم باشد، بازهم به دید تبلیغات به آن نگاه میشود. کاربران تصور میکنند تبلیغات یعنی عرضه کالای نامرغوب با قیمتی بالا که این مورد سبب این نفرت کاربران از تبلیغات شده است. اگر شما از هاستهای رایگان و یا ارزانقیمت برای سایت خود استفاده کنید، نباید انتظار سرعت بالا از این سرورها داشته باشید.
سئو کلاه سیاه:
منظور از پیمایش وبسایت، حرکت از یک صفحه به صفحهای دیگر در یک وبسایت است. هرچه این جایجایی سهلتر و آسانتر باشد، گفته میشود که وبسایت پیمایش یا ناوبری خوبی دارد. پیمایش خوب یک وبسایت، برای بازدید کنندگان سایت و نیز کرالرها، پیدا کردن چیزی که میخواهند را راحت و آسان میکند. کاربران و موتورهای جستجو عاشق محتواهای پیداشدنی و به خوبی طبقه بندی شدهاند.
انواع تکنیکهای سئو و توصیههای لازم!
معمولا محتواهای طولانی مخاطب را درگیر کرده و اطلاعات دقیقتر و با جزئیاتتری را به مخاطب انتقال میدهد. وبسایتهایی که بلاگ دارند تا 70 درصد ورودی و سودآوری بیشتری دارا هستند. به نحوه و اصول صحیح درج تصاویر در سایت پرداخته و نکات سئو تصاویر را بازگو میکنیم. لینکهای خراب و شکسته خود را پیدا و برای رفع و تصحیح آن اقدام نمایید. رقبا برای بدست آوردن جایگاه مدنظر شما به چه میزان فعالیت انجام دادهاند. فعالسازی SSL رایگان است و هزینهای برای شما در بر نخواهد داشت.
Search Engine یا موتور جستجو چیست و چه کاربردی دارد؟
اما اگر به دنبال پاسخ قطعی برای این سوال هستید، شما باصرف زمانی بین 6 ماه الی یکسال میتوانید به تسلط بالایی از سئو دست پیدا کنید. شما در ابتدای مسیر هستید و شناخت زیادی نسبت به سئو و مفاهیم پیشرفته حوزه ندارید. یک آموزش سئو رایگان نه تنها میتواند مفاهیم ارزشمندی را به شما منتقل سازد؛ بلکه شما را در مسیر درست قرار میدهد و برای یادگیری مباحث پیشرفتهتر آماده میکند. در قدم اول آموزش سئو، اصول اولیه و مهمی که هر متخصص سئو میبایست آشناییت کاملی با آن داشته باشید را مرور خواهیم کرد.
سایت مپ توسط موتور جستجو استفاده میشود و با انتشار محتوی جدید بایستی بروز شود.برای تولید نقشه سایت در وردپرس میتوانید از افزونههای سئو وردپرس استفاده کنید. افزونه های سئو رنک مث و یوست به شما در ساخت نقشه سایت به فرمت XML کمک خواهند کرد. صفحاتی که مدام محتوای آنها آپدیت میشود و اطلاعات توسط کاربر وارد میشود شانس زیادی برای کسب جایگاه دارند. این صفحات فقط نیازمند ساختار درست و نمایش محتوای مرتبط هستند و ارزش واقعی را از بروزرسانی مستمر دریافت میکنند. عوامل مختلفی بر رتبه شما در یک عبارت تاثیرگذار هستند و محتوا نیز یکی از آنهاست.
البته به خاطر داشته باشید که اگر تعداد حروف یک کلمه کلیدی زیاد باشد، امکان دارد که پیشنهادات از سمت گوگل نیز کاهش یابد. برای رفع این مشکل، پیشنهاد میکنیم که از کلمات کلیدی کوتاهتر استفاده کنید. در این بخش قصد داریم که به روشهایی اشاره کنیم که شما میتوانید کلمات کلیدی رقبای خود را پیدا کنید. البته برای پیدا کردن کلمات کلیدی چند ابزار کاربردی وجود دارد که در بخش بعدی به معرفی این ابزارها خواهیم پرداخت.
یک کسب و کار می تواند سال ها در رده های پایین رتبه بندی گوگل قرار داشته باشد تا اینکه سرانجام وارد جایگاه بالاتر شود ولی تبلیغات در گوگل در حقیقت، یک راه حل سریع و مؤثر برای ایجاد ترافیک سایت است. سئو تنها استفاده از یکسری کلمات کلیدی و دریافت بک لینک نیست و برای بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز به یک استراتژی دقیق احساس می شود! در حقیقت، سئو، نحوه اتصال هر یک از عناصر موجود در یک وب سایت به یکدیگر، برای ایجاد یک استراتژی منسجم است. به عبارت دیگر، همه چیز از رسانه ها تا محتوا باید به دقت طراحی شود تا حداکثر تأثیر را داشته باشد.