دسته‌ها
اخبار

توسعه پشتیبانی موتور جستجوی آسیایی


27 ژانویه 2016 | ارسال شده توسط Darren Goldstein

ردیابی رتبه در چیناین هفته ما پشتیب، ردیابی رتبه را برای سه موتور جستجوی آسیایی دیگر اضافه کرده ایم:

هاوسو و سوگو در چین به ردیابی رتبه Google، Google Maps و Baidu ما برای بازار چین بپیوندید.



Coc Coc در ویتنام ردیابی رتبه Google، Google Maps و Bing ما را برای بازار ویتنام افزایش می دهد.

اگر سئو را در چین یا ویتنام انجام می‌دهید، احتمالاً با این موتورهای جستجو آشنا هستید، اما به نفع سایرین در این پست آنها را بررسی خواهیم کرد.

ردیابی رتبه هاوسو

هنگامی که موتور جستجوی Haosou را به کمپین ردیابی رتبه خود اضافه می کنید، از 100 نتیجه برتر Haosou، از جمله داده های صفحه فرود، اکنون در دسترس است.

با ترافیک ،نی 81 میلیون بازدید در ماه گذشته، Haosou هنوز در لیگ بایدو قرار نگرفته است (تقریباً یک میلیارد بازدید ماهانه) اما مطمئناً به نظر می رسد که تمرکز آن بر بهبود تجربه کاربر است. ویژگی‌های جستجوی مشابه ویکی‌پدیا، پرسش و پاسخ، موسیقی، آب‌وهوا، توصیه‌های برنامه، جاذبه‌های محلی، کمک در یافتن یک پزشک خوب و بخش بزرگ جستجوی مرتبط را پیدا کردم.

مشاهده SERP ها در Haosou یک تجربه رنگارنگ بود!

نتایج موتور جستجو Haosou چین

ردیابی کلمات کلیدی چینی در Sogou

Sogou، یکی از شرکت های تابعه Sohu، Inc، گزارش شده است که در ماه گذشته حدود 54.4 میلیون بازدید داشته است. مشابه گوگل با کروم، Sogou نیز مرورگر خود را دارد. همانطور که Sogou کاوش کردم، این تصور را داشتم که این موتور جستجوی آکادمیک تری است و در کل از تجربه کاربر خوشم آمد. ویژگی آب و هوای آنها اطلاعات دقیق تری نسبت به Haosou ارائه می دهد و به نظر می رسد سه آگهی رزرو سفر در سمت راست آب و هوا نشان می دهد که اگر از آب و هوای فعلی راضی نیستید، تعطیلات را رزرو کنید!

هنگامی که موتور جستجوی Sogou را به کمپین ردیابی رتبه اضافه کنید، اکنون پشتیب، از 50 نتیجه برتر دامنه فهرست شده در جستجوی Sogou در دسترس است.

ردیابی رتبه SERP های Sogou چین

بررسی رتبه در Coc Coc در ویتنام

با پایان یافتن اکتشاف خود در موتورهای جستجوی جدید آسیایی که Rank Ranger از آنها پشتیب، می کند، احساس کردم که مجبور شدم از Google Translate استفاده کنم تا بفهمم Coc Coc در ویتنامی به چه م،است. معلوم می شود که م،ی دارد تق تقیک انتخاب سرگرم کننده که توسط یک خبرنگار آسوشیتدپرس که در سال 2013 در مقاله ای با ،وان این استارتاپ نوشت، مورد توجه قرار گرفت.Knock Knock، ما می آییم تا گوگل را دریافت کنیم!“.

Coc Coc در ماه گذشته 87.3 میلیون بازدید داشته است، که با توجه به اینکه جمعیت ویتنام حدود 93 میلیون نفر است، بسیار چشمگیر است، در مقایسه با چین 1.378 با ترافیک Haosou با 81 میلیون بازدید و Sogou با 54.4 میلیون بازدید. یکی از اولین چیزهایی که متوجه شدم سادگی ابزار جستجوی آنها بود، از نظر بصری بسیار کمتر از بقیه محرک است.

بررسی رتبه در نتایج موتور جستجوی Coc Coc Vietnam

Coc Coc یک ویژگی جستجوی جالب دارد که به من پیشنهاد می‌دهد برای هر کلمه کلیدی که جستجو می‌کنم آگهی بفروشد، اما به نظر می‌رسد تبلیغات آنها عمدتاً در پایین صفحه نتایج جستجو قرار می‌گیرد. آنها همچنین یک ویژگی مفید در پایین SERP ها ارائه می دهند که به شما امکان دسترسی سریع برای انجام جستجوی کلمات کلیدی مشابه در گوگل، یاهو و بینگ را می دهد.

قابلیت جستجوی Coc Coc برای گوگل بینگ و یاهو

Rank Ranger از 50 نتایج موتور جستجوی برتر Coc Coc، از جمله صفحات فرود، برای کلمات کلیدی ردیابی شده پشتیب، می کند.

سئو در آسیا

آیا سئو را در چین یا ویتنام انجام می دهید؟ اگر چنین است، امیدواریم اضافه شدن موتورهای جستجوی Haosou، Sogou و Coc Coc به Rank Ranger برای ،ب و کار شما مفید باشد. بیاموزید که چگونه موتورهای جستجو را به کمپین ردیابی رتبه اضافه کنید. ما خوشحال خواهیم شد که بازخورد شما را در نظرات یا مستقیماً به خدمات مشتری دریافت کنیم.

درباره نویسنده

دارن گلدشتاین

سابقه دارن به ،وان یک وب مستر و طراح، او را به ،ب دانش قوی سئو و بازاریابی دیجیتال سوق داد. دارن به همه چیزهای مرتبط با فناوری علاقه دارد و اخبار و اطلاعات مفیدی را از طریق وبلاگ Rank Ranger به اشتراک می گذارد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/asian-search-engine-support