دسته‌ها
اخبار

تکنیک های سئو در سال 1400 چیست؟ ویرگول

آمار لحظه ای اینترنت این را نشان می‌دهد که روزانه بیش از ۶۶ هزار جستجو در ثانیه در موتورهای جستجوگر گوگل صورت می‌پذیرد. دقت کنید که این مقدار در زمان نوشتن این مقاله اعلام شده است. این مقدار فعالیت خیلی زیادی را نشان می‌دهد که رقابت را سخت کرده است و به خاطر همین است که وب سایت بخش بسیار مهمی در بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی به شمار می‌رود که باید به درستی آن را درک کرد. سئو بخش کلیدی استراتژی بازاریابی اینترنتی می‌باشد و بدون در نظر گرفتن صنعتی که در آن تخصص دارید، شناختن سئو بسیار ضروری می‌باشد. یکی از سئوکاران مدعی شده است که در سال ۲۰۱۷ بیشتر از ۷۹ درصد از ترافیک جستجوی جهان را جذب می‌کند.

کلمات کلیدی قلاب‌هایی هستند که وبسایت به وسیله آنها می‌تواند مخاطب را جذب خود نماید. یکی از مزایای استخدام یک شرکت سئو این است که آنها می‌توانند تیم و منابع قوی خود را با هزینه کمتری نسبت به یک تیم داخلی ارائه دهند. در صورتیکه شما از یک تیم متخصص سئو درون سازمانی استفاده کنید، مجبور به پرداخت حقوق ماهیانه هستید و با توجه به زمان بر بودن نتیجه‌بخشی سئو، استخدام یک تیم متخصص داخلی چندان تصمیم منطقی‌ای نیست. در حالی که شما می‌توانید پروژه سئو سایت خود را طی یک قرارداد کاملا قانونی به یک شرکت سئو همانند شرکت متخصص پونه مدیا برون سپاری کنید و از دستیابی به نتیجه نهایی اطمینان خاطر داشته باشید.

در این مقاله به صورتی کاملا کوتاه و مختصر به نحوه سئو کردن محتوای سایت در وردپرس پرداختیم. هدف ما این بود که به صورتی کاملا واضح و آسان بتوانیم یک آموزش کاربردی را برای شما ارائه کنیم. البته تمامی مواردی که به آن‌ها در این مقاله اشاره کردیم کلیدی و مهم هستند. اما نباید فراموش کنید که علم سئو نیاز به تحقیق و پژوهش نیز دارد. بدین معنا که عوامل قید شده در این مقاله همگی کلیدی و مهم هستند اما برای انجام یک سئو خوب کافی نیستند.

  • در انتخاب عنوان محتوا و کلمات کلیدی مطالب دقت کنید، عنوان‌های جذاب و بهینه شانس بالاتری برای کسب رتبه‌های بالا در گوگل خواهند داشت.
  • بعضی از شرکت های سئو، برای انجام سئو فوری، از ارائه‌ی بعضی از خدمات کوتاهی می‌کنن، در حالی که سئو هفت با انجام تمام اصول به نحو احسنت، در کمترین زمان ممکن، سئو فوری رو انجام میده.
  • محتواب خود را دائم بروزرسانی کرده و کیفیت محتواهای خود را ارتقا دهید.
  • سئو خاکستری گزارش دیجی کالا چند بار کلیک کنید را در مدت زمان کوتاه و جذاب باشند.

سئو فوری، میتونه باعث محبوبیت شما بشه؛ سئو از بهترین روش های سرمایه گذاری وب سایت هاست که باعث معرفی بهتر شما میشه. کاربران با دیدن طراحی و محتوای حرفه ای، متوجه فعالیت تخصصی شما میشن و نهایتا از بین شما و فروشگاه نزدیک منزلشون، محصولات فروشگاه اینترنتی شما رو انتخاب می‌کنن. اگه وب سایتتون رو سئو فوری نکنید، مشتری ها رو از دست میدین و این فرصت به رقباتون داده میشه که در موتورهای جستجو از اهمیت بالاتری برخوردار بشن. می‌تونین به این فکر کنین که در طول روز به گوگل مراجعه می‌کنید تا آخرین اطلاعات تکنولوژی رو بدست بیارید یا اینکه کجا می‌تونین صندلی های دست دوم با بهترین قیمت، بخرید. وقتی کاربری به دنبال خواسته ای می‌گرده که مربوط به خدمات شماست، انتظار دارین سایت شما در رتبه‌ی اول نشون داده بشه.

در صورتی که با صرف هزینه و وقت کمتر می‌توان با محتواهای صوتی، تصویری و یا ویدئویی به پاسخ خود رسید، انتخاب محتواهایی که دارای ویدئو هستند، منطقی تر است. بنابراین بهتر است از همین حالا تا خیلی دیر نشده، به فکر تعیین استراتژی برای تولید محتواهای ویدئویی وبسایت خود باشید. چگونه می‌توان در باکس پاسخ ویژه گوگل قرار گرفت؟ باید بگوییم که راهکار خاص و یا ویژه‌ای برای این منظور وجود ندارد. حتی خود گوگل نیز اعلام کرده است که نمی‌توان گوگل را مجبور به انتخاب سایت‌ها برای باکس پاسخ ویژه کرد. بنابراین به نظر می‌رسد که بایستی بر کیفیت محتوای خود توجه ویژه‌تری داشته باشید.

نحوه رفع مشکل صفحه سیاه “Black Screen” در ویندوز 10/11

در این مورد هم بعد از سئو داخلی توضیحات مفصل ارائه خواهد شد. هر کاری که خارج از سایت خود انجام میدهیم تا سایت در گوگل رتبه بگیرد را شامل میشود. چه چیزی گفته میشه؟در این وبینارها هر مدرس به مدت حدود 70 دقیقه تجربیات خودش رو در یک یا چند پروژه ای که در سال 1400 انجام داده با شما به اشتراک میذاره.

تعریف لینک بیلدینگ

بدون شک مهم‌ترین و جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ و عاملی که می‌تواند موجب بهبود رتبه شما در گوگل شود، نگه داشتن کاربران در وبسایت است. هر چه میزان تعامل کاربران در سایت شما بیشتر باشد، برای شما بهتر است. بنابراین سعی کنید از تصاویر مرتبط، اینفوگرافیک‌ها و پادکست ها استفاده کنید که به موضوع شما مرتبط بوده و خلاقانه نیز باشند. یکی دیگر از جدیدترین تکنیک های سئو ۲۰۲۱ موبایل فرندلی بودن وبسایت ها می‌باشد.

بنابراین برای کسب رتبه‌های بالاتر بهتر است به فکر بهینه سازی وبسایت خود و یک شرکت هاستینگ با سرعت بیشتر باشید. اگر برای شما سوال است که چه نوعی هاست یا سرور برای شما مناسب است، مطالعه مقاله هاست داخل ایران یا خارج، کدام یک بهتر است؟ برای شما مفید خواهد بود. سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو موجب می‌شود که شما رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست آورید. از آنجایی که بیشتر جستجوها از طریق موتورهای جستجوگر گوگل صورت می‌گیرد، اگر بخواهیم خیلی راحت را تعریف کنیم، باید بگوییم که سئو یعنی اینکه رتبه و سایت شما از نظر گوگل خوب باشد. حالا این یعنی چه؟ یعنی اینکه شما بتوانید در سایتتان از محتوای با کیفیت، ویدیو، تصاویر، کلمات کلیدی به تعداد لازم، لینک‌های داخلی و خارجی و غیره به صورت قانونی استفاده کنید. سئو یکی از مهم ترین گزینه ها برای هر کسب و کار آنلاینی می باشد.

الگوریتم Featured Snippe از جدیدترین تکنیک های سئو است که بسیار قابل توجه می‌باشد. این الگوریتم ممکن است در آینده پیشرفت های چشمگیری کرده و به جهت بهبود تجربه کاربران، آپدیت شود. البته ممکن است در جستجوهای فارسی هنوز با این الگوریتم مواجه نشده باشید. اما در آینده ممکن است برای جستجوهای فارسی نیز این الگوریتم فعال شود. سئو تصویر یکی از مهم ترین نکات برای دست یابی به رتبه بندی های برتر گوگل است.