دسته‌ها
اخبار

جدول زمانی الگوریتم تعاملی گوگل | رنجر رتبه


29 آوریل 2015 | ارسال شده توسط هلن اوکیف

گوگل به ،وان موتور جستجوی اصلی که مردم از آن استفاده می کنند، بسیار قدرتمند است. کلمه “گوگل” اکنون در فرهنگ لغت به ،وان یک فعل وجود دارد، این کلمه در زندگی روزمره بسیار رایج است. در جایی که قبلاً برای دریافت پاسخ به چیزی یا ،ب اطلاعات در مورد یک موضوع مجبور بودیم کتاب ها را جستجو کنیم، Google به راحتی با پاسخ به یک سؤال در دسترس است.

این ج، زم، تعاملی از DPFOC در ایرلند تاریخچه به روز رس، الگوریتم گوگل را همراه با متن، تصویر و ویدئو ارائه می دهد. این پیش از به‌روزرس، الگوریتم موبایلی که گوگل در روز سه‌شنبه ۲۰۱۸ منتشر کرد، ایجاد شدهفتم آوریل، و برای منع، ، الگوریتم سازگار با موبایل به روز شده است.


،ب‌وکارهای آنلاین همگی می‌خواهند در صفحه نتایج موتور جستجوی مرتبط خود رتبه‌بندی شوند و در نتیجه شاهد ظهور صنعت بهینه‌سازی موتورهای جستجو هستیم که هدف آن رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها از طریق یک سری تکنیک‌ها است. در طول سال‌ها، گوگل در تلاش‌های خود برای تبدیل اینترنت به مک، بهتر برای کاربران ثابت قدم بوده است و بنابراین شاهد تعدادی به‌روزرس، الگوریتم بوده‌ایم. نرم‌افزار ،کبوت گوگل در اینترنت می‌،د و وب‌سایت‌ها را بر اساس آنچه که برای کلمات کلیدی و عبارات خاص من، می‌داند رتبه‌بندی می‌کند و به‌روزرس،‌های مختلف الگوریتم تلاش کرده تا تجربه نتایج را برای کاربر بهتر کند.

برخی به‌روزرس،‌های الگوریتم بزرگ‌تر یا تأثیر بیشتری نسبت به سایرین داشتند، اما موارد دیگری نیز وجود داشتند که باعث شدند برخی از شرکت‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو در کل استراتژی‌های خود تجدید نظر کنند. قبلاً آنها ممکن بود در کاری که پس از آن پذیرفته شده بود یا به طور گسترده انجام می شد – ایجاد پیوندها در مقیاس گسترده با استفاده از روش های کلاه سیاه درگیر بوده اند. امروزه این نوع رفتار یا عمل توسط گوگل مورد بی مهری و حتی جریمه قرار گرفته است. آنها در صورتی که وب سایتی را از دستورالعمل های آنها پیروی نمی کند جریمه می کنند. تصور می‌شود که گوگل بیش از 200 فاکتور رتبه‌بندی دارد که حتی آنها را تأیید نمی‌کنند، بنابراین هنوز هم می‌تواند یک بازی حدس‌زنی برای صاحبان وب‌سایت و سئوکاران باشد. غول جستجو فقط بر اهمیت تبدیل اینترنت به تجربه کاربری بهتر برای مردم تاکید می کند و بنابراین این همان چیزی است که بازاریابان جستجو سعی می کنند روی آن تمرکز کنند تا به رتبه بندی خوبی دست یابند.

در نتیجه، ما شاهد تمرکز و سرمایه گذاری بیشتر بر روی افرادی مانند بازاریابی محتوا بوده ایم، زیرا شرکت ها سعی می کنند با تولید محتوایی که مردم بخواهند به آن پیوند داده یا به اشتراک بگذارند، پیوندهایی را رتبه بندی و ایجاد کنند.

درباره نویسنده

هلن اوکیف

DPFOC یک شرکت بازاریابی آنلاین است که دفاتری در ایرلند، بریت،ا، ایالات متحده آمریکا و کانادا دارد.

آنها خدمات خاص سئو و همچنین بسیاری از جنبه های دیگر بازاریابی آنلاین از جمله راه حل هایی برای جستجوی پولی، اسناد و پلتفرم های شخص ثالث مانند آمازون و eBay را ارائه می دهند.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/interactive-google-algorithm-timeline