دسته‌ها
اخبار

جستجوگر رتبه کسب و کار من در گوگل


14 نوامبر 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

مدیریت فهرست‌های «Google برای ،ب‌وکار من» برای ،ب‌وکاری با مکان‌های مختلف کار ساده‌ای نیست. اکنون ردیابی رتبه برای یک ،ب و کار در چندین مکان بسیار ساده تر شده است و این کار کمی نیست. اگر یک کمپین برای سایتی اجرا می کنید که ،ب و کار آن در چندین مکان جغرافیایی پراکنده شده است، آیا نمی خواهید بتو،د مکان هایی را که در یک بسته محلی رتبه بندی می شوند یا بیش از یک مکان رتبه بندی می کنند، ردیابی کنید؟ خوب، حالا شما می تو،د!

تأثیر فهرست‌های ،ب و کار من در Google را به حدا،ر برس،د

ما جستجوگر رتبه «Google برای ،ب‌وکار من» را به‌روزرس، کرده‌ایم تا تأثیر کامل همه فهرست‌های ،ب‌وکارتان را بد،د. ما می د،م که بسیاری از کاربران سئو سایت هایی را انجام می دهند که چندین مکان تجاری به آنها متصل شده است، گاهی اوقات هر مکان دارای صفحه ،ب و کار گوگل مخصوص به خود است و تنها تفاوت جزئی در ،وان صفحه دارد (به ،وان مثال، نام تجاری: نوع ت،یم، شهر، ایالت). در چنین حالتی، ممکن است بخواهید اگر هر یک از مکان‌های مرتبط فهرستی از بسته محلی را به دست آورد، بتو،د ردیابی کنید و رتبه‌ها را شمارش کنید. اکنون می‌تو،د عبارت ،وان صفحه ،ب‌وکار را که در همه مکان‌ها مش، است (به ،وان مثال، نام تجاری، خط محصول و غیره) وارد کنید. تنظیمات موتور جستجوی پیشرفته > نام صفحه ،ب و کار نتایج محلی در داخل پرانتز قرار دارد و Rank Ranger با هر ،وان صفحه ،ب و کار Google که حاوی نام تجاری در آن است مطابقت دارد.

نام تجاری شامل ویژگی است

با افزودن پرانتز در اطراف نام ،ب و کار، تمام نتایج بسته محلی حاوی ،اوین صفحه ،ب و کار Google را که حاوی نام تجاری هستند، پیدا کنید، تنظیم «شامل» را انتخاب کنید.


فقط به ،وان مثال، بگویید که روی سئو بستنی فروشی های Jeni که در بسیاری از ایالت های ایالات متحده مکان دارند، کار می کردید. اگر Jeni’s یک صفحه Google Business جداگانه برای هر مکان داشت و نام همه آنها “Jeni’s Splendid Ice Creams, City name” بود، می تو،د آن را انتخاب کنید. عبارتند از را انتخاب کنید و (جنیز Splendid Ice Creams) را در ،مت وارد کنید نام ،ب و کار ،مت تنظیمات موتور جستجوی نتایج محلی و باعث می شود Rank Ranger آن نتایج را در گزارش های شما لحاظ کند.

ردیابی بسته محلی Google

در این مثال، می بینیم که برای کلمه کلیدی “فروشگاه های بستنی” Jenis.com در جایگاه 1 در بسته محلی قرار گرفته است. وقتی روی نماد کشف آن کلمه کلیدی کلیک می‌کنیم، می‌بینیم که نام تجاری 3 بار در بسته محلی برای مکان‌های مختلف رتبه‌بندی شده است و وب‌سایت دارای رتبه ارگ،ک 5 است. این بر اساس تنظیمات Local Results در بالای جایی است که قرار داده‌ایم. (بستنی های زیبای جنی) در ،مت Google Business Name.

ردیابی رتبه بسته محلی گوگل

نکته جالب این است که می تو،د ببینید آیا فردی که مجاز به انجام این کار نیست، صفحه ،ب و کار Google ایجاد کرده است که از نام تجاری شما استفاده می کند یا خیر!

یکی دیگر از گزینه های نسبتا جدید “اگر رتبه بندی شده باشد را درج کنید“تنظیمی که در صورت علامت زدن:

  • اگر دامنه اصلی در بسته محلی یافت شود، ردیابی رتبه رتبه کلمه کلیدی را در بسته محلی.
  • اگر دامنه اصلی در بسته محلی یافت نشد، بسته محلی نادیده گرفته می شود و رتبه ارگ،ک گزارش شده است (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است).

نتایج بسته محلی Google گنجانده شده است

نتایج محلی Google گنجانده شده یا حذف شده است

ردیابی نام‌های کاملاً متفاوت Google My Business

اگر در حال ردیابی رتبه برای چندین مکان هستید اما نام صفحه ،ب و کار Google حاوی یک عبارت رایج نیست (به ،وان مثال، هتل های ماریوت: The Algonquin Hotel Times Square، Courtyard New York Manhattan، New York Marriott Marquis)، پس می تو،د یکی را انتخاب کنید. از این گزینه ها:

  • برای هر مکان کمپین های جداگانه تنظیم کنید، روی گزینه Include کلیک کنید و نام دقیق صفحه ،ب و کار Google را وارد کنید.
  • فیلد نام صفحه را خالی بگذارید و اگر گوگل لینک وب سایت را در بسته محلی نمایش دهد، در گزارش های شما گنجانده می شود.


==> 3 استراتژی بازاریابی محتوای خارج از صفحه برای SEO محلی را کشف کنید

دانستن تاثیر کامل صفحات ،ب و کار گوگل شما

ما از شما می‌خواهیم که بتو،د تصویر کاملی از رتبه‌بندی ،ب‌وکار مورد نظر در بسته محلی Google را مشاهده کنید. اگر در حال مدیریت یک کمپین برای ،ب‌وکاری هستید که در مکان‌های مختلف فعالیت می‌کند، ردیابی تنها یک صفحه ،ب و کار Google چشم‌انداز جه، را که به دنبال آن هستید به شما ارائه نمی‌دهد. به همین دلیل است که ما احساس کردیم که توسعه توانایی ردیابی رتبه بندی بسته محلی چندین مکان یک امر ضروری است. ما همچنین متوجه شدیم که تعیین موقعیت رتبه‌بندی زم، که یک بسته محلی در صفحه نشان داده می‌شود، می‌تواند یک اولویت باشد. شما باید همه گزینه های خود را در دسترس داشته باشید، و این به این م،ی است که به شما این امکان را می دهید که نتایج Local Pack را در شمارش رتبه های ارگ،ک بشمارید یا آنها را کنار بگذارید – بد،د چه می خواهید و آنچه را که نیاز دارید به دست آورید.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-my-business