دسته‌ها
اخبار

جستجوی مرتبط بیدار می شود! با به‌روزرسانی RankBrain گوگل آشنا شوید


17 دسامبر 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

اخیراً گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد به‌روزرس،‌های Google در نتایج جستجو وجود دارد، برای مثال، بری شوارتز در مقاله‌های میزگرد موتور جستجو اشاره کرد. شیفت 10 آذر و الف به‌روزرس، بالقوه جستجوی Google در 16 دسامبر. در تالارهای گفتگوی وب مستر نیز به همان اندازه سر و صدا وجود دارد.

اساساً کارشناسان جستجو شواهدی از آن را مشاهده کرده‌اند و مدیران وب‌سایت‌ها و صاحبان سایت متوجه تغییرات قابل‌توجهی در ترافیک و نرخ کلیک‌ها، چه بالا و چه پایین، شده‌اند. ما می د،م که گوگل به طور مداوم الگوریتم را به روز می کند و لازم نیست که یک “حیوان” باشد همانطور که گری ایلیز، تحلیلگر Google Trends به پاندا (به آهستگی عرضه ادامه می دهد)، پنگوئن (که تا اوایل سال 2016 انتظار نمی رفت) یا هر یک از آنها اشاره می کند. به روز رس، های کوچکتر اخیر، مانند “سایت های هک شده” یا “به روز رس، های فانتومگوگل یک به‌روزرس، الگوریتم اصلی را تأیید نکرده است، اما بر اساس تحلیل ما، اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است.

نوسانات SERP دسکتاپ گوگل

در این ع، فوری از شاخص ریسک رتبه ما، شاهد افزایش غیرمعمول بالا در نوسانات SERP در Google Desktop طی 30 روز گذشته هستیم.

شاخص ریسک رتبه نوسانات SERP Google

جستجوی مرتبط با گوگل در حال رشد است

تجزیه و تحلیل بیشتر نشان می دهد که بین 30 نوامبر و 10 دسامبر، درصد جستجوهایی که شامل نتایج جستجوی مرتبط هستند، افزایش زیادی داشته است. این نمودار ویژگی‌های Rank Ranger صفحه 1 SERP داده‌ها و پایداری بیش از 100000 کلمه کلیدی منتخب در روز را تجزیه و تحلیل می‌کند و گزارش می‌دهد که RankBrain نفوذ خود را در ویژگی‌های SERP ویژه Google، در این مورد، جستجوی مرتبط افزایش داده است.

،زش های جستجوی مرتبط با گوگل

20٪ عبارت های جستجوی بیشتر در نتایج جستجوی مرتبط ارائه شد


گرایش های جستجوی مرتبط

ممکن است فناوری یادگیری ماشینی الگوریتم RankBrain جدید گوگل به گوگل کمک کند تا نتایج جستجوی مرتبط هوشمندتر و دقیق تری ارائه دهد. پرس و جوهایی که قبلاً درک مبهم تری توسط الگوریتم ارائه می ،د، اکنون نتیجه متمرکزتری دارند. بیایید یک مثال را با هم تحلیل کنیم …

RangerBot این نتایج جستجوی مرتبط را برای پرس و جو “Burkesville Kentucky Hotels” در طی 4 هفته گذشته ثبت کرده است:

  • 3 نتیجه با میانگین تعداد کلمات 3.0 در 26 نوامبر
  • 3 نتیجه با میانگین تعداد کلمات 3.0 در 3 دسامبر
  • 3 نتیجه با میانگین تعداد کلمات 3.0 در 10 دسامبر
  • 8 نتیجه با میانگین تعداد کلمات 4.5 در 17 دسامبر

گرایش های جستجوی مرتبط

8 نتیجه جستجوی مرتبط در اسکرین شات بالا عباراتی طول، تر از آنچه قبلاً برای این کلمه کلیدی نشان داده شده است هستند، که این تصور را به ما می دهد که ممکن است گوگل بتواند داده های بیشتری را در تمام کانال های خود جمع آوری کند و از این قدرت برای اصلاح کامل جستجوی مرتبط خود استفاده کرده است.

جستجوی مرتبط با گوگل هاستینگز نیوزلندبه همان اندازه، اگر نه بیشتر، کلیدواژه هایی که تا این هفته هیچ نتیجه جستجوی مرتبط نداشتند، چشمگیر هستند. RangerBot نتایج جستجوی مرتبط را برای عبارت “Hastings New Zealand” طی 4 هفته گذشته به شرح زیر ثبت کرد:

  • 0 نتیجه با میانگین تعداد کلمات 0.0 در 26 نوامبر
  • 0 نتیجه با میانگین تعداد کلمات 0.0 در 3 دسامبر
  • 0 نتیجه با میانگین تعداد کلمات 0.0 در 10 دسامبر
  • 8 نتیجه با میانگین تعداد کلمات 4.63 در 17 دسامبر

گری ایلیس، تحلیلگر Google Trends، در SMX Israel گفت که RankBrain را می توان با توانایی قدرتمند آن در اتصال کلمات و ایده ها به یکدیگر، RankBrain، “در مترادف بهتر” تعریف کرد.
ما نمونه های متعددی مانند نمونه بالا را تجزیه و تحلیل کردیم و معتقدیم که الگوریتم RankBrain گوگل در حال شفافیت و نشان دادن قدرت هوش مصنوعی است. جستجوی مرتبط تجربه کاربر را بهبود می بخشد و همچنین یک شاخص قدرتمند برای جستجوی کلمات کلیدی SEO است.

RankBrain شهروند جهان است

ما تجزیه و تحلیل خود را به سطح موتورهای جستجوی بین‌المللی بردیم تا مشخص کنیم که آیا هوش مصنوعی RankBrain فقط روی آمریکایی‌ها آزمایش می‌شود یا خیر، و از یافتن پیشرفت‌های مشابه جستجوی مرتبط برای همه موتورهای جستجوی Google مستقر در کشور که آزمایش کردیم، هیجان‌زده بودیم.

روندهای جستجوی مرتبط با Google UK

مشابه روند Google.com، بین 30 نوامبر تا 11 دسامبر شاهد افزایش 18.4 درصدی در تعداد عبارت‌های جستجو هستیم که شامل نتایج جستجوی مرتبط برای جستجوهای بریت،ا می‌شود.

روندهای جستجوی مرتبط با Google UK

روندهای جستجوی مرتبط با گوگل آلمان

نمودار ویژگی های Ranger Ranger نشان دهنده افزایش 13 درصدی در نتایج جستجوی مرتبط برای جستجوی آلم، است.

روند نتایج جستجوی مرتبط با گوگل آلمان

روندهای جستجوی مرتبط با گوگل استرالیا

در استرالیا امروز، 96٪ از SERP ها شامل جستجوی مرتبط هستند که 8.4٪ نسبت به 30 نوامبر افزایش یافته است.

روندهای جستجوی مرتبط با گوگل استرالیا

روندهای جستجوی مرتبط با گوگل برزیل

گوگل برزیل بین 30 نوامبر تا 17 دسامبر در نتایج جستجوی مرتبط با 30.8٪ افزایش شگفت انگیزی به دست آورد.

روندهای جستجوی مرتبط با گوگل برزیل

ممکن است جستجوی Google با توانایی الگوریتم جدید Google RankBrain برای ارائه عبارات جستجوی مرتبط هوشمندتر، مطمئن تر باشد. قبلاً اگر با استفاده از کلمات کلیدی دم بلند یا کاراکترها و اعداد جستجو می‌کردید، ،یبی از نتایج را دریافت می‌کردید. و زم، که به نظر می‌رسید الگوریتم نمی‌دانست در کدام جهت باید نتایج را ارائه کند، جستجوی مرتبط را به‌طور کامل حذف کرد و ،یبی از نتایج را ارائه کرد که شاید به این امید که یکی از آنها درخواست شما را برآورده کند. که اصلاح شد با افزایش توانایی الگوریتم برای ارائه جستجوی مرتبط تا 20٪، 95٪ کامل از جستارهای Google.com حاوی نتایج جستجوی مرتبط هستند. این نشان می دهد که جستجوی مرتبط ابزاری قدرتمندتر از همیشه برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی، عبارت کلیدی و محتوا است.

به روز رس، مغز الگوریتم گوگل

از آنجایی که RankBrain گوگل به طور تصاعدی به یادگیری ادامه می دهد، می تو،م منتظر پیشرفت های بیشتری در تمام کانال های Google باشیم و به همین دلیل است که تیم Rank Ranger این را نامیده است. به روز رس، مغز. نظر شما چیست – نام جذاب؟ یا ایده بهتری دارید؟ اگر چنین است، آن را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید و ما تغییر نام این پست وبلاگ را در نظر خواهیم گرفت. باشد که نیرو با شما باشد!

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنجر درجه بندی شود. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-،in-update-related-search