دسته‌ها
اخبار

جستجوی گزینه‌های اعلان‌ها و گزارش درون پلتفرم


14 نوامبر 2016 | ارسال شده توسط Rank Ranger

همانطور که احتمالاً تا به حال می د،د، ما فکر می کنیم مهم است که به طور مداوم برای بهتر ، پلتفرم خود کار کنیم. این بدان م،ی است که ما دائماً در حال به روز رس،، بازبینی و معرفی ویژگی های جدید به نرم افزار Rank Ranger هستیم. این بار ما فکر کردیم که می‌تو،م آن را برای شما آسان‌تر کنیم تا گزینه‌های گزارش را در یک لحظه پیدا کنید. ایجاد این ویژگی جدید ما را به فکر واداشت، باید یک راه فوق‌العاده مؤثر وجود داشته باشد تا شما را در مورد علاقه به‌روزرس، خود مطلع کنیم، بنابراین ما یک ویژگی دیگر برای انجام این کار ایجاد کردیم… این دیوانگی به‌روزرس، است!

اطلاع رس، به مشتریان خود در مورد ویژگی های نرم افزار جدید

هنگامی که به بهترین راه برای اطلاع مشتریانمان فکر می‌کردیم، تصمیم گرفتیم که این کار را به کارآمدترین شکل ممکن انجام دهیم، بنابراین آن را درست در رابط کاربری قرار دادیم. هنگامی که یک گزارش بازاریابی جدید، ابزار تحلیلی یا هر نوع به‌روزرس، دیگری در نرم‌افزار خود راه‌اندازی می‌کنیم، یک اعلان به همه صاحبان حساب و همچنین کاربران فرعی ارسال می‌کنیم.

ما نمی‌خواستیم اعلان پیام‌های ما مزاحم باشد، اما در عین حال می‌خواستیم مطمئن شویم که پیام(های) جدیدی دارید. بنابراین ما یک کار کمی جالب انجام دادیم. دفعه بعد که وارد Rank Ranger می شوید، به سمت راست بالای صفحه خود توجه کنید – متوجه نماد زنگ خواهید شد. اگر واقعاً پیام‌های جدیدی وجود دارد، یک دایره کوچک در سمت چپ بالای نماد با یک عدد در آن ظاهر می‌شود – تعداد پیام‌های جدیدی که دارید. با اولین ورود به سیستم، این دایره هم در اندازه و هم در رنگ نوسان می کند. در حین تغییر از آبی به طلایی، متوجه خواهید شد که بزرگتر و کوچکتر می شود. بعد از چند ث،ه، دایره قرمز می شود و ثابت می ماند… خوب درست است؟






اعلان های درون پلت فرم پیشرفت پیام

پیام ها در جعبه پیام درون پلت فرم

روی زنگ کلیک کنید تا کادر پیام باز شود و در میان پیام ها حرکت کنید. کلیک ، بر روی بیشتر بد،د پیوند یک برگه جدید حاوی اسناد یا یک پست وبلاگ حاوی اطلاعات اضافی را باز می کند و کلیک کنید چشم انداز گزارش یا ابزار توضیح داده شده را اجرا می کند و کلیک می کند رد پیام را بایگ، می کند و آن را در وضعیت “خوانده” قرار می دهد. کلیک ، روی مشاهده همه پیوند در سمت راست بالای کادر پیام، مرکز پیام شخصی شما را راه اندازی می کند که در آن می تو،د به همه پیام ها دسترسی داشته باشید.

در وب سایت خود، ما دائماً اخبار سئو را منتشر می کنیم، مطالعات و تحقیقاتی را در مورد موضوعات SEO و بازاریابی دیجیتال و غیره انجام می دهیم که می تو،د در وبلاگ ما به آنها دسترسی داشته باشید. هنگامی که مورد مهمی مانند به روز رس، الگوریتم رخ می دهد، ممکن است از طریق جعبه پیام شخصی شما نیز در این مورد به شما اطلاع دهیم. بنابراین، چه این یک ویژگی جدید و هیجان‌انگیز برای Rank Ranger باشد یا یک خبر مهم که ما به تازگی منتشر کردیم، می‌تو،د با اطلاع از حضور آن، از آن نهایت استفاده را ببرید.

جستجوی گزینه های گزارش مورد نیاز

گزینه های گزارش جستجو یکی از چیزهایی که ما به آن افتخار می کنیم این است که نه تنها گزارش ما جامع است، بلکه چقدر قابل تنظیم است. تا این حد متوجه خواهید شد که گزارش‌های ما با طیف وسیعی از گزینه‌های گزارش همراه است. ما همیشه روشی منظم و منظم داشته‌ایم که به شما امکان می‌دهد به سرعت گزینه گزارشی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. با این حال، ما به این فکر کردیم که اگر بتو،م به شما کمک کنیم گزینه های گزارش موجود را خیلی سریعتر و با این سهولت بیشتر پیدا کنید، چه؟

در حال حاضر گزینه‌های گزارش ما از طریق دسته‌هایی سازماندهی می‌شوند که وقتی گسترش می‌یابند، گزینه‌های گزارش‌گیری خاصی را نشان می‌دهند. اگر خودمان نگوییم، این منوهای قابل ارتقا عالی هستند، با چند کلیک می تو،د به راحتی گزینه های گزارش موجود را ببینید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است ند،د که گزینه مورد نظر شما در کدام دسته قرار می گیرد. ممکن است مجبور شوید چند دسته را گسترش دهید و آنها را اسکن کنید تا زم، که گزینه مورد نظر خود را پیدا کنید. انجام این کار پایان دنیا نیست، اما اگر بتو،م آن کلیک یا آن اسکن بصری چند ث،ه ای را از طریق منو حذف کنیم، چه؟ اگر بتو،د گزینه مورد نظر خود را جستجو کنید، بهتر نیست؟ پس ما این کار را کردیم!

به منظور تسریع در ایجاد گزارش شما، یک ویژگی اضافه کرده‌ایم که در آن می‌تو،د یک گزینه گزارش خاص را جستجو کنید. به سادگی بر روی آن کلیک کنید گزینه های گزارش ،وان، یک نانوث،ه صبر کنید تا کادر جستجو ظاهر شود، و گزینه مورد نظر خود را تایپ کنید – دسته ای که گزینه در زیر آن قرار می گیرد ظاهر می شود. فقط دسته را گسترش دهید و ویژگی مورد نظر خود را فعال کنید.

هدف ما این است که شما را با گزینه ها توانمند کنیم

هدف ما ایجاد مجموعه گسترده ای از گزینه های کاربر پسند برای استفاده شما نیست. هدف نهایی ما این است که به شما کمک کنیم از طیف گسترده ای از گزینه های ما استفاده کنید تا گزارش شما تا حد امکان قدرتمند باشد. ما جعبه پیام درون پلتفرمی را توسعه داده‌ایم و به شما این امکان را داده‌ایم که گزینه‌های گزارش را به همین دلیل جستجو کنید. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌تو،د از بسیاری از ویژگی‌های Rank Ranger استفاده کنید. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما می تو،د به این گزینه ها در اسرع وقت و به آس، دسترسی داشته باشید. به زبان ساده، ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که به طور مؤثر در آگاهی باشید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/important-notifications