دسته‌ها
اخبار

جستجوی APIهای هوشمند برای توسعه دهندگان


27 اکتبر 2015 | ارسال شده توسط Darren Goldstein

دیروز طراحی سایت جدید خود را همراه با تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی راه اندازی کردیم و امروز خوشحالیم که به توسعه دهندگان اطلاع دهیم که بسته های API جالبی داریم که به شما امکان می دهد داده های جستجو و عملکرد پلت فرم سئو و بازاریابی را در برنامه های خود کدنویسی کنید.

اگر داشبوردهای سفارشی، گزارش‌های تحلیلی دقیق یا برنامه‌های تلفن همراه ایجاد می‌کنید، APIهای جستجوی قدرتمند و همه‌کاره Rank Ranger راه‌حلی عالی برای به دست آوردن داده‌های موتور جستجوی فروشگاه‌های ارگ،ک، محلی، موبایل، ویدیو و فروشگاه اپلیکیشن‌های دقیق را برای شما فراهم می‌کنند تا در برنامه‌تان ادغام شوند.

داده های هوش رقابتی

بینش رقابتی برای تحلیل سئو و بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است و به همین دلیل است که ما رتبه های برتر 50 و رتبه های برتر 100 API را ارائه می دهیم. این روش‌های است،اج داده‌های API به شما کمک می‌کنند تا ۵۰ یا ۱۰۰ صفحه فرود برتر را که برای هر کلمه کلیدی در موتورهای جستجوی خاص رتبه‌بندی می‌شوند، پیدا کنید و شامل نشانه‌گذاری وجود شاخص‌های ویژه نتایج جستجو مانند رویدادها، نتایج محلی، جعبه پاسخ، ،ده‌های نان، اخبار، قابل توجه است. منبع آنلاین، لینک های سایت، ویدئو، کادر جستجو، HTTPS و رتبه بندی.

مثالی از Notable Online در جستجوی گوگل

قابل توجه آنلاین

نمونه ای از پاسخ API

پاسخ API برای جستجو

APIهای تحقیقاتی نتایج جستجوی عمیق تر

از آنجایی که SERP ها در حال حاضر سرشار از آب نبات های چشمی مانند نمودارهای دانش، چرخ فلک ها، نقشه ها و موارد دیگر هستند، 10 ،وان نتیجه سنتی، پیوندها و توضیحات صفحه اول اکنون با همه آن ویژگی های SERP Google برای کلیک مورد علاقه رقابت می کنند. و گویی این کافی نبود، قبل از اینکه بازدیدکننده بالقوه پیوند شما را ببیند، جستجوی پیشنهادی Google ممکن است آنها را به نتایج هدفمندتری بکشاند. اگر سایتی که بهینه‌سازی کرده‌اید در صفحه یک رتبه‌بندی نشود، اگر جستجوگر روی یکی از عبارت‌های جستجوی مرتبط Google در پایین صفحه کلیک کند، در معرض نادیده گرفتن قرار می‌گیرد. Rank Ranger یک راه حل همه کاره برای این چالش ها ارائه می دهد.


ویژگی های Google SERP

بسته‌های رتبه‌بندی برتر ۵۰ یا رتبه ۱۰۰ برتر گوگل ارگ،ک را می‌توان با ویژگی‌های Google SERP برای داده‌های هوش جستجوی اضافی از جمله:

  • ،وان و زیرنویس نمودار دانش
  • نوع چرخ فلک و حدا،ر 50 نتیجه
  • وجود جعبه پاسخ و نوع
  • 3 ،وان برتر بسته محلی
  • نش،‌های اینترنتی نتایج بسته تصویر
  • ،اوین و نش،‌های اینترنتی نتایج بسته News
  • نتایج پرداخت شده

نمونه ای از نتایج API ویژگی های Google SERP

در این مثال، نتایج API شامل کلمه کلیدی، 50 نتیجه برتر با نشانگر نتایج جستجو پیوندهای سایت، قابل توجه آنلاین و HTTPS (در پایین) و نمودار دانش و اخبار Google SERP نتایج ویژگی‌های فراری است.

جستجوی داده های اطلاعاتی

Google Suggested Search API

وقتی کلمات کلیدی شما در جستجوی گوگل وارد می شوند، کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل را کشف کنید. این API حدا،ر 10 نتیجه را به همراه HTML با جزئیات کلماتی که در نتایج جستجوی کلیدواژه پیشنهادی به صورت پررنگ نمایش داده می‌شود، ارائه می‌کند. این اطلاعات برای بهینه سازی محتوا برای بهبود رتبه و نرخ کلیک بسیار مهم است.

Google Suggest Search API

Google Related Search API

عبارات جستجوی مربوط به یک کلمه کلیدی که Google در پایین صفحه نتایج موتور جستجو نمایش می دهد توسط Google Related Search API ارائه شده است. SEO های هوشمند از این داده ها برای گسترش محتوای خود با کلمات کلیدی هدفمند اضافی و جذب سهم بیشتری از مخاطبان بالقوه استفاده می کنند.

نتایج جستجوی مرتبط با گوگل

توسعه دهندگان، چه چیزی می سازید؟

توسعه دهندگان به راحتی می توانند آمار رتبه، میانگین رتبه، دسترسی به بازار، رتبه 50 و 100 برتر، آمار رقبا، جستجوی پیشنهادی، جستجوی مرتبط، ویژگی های SERP ویژه مانند چرخ فلک، نمودار دانش، جعبه پاسخ و موارد دیگر را با API های جستجوی Ranger Ranger یکپارچه کنند.

در مورد برنامه هایی که می سازید و اگر کاری برای کمک به شما می تو،م انجام دهیم، به ما اطلاع دهید.

درباره نویسنده

دارن گلدشتاین

سابقه دارن به ،وان یک وب مستر و طراح، او را به ،ب دانش قوی سئو و بازاریابی دیجیتال سوق داد. دارن به همه چیزهای مرتبط با فناوری علاقه دارد و اخبار و اطلاعات مفیدی را از طریق وبلاگ Rank Ranger به اشتراک می گذارد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/developer-search-intelligence-api