دسته‌ها
اخبار

حجم های جستجوی مشابه وب اکنون در Rank Ranger هستند


4 ژانویه 2023 | ارسال شده توسط Shay Harel

حجم جستجوی مشابه وب در Rank Ranger

اعلامیه بزرگ

همانطور که احتمالا تا به حال می د،د، Rank Ranger یک شرکت مشابه وب است و این ما را در موقعیت منحصر به فردی قرار می دهد.

می بینید، داده های Similarweb در رتبه دوم قرار دارند. و ما به آن دسترسی داریم.

و این ما را به نحوه ارائه حجم جستجو در رابط کاربری ردیاب رتبه خود می رساند.

تا به حال، ما همیشه از حجم جستجوی Google Keyword Planner استفاده می کردیم. دلیل اینکه ما این کار را کردیم این بود که به دنبال داده های دقیق بودیم. و از آنجایی که داده‌ها از Google می‌آیند، احتمالاً دقیق هستند.

اما با گذشت سالها مشخص شد که حجم جستجوی Keyword Planner به شدت محدود شده است.

وقتی متوجه این موضوع شدیم، همچنان از آنها استفاده می‌کردیم، زیرا گزینه بهتری نداشتیم. تا به حال.

قبل از اینکه به مزایای حجم جستجوی جدید بپردازم، می‌خواهم محدودیت‌های استفاده از داده‌های Google Keyword Planner را پوشش دهم.

4 دلیل برای توقف استفاده از Google Keyword Planner حجم جستجو

در سال 2020 یکی از مشتریان ما اشاره کرد که هیچ حجم جستجویی برای برخی از کلیدواژه های اصلی خود دریافت نمی کنند. کلمات کلیدی که هزاران جستجو را در ماه به ارمغان می آورد.

ما به آن نگاه کردیم که این است و آنچه کشف کردیم.

از آنجایی که این ابزار برای استفاده برای تحقیقات گوگل ادز و نه سئو طراحی شده است، حجم جستجوی کلمات کلیدی مغایر با سیاست های تبلیغات گوگل را به شما نمی دهد.

این به این م،ی است که حجم جستجو برای:

  • بهداشت و داروها
  • محصولات و خدمات مالی
  • هر چیزی که به نظر گوگل باعث ایجاد رفتار غیرصادقانه می شود

علاوه بر آن…

گوگل حجم جستجوی کلمات کلیدی را که مردم عموماً در تبلیغات خود هدف قرار نمی دهند به شما نمی دهد. این بدان م،است که کلمات کلیدی دم بلند اغلب حجم جستجو را صفر نشان می دهند.

و به ،وان یک سئو، همه ما می د،م که کلمات کلیدی طول، می توانند بهترین کلمات کلیدی شما برای هدف گیری باشند. به خصوص اگر در حال شروع کار هستید و سایت شما اعتبار کمی دارد.

همچنین…

حتی اگر گوگل حجم جستجوی این کلمات کلیدی را ارائه کرده باشد، نتایج هنوز دقیق نیستند.

دلیل آن این است که گوگل برای هر کلمه کلیدی حجم جستجو نمی دهد. در عوض، گوگل کلمات کلیدی مشابه را در گروه‌ها جمع می‌کند. سپس رهبران گروه را شناسایی می کند و حجم جستجوی رهبر گروه را به تمام کلمات کلیدی گروه اختصاص می دهد.

این بدان م،است که شما متوجه خواهید شد که کل گروه های کلیدواژه دارای حجم جستجوی ی،، هستند.

و در نهایت…

اطلاعات آنها کاملاً تازه از کوره خارج نشده است. Google Ads API داده‌ها را هر ۲ تا ۳ هفته منتشر می‌کند.

حالا اگر کلمات کلیدی پایدار و همیشه سبز را با حجم جستجوی پایدار هدف قرار دهید، خوب است. اما اگر در یک بازار رو به رشد باشید یا بدتر از آن، یک سایت خبری را اداره کنید، چه؟

استفاده از داده های Similarweb همه اینها و موارد دیگر را حل می کند.

اکنون بیایید به م،ای حجم جستجوی جدید برای شما بیفتیم.

حجم جستجوی مشابه وب برای شما چه م،ایی دارد؟

ما حجم جستجو را در UI خود برای کلمات کلیدی ردیابی شده شما نمایش می دهیم. دلیل این امر این است که اگر تمام تمرکز شما روی رتبه بندی باشد، در نهایت با تصویری تحریف شده از پتانسیل ترافیک خود مواجه خواهید شد.

و همیشه مهم است که به یاد داشته باشید که سئو نوعی بازاریابی است. رتبه بندی برای شما ترافیک می آورد. ترافیک برای شما فروش به ارمغان می آورد.

این بدان م،است که برای پیوند رتبه‌بندی با پتانسیل ترافیک، باید حجم جستجو را ببینید.

به من اجازه نشان دادن

پتانسیل ترافیک خود را درک کنید

به ،وان یک سئو، شما دائما به دنبال فرصت ها هستید. علاوه بر این، یکی از با ارزش ترین کالاهای شما زمان است.

تقریباً تعداد بی نهایتی از کارها وجود دارد که می تو،د برای بهبود معیارهای SEO خود انجام دهید. و این بدان م،است که هنگامی که پایه های سئو سایت خود را پوشش دادید، گام بعدی تمرکز بر پیروزی های سریع است.

به ،وان مثال، اگر دو صفحه دارید که در حال حاضر در زیر صفحه هستند، ابتدا روی کدام یک کار می کنید؟

همه چیز برابر است، یکی با بیشترین پتانسیل ترافیک قابل تبدیل. و یکی از معیارهای کلیدی برای درک پتانسیل ترافیک، حجم جستجو است.

و این بدان م،است که داشتن حجم جستجوی دقیق تصویر واضح تری از صفحاتی که باید روی آن ها تمرکز کنید به شما می دهد. صفحاتی که می توانند ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورند.

حجم جستجوی مشابه وب در داشبورد Rank Tracker

علاوه بر این، هنگام ایجاد محتوای جدید، باید درک کنید که کلمات کلیدی هدف شما چقدر رقابتی هستند.

نمره دشواری کلمه کلیدی دقیق تر

برای کمک به شما در انجام این کار، چند سال پیش، یک نمره دشواری کلمه کلیدی (KD) را به کاوشگر کلمات کلیدی خود اضافه کردیم.

حالا برای درک نحوه کار…

نمره سختی کلمه کلیدی ما یک امتیاز پیش بینی بین 1 تا 100 است که نشان می دهد رتبه بندی برای کلمه کلیدی در مقایسه با رقبای شما چقدر دشوار است.

این امتیاز اعتبار صفحات ارگ،ک برتر را برای کلمه کلیدی هدف شما و همچنین داده های حجم جستجو در نظر می گیرد.

با افزودن داده های مشابه وب، نمرات دشواری کلمه کلیدی ما دقیق تر شد.

اکنون درک این نکته مهم است که نمرات دشواری کلمات کلیدی تنها بخش کوچکی از برنامه محتوای شما هستند. اما از آن غافل نشوید.

چگونه از نمرات دشواری کلمه کلیدی استفاده می کنید؟

هنگام استفاده از ابزار تحقیق کلمه کلیدی Rank Ranger، به سادگی یک کلمه کلیدی را در ابزار تایپ کنید و امتیاز را به صورت KD خواهید دید.

نمره سختی کلمه کلیدی رنجر رتبه

علاوه بر این، می‌تو،د امتیاز KD را در نمودارهای مربوط به کلمات کلیدی، سؤالات و موضوعات مرتبط مشاهده کنید تا بتو،د به راحتی کلمات کلیدی را پیدا کنید که محتوای شما می‌تواند با آنها رقابت کند.

امتیازات دشواری کلمه کلیدی در گزارش کلمه کلیدی مرتبط

عالی به نظر می رسد؟

خوب، بیایید نحوه تنظیم آن را در حساب Rank Ranger خود توضیح دهیم.

چگونه می توانم حجم کلمات کلیدی مشابه وب را برای حساب خود تنظیم کنم؟

مهم است که توجه داشته باشید که حجم جستجوی Similarweb را به صورت خودکار تنظیم نمی کنیم. دلیل آن این است که بسیاری از کاربران ما به داشتن حجم جستجو از Keyword Planner عادت دارند.

اما ما از شما می خواهیم که بهترین داده های ممکن را داشته باشید.

این بدان م،است که شما باید این را به صورت دستی تنظیم کنید. اما خبر خوب این است که به م،ای واقعی کلمه یک ث،ه طول می کشد.

به سادگی به تب کلمات کلیدی در صفحه تنظیمات عمومی بروید.

هنگامی که آنجا هستید، به سمت ،وان حجم جستجو به پایین بروید.

برگه کلمات کلیدی در صفحه تنظیمات عمومی

روی منوی کشویی کلیک کنید و روی Similarweb کلیک کنید.

منوی کشویی حجم جستجو

سپس، روی منوی کرکره‌ای منطقه کلیک کنید و منطقه‌ای را که می‌خواهید حجم جستجوی آن را ببینید انتخاب کنید.

منوی کشویی منطقه

“تنظیم” را بزنید، سپس روی “Refresh Search Volume Data” کلیک کنید و کارتان تمام شد.

بهبود ردیابی رتبه خود یک متریک در یک زمان

همانطور که می بینید، ما متعهد به بهبود کیفیت داده های بازاریابی شما هستیم.

زیرا ما می د،م که داده ها با ارزش ترین دارایی شما هستند. و اگر کیفیت داده های خود را افزایش دهید، ارزش آن افزایش می یابد.

شما درک بهتری از بازاریابی خود به دست می آورید. شما بینش بهتری دارید

امیدوارم که از این افزودنی جدید به ابزار ما نهایت استفاده را ببرید و امیدواریم به طور مداوم نحوه خدمت رس، Rank Ranger به ،ب و کار شما را بهبود دهیم.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، شی را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های سئوی جدید و منحصربه‌فرد را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/similarweb-search-volumes-in-rank-ranger