دسته‌ها
اخبار

حداقل حقوق سئوکار در سال 1400 چقدر است؟-دنی سالیوان | سئو

در آخرین یادداشت، به طور معمول ایده آل است که اگر می توانید به داخل یکی از صفحات خود پیوند دهید، اما از پیوند دادن به وب سایت های دیگر نترسید. به یاد داشته باشید، شما می خواهید آخرین کلیک باشید تا کاربران مجبور نشوند به Google برگردند. وقتی کاربران پاسخ شما را دریافت می کنند (حتی وقتی پیوند باشد) بیشتر یک مرجع می شوید. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی دانه ما “کنکور” باشد، ممکن است کلمات کلیدی مرتبط زیر را پیدا کنیم.

  • این نتیجه به فاکتور های مختلفی وابسته است که باید به تمامی آن‌ها توجه کنید.
  • از این روش برای پروژه‌های طولانی مدت استفاده می‌کنند و معمولا هزینه‌ایی بیش از 10 میلیون تومان و بستگی به پروژه دارد.
  • حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که یک وبسایت را باز کنید و چند ثانیه به مانیتور یا صفحه تلفن‌ همراه خود خیره بمانید تا تصاویر و مطالب آن لود شوند.
  • اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.
  • می دانید که ماهانه بالای 20 هزار نفر وارد سایت شما می شوند ، ما میگیم که همه این افراد خریدار گوشی نیستن ، عده ای دنبال به دست آوردن اطلاعات هستند ، عده ای هم دنبال خرید .

سئو کار حرفه ای یا متخصص سئو، فردی است که به تمام اصول SEO و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تسلط دارد. یک کارشناس حرفه ای سئو میتواند رتبه انواع سایت ها را با انجام کارهای لازم در نتایج جستجو گوگل افزایش دهد. اما به طور خلاصه و طبق تجربه، حتی اگر شرکت شما صرفا خدمات سئو سایت را ارائه کند، درآمدتان در نهایت کمتر از 10 میلیون تومان نخواهد بود. حالا اگر مثل ما خدماتی مثل آموزش، طراحی سایت، تبلیغات گوگل، فروش بک لینک و… را هم اضافه کنید که خب قطعا باید منتظر پول های بسیار بیشتری باشید.

درست است که ریپورتاژ اگهی در یک سایت دیگه منتشر میشه و ربطی به سایت ما نداره اما یادتون باشه که ما قراره از گرفتن بک لینک ها در نهایت سود ببریم .به همین خاطر چند کار را به هیچ عنوان نباید انجام دهید . همونطور که می دونید گرفتن بک لینک برای رتبه گیری سایت خیلی موثر است و ریپورتاژ آگهی هم رابطه مستقیمی با سئو دارد . در واقع هیچ یک از سئوکاران جهان نمی‌توانند به شما این تضمین را بدهند که مثلا جایگاه کلیدواژه شما را در رتبه سوم بعد از 3 ماه نگه دارند. زیرا جایگاه و رتبه کلیدواژه ها دائما در حال تغییر است و دائما جایگاه شما اصطلاحا بالا و پایین می‌شود و تنها تضمینی که در این کار وجود دارد افزایش فروش است که با افزایش تعداد کلیک میسر می‌شود. دو جور می‌توانیم برای شما هزینه‌هایی که برای سئو یک سایت می‌کنید را توجیه کنیم.

خدمات سئو سایت

مزیت رقابتی آژانس پویا مارکتینگ نسبت به سایر رقبا این است که هزینه ی نهایی پروژه نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. با تعیین رتبه و وضعیت سئو اکنون یک وبسایت، تمام مسیرهای پیش رو روشن می‌شوند. رویکرد بهترین شرکت سئو به این صورت است که میزان بازدید و کلیک روزانه، رتبه در گوگل و نکات دیگر این چنینی را استخراج می‌کنند و سپس یک استراتژی اصولی متناسب با آن وبسایت، طراحی می‌نمایند. جذب مخاطب بیشتر نیز فروش بیشتر محصولات و خدمات را به دنبال دارد. قرار گرفتن در اولین نتایج گوگل می‌تواند برای یک کسب و کار سراسر سود و منفعت باشد، به همین دلیل است تا این حد مورد توجه صاحبان وبسایت‌ها می‌باشد و شرکت‌های سئو زیادی برای خدمات دهی در این زمینه تشکیل شده‌اند.

دسترسی های سریع

در غیر اینصورت سفارش سئو سایت بی نتیجه می‌مونه، رتبه‌ی خوبی به دست نمیارین و حتی ممکنه سایت شما جریمه هم بشه. همانطور که گفتیم، قیمت سئو سایت در واقع سرمایه گذاری و قدم مهمی است در راستای رشد کسب و کار و افزایش چشمگیر فروش شما. به عنوان مثال شما چطور وارد این صفحه شدید؟ احتمالا کلیدواژه قیمت سئو را سرچ کردید و به این صفحه دسترسی پیدا کردید. روزانه تعداد زیادی از کاربران وارد همین صفحه می‌شوند و با سرچ کلیدواژه قیمت سئو یا هزینه سئو ما را پیدا می‌کنند.

اما متاسفانه من به با استفاده از یه راهکار شما به خاطر بی تجربگیم چند ماه کارم روی وبسایتم رو به باد دادم دیروز. فرموده بودید که برگه ها و نوشته های پیش فرض قالب تونو پاک کنید جون روی سئوتون تاثیر منفی داره. من هم یک سری برگه ها و عکس هایی که توی کتابخانه م بود و من نساخته بودمشون رو پاک کردم. اول فقط یو ایکس بیلدرم بالا نمیومد یعنی رو حالت لود می موند و سرعت سایتمم اومد تا 30 درصد پایین. اومدم قالب فلت سامم رو از اول نصب کنم همه ی کارهایی که کرده بودم از بین رفت.

در هر حال خوشحالیم که این تصمیم را گرفته‌اید زیرا نتایجی هیجان‌انگیز در انتظار کسب و کار شماست. سایت کارکوک هم آقای علی زهدی سابقه چند ساله در زمینه سئو سایت دارد و هم در زمینه آموزش و هم در بحث پروژه ها می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد . در این مقاله سعی کردم به جامع ترین شکل ممکن، اطلاعاتی در مورد حقوق سئوکار در ایران و همینطور بازارکار سئو به شما بدهم. در نهایت اگر سوال و نظری دارید، آن را در بخش نظرات مطرح کنید تا خودم پاسخ بدهم.

سلام، با توجه به آنالیز کلیدواژه های شما و رقباتون قیمت متفاوته،توضیحات بیشتر داخل متن در قسمت نحوه قیمت گذاری اومده.امیدوارم براتون مفید باشه. خب این سوال بسیار مهمی است که لازمه حتما جوابش را بدانید، با مراجعه به صفحه ی قیمت سئو در این باره بخوانید. یکی از مسائل جالبی که برخی اوقات با آن مواجه می‌شویم و لازم دانستیم که با شما هم به اشتراک بگذاریم، مسئله قیمت صفحه اول گوگل و تضمین دادن در پروژه‌های سئو است.

سئو سایت پزشکی

به عنوان مثال سئو چیست؟ یه صفحه مرتبط با این موضوع هست که کامل این موضوع را پوشش می دهد. روی هم رفته، این استراتژی می تواند ارتباط سایت و صفحات شما را برای چندین سوال بهبود بخشد. اگر نمی توانید در خود محتوا به یک موضوع شایسته بپردازید، به منبعی پیوند دهید. به همین ترتیب، مهمترین “سوالات مرتبط” خود را (از تحقیق کلید واژه خود) در بخش های محتوای خود آنها بگنجانید.

هزینه هایی که برای انجام سئو سایت شخصی انجام دادین بهتون بر می‌گرده و حتی سود بیشتری بهتون می‌رسه. با انجام سئو سایت شخصی، بی نظمی وبسایت به حداقل می‌رسه و مشتری با مطالعه‌ی مطالب، خسته و کلافه نمی‌شه و زمان بیشتری در سایت می‌مونه. اینطوری الگوریتم های گوگل، سایت شما رو مفید تشخیص میدن و رتبه‌ی خوبی به سایت شما تعلق می‌گیره. یه تعداد شرکت هستن که روش ها و تکنیک های غیر اصولی رو به کار می‌گیرن تا گوگل رو فریب بدن و رتبه کسب کنن. شاید این تکنیک ها برای بعضی از سایت ها خیلی زود نتیجه بده و راضی کننده باشه ولی برای یه سری دیگه هیچ تاثیری نداره.