جست و جو هایی که به موارد نزدیک مشتریا اشاره دارن بیشتر از 200 درصد افزایش پیدا کردن. همچنین به این موضوع هم دقت کافی داشته باشین که این روزا عملکرد یه مجموعه از اصطلاحای خوب درباره یه موضوع خاص خیلی میتونه موثرتر از این باشه که شما فقط روی پیدا کردن یسری کلیدواژه توجه کنین. همچنین جست و جو درباره کنسرت ها در سطح جهان حدود 500 درصد افزایش پیدا کرده. این روزا هم نفوذ گوگل خیلی بیشتر از گذشته شده و شما باید به این موضوع بیشتر از گذشته توجه داشته باشین. در 8 سپتامبر یه وبینار درباره سه روشی که در سئو تغییر کرده برگزار شد. اگه میخواین از خدمات سئو فوری استفاده کنید، یا سعی دارین برای بازاریابی بیشتر و سریع تر از سئو فوری استفاده کنید، میتونین با گروه سئو هفت تماس بگیرید.
- هم میتوان از راه درست سئو یک وبسایت را بهبود بخشید و هم از بیراههها!
- خوب حالا که این موضوع رو متوجه شدین بهتره روی یه کلیدواژه خوب برای خودتون تمرکز کنین و با توجه به مواردی که گفته شد ازاون برای بهبود کسب و کارتون استفاده کنین.
- ولی یادگیری خروجیها و ورودیها طول میکشد و به زمان و دانش فنی بسیار زیادی نیاز دارد.
- به صاحبان کسب و کارها کمک می کنند تا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.
کلمه ای که با آن از صفحه به صفحه دیگر لینک میدهیم “انکرتکست” گفته میشود. اگر فکر میکنید سایتی هست که به باید این موتور جستجو اضافه اش کنیم، کامنت بذارید. چون هر 6 نفر کسانی هستن که در عمل در حال انجام پروژه های سئو مختلف هستن و در این وبینار هر کدوم تجربه خودشون رو با شما به اشتراک میذارن. اینجا صفحه ثبت نام یک وبینار 3 جلسه ای (9 ساعت وبینار) هست که با 6 مدرس برگزار میشه… اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.
وبینار تجربیات سئو 1400 [6 تجربه از 6 متخصص سئو]
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه استاد وب است. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با تاریخچه سئو مطالب و نکات مهمی را برایتان عنوان کنیم. اینجوریه که میتونین به جست و جوهای بیشتری برسین و برند تجاریتون رو در جایگاه های بهتری قرار بدین. اگه شما میخواین وبسایتتون پیشرفت بیشتری داشته باشین باید یسری موارد رو در وبسایتتون در نظر داشته باشین تا در تغییرایی که در آینده اتفاق میفته پیشرفت خوبی داشته باشین. همچنین اینو هم بدونین که شما فقط با سریعتر بودن در بین وبسایتای مختلف نمیتونین بیشترین میزان مشتریاتون رو به سمت خودتون بکشونین. طبق یسری مطالعاتی که بر روی 2 میلیون آدرس اینترنتی در گوگل توسط Searchmetrics انجام شده، فقط یه چیزی در حدود 4 درصد اونا یه امتیاز خوب در Core Web Vitals داشتن.
پیج رنک گوگل چیست؟ اهمیت پیج رنک در سئو و روش های افزایش آن
اگر نمیدانید که سئو محتوا چگونه میتواند بر افزایش ترافیک سایت و رتبه شما مؤثر باشد، این مطلب میتواند برای شما مفید باشد. قبل از آن که در خصوص اصول سئو ۲۰۲۱ و جدیدترین تکنیکهای سئو صحبت کنیم، لازم است تا ابتدا مقدمهای ارائه کنیم که به خوبی با اهمیت این موضوع آشنا شوید. گوگل الگوریتم و یا قانونهای مختلفی برای رتبه دهی به وبسایتها دارد. رعایت این الگوریتمها تعیین میکند که کدام وبسایتها نسبت به دیگری در رتبه بالاتری قرار بگیرد. هیچ راه میانبری برای ارتقای رتبه بندی سایت و قرار گرفتن در بالای لیست نتایج گوگل وجود ندارد، مگر این که در تبلیغات پولی گوگل شرکت کرده باشید. هر چند که گوگل ادز می تواند وب سایت شما را به بالای SERP پرتاب کند، اما این یک استراتژی پایدار برای حفظ موقعیت نیست و بعد از پایان یافتن تبلیغات، به جایگاه واقعی خودتان بر می گردید.
در خصوص این الگوریتم نکته خاصی که بتواند باعث بهبود سئو وب سایت شما شود، وجود ندارد. اما مهمترین نکته این است که توجه کنید که باید در نگارش محتوای خود دقت بیشتری داشته باشید. هر پاراگراف از متن شما بایستی کاملا پاسخ شفاف و مشخصی برای یک پرسش یا یک ابهام باشد. بهینهسازی همان گامهایی است که شما باید بردارید تا بتوانید به سئو سایت خود کمک کنید. پس از نصب یوست سئو با کمک امکاناتی که دارد به راحتی میتوانید مطالب سایت خود را برای ارائه خروجی بهتر آماده کنید. افزونه یوست سئو با ایجاد پیشنمایش موضوع متن شما در نتایج گوگل، به شما کمک میکند تا به خوبی بر روی بازخورد نهایی مسلط شوید.
این عبارت به این معناست که یک کاربر از زمانی که وارد یک وبسایت میشود تا زمانی که آن را ترک میکند، به طور متوسط چند صفحه یا لینک را انتخاب و مشاهده کرده است. این مفهوم به صورت غیر مستقیم جذابیت محتواها و نمای کلی وبسایت را بررسی میکند. زمانی که یک وبسایت بتواند جایگاه نخست نتایج گوگل را در حوزه کاری خودش به دست آورد، در واقع توانسته است که حجم عظیمی از کاربران علاقهمند به آن موضوع را به وبسایت خودش جذب کند.
اوایل شروع سئو در مبحث تاریخچه سئو
همان طور که گفتیم، گوگل دوستدار وبسایتهای مفید و ارزشمند است. یکی از فاکتورهایی که گوگل برای سنجش میزان ارزشمندی یک وبسایت در نظر میگیرد، مدت زمان ماندن کاربران در آن میباشد. آنالیز و تحقیق قبل از شروع فعالیت سبب میشود تا نقاط قوت و ضعف آن وبسایت را شناسایی کنند و وقت و انرژی خود را به صورت هدفمند در قسمتهای پراهمیت وبسایت صرف کنند. در نهایت نیز با صرف حداقل زمان و هزینه، بهترین نتیجه حاصل میشود.
در حقیقت مردم از موتورهای جستجو استفاده میکنند تا چیزی را که به دنبال آن هستند بیابند، که به وسیله نتایج ارگانیک یا سئو و یا نتایج پرداخت شده یا سِم میتوانند به هدف مورد نظرشان برسند. تولید محتوا با کیفیت عالی پیامی را برای موتورهای جستجو میفرستد که سایت و کسب و کار شما یک کالا یا خدمات قانونی را ارائه میدهد. شما از راههای گوناگون مانند کلمات کلیدی و لینک سازی ارزیابی میشوید.
پس داشتن حضوری قوی در جستجو خیلی اهمیت دارد و استفاده از یک ترکیب استراتژی از هر دو سئو و تبلیغات گوگل میتواند قابلیت دیده شدن شما را در بلند مدت بهبود بخشد. شما باید برای گرفتن رتبه نخست در موتورهای جستجوی گوگل، از سئو کلاه سفید استفاده کنید و از استفاده از سئو کلاه سیاه بپرهیزید. اگر شما از طریق سئو کلاه سفید رتبه بگیرید، جایگاهتان در رتبههای نخست باقی میماند. البته به احتمال زیاد هم در آینده تکامل های بیشتری اتفاق میفته و کلمات کلیدی که قبلا رتبه بندی شدن عملکرد بهتری از خودشون نشون میدن و میتونن باعث بشن که کسب و کارتون رونق بیشتری پیدا کنه. پس هر نوع وبسایتی که دارید حتما از بهترین شرکت سئو مشاوره دریافت نمایید تا به نقطهای که شایسته آن هستید برسید.