دسته‌ها
اخبار

حقایق مهم درباره به‌روزرسانی الگوریتم «Possum» گوگل


22 سپتامبر 2016 | ارسال شده توسط Tzvi Barish

به روز رس، الگوریتم جدید گوگل “Possum”، نامی که توسط برخی در صنعت سئو پذیرفته شده است، نتایج تکراری و هر،مه را در بسته محلی و Google Maps فیلتر می کند تا نتایج با کیفیت تر و متنوع تر را برای افرادی که به دنبال ،ب و کار محلی هستند ارائه دهد. من بررسی می‌کنم که Possum قرار است چه کاری انجام دهد و سپس برای ارزیابی چگونگی انجام مأموریتش، اولین ضربه را انجام می‌دهیم.

در ابتدای ماه سپتامبر، شاخص ریسک رتبه‌بندی Rank Ranger یک جهش بسیار بزرگ در نوسانات رتبه‌ها را ثبت کرد. بحث های زیادی در صنعت سئو وجود داشت که به بروز رس، قابل توجه گوگل اشاره می کرد، اما هنوز مشخص نبود که این به روز رس، چه تاثیری دارد.


Possum تحت تأثیر بسته محلی و نتایج Google Maps

از آنجایی که شاخص ریسک رتبه ما به طور خاص نوسانات را در نتایج ارگ،ک دنبال می‌کند، واضح بود که یک به‌روزرس، الگوریتم بزرگی که بر نتایج ارگ،ک تأثیر می‌گذاشت، منتشر شده است. با این حال، حدود یک هفته پیش، جوی هاوکینز، یکی از کارشناسان برجسته سئو در جستجوی محلی، فاش کرد که بخش دیگری از این به روز رس، به شدت رتبه و دیده شدن مشاغل را در بسته های محلی تغییر داد، Google Maps و Local Finder (Local Finder صفحه ای است که پس از کلیک بر روی “More Places” در پایین بسته محلی مشاهده می کنید).

بر اساس ده‌ها گزارش رتبه‌بندی که او تحلیل کرد، هاوکینز گفت: “این بزرگترین تغییری است که از زمان Pigeon در سال 2014 در محلی انجام داده‌ام. من حتی یک مشتری ندارم که تحت تأثیر قرار نگیرد.”

به گفته هاوکینز، هدف گوگل از این به‌روزرس، حذف فهرست‌های تجاری تکراری و اسپم در نتایج بسته محلی است. تا به حال، به منظور افزایش تنوع نتایج، گوگل فهرست های محلی را که دامنه وب سایت یا شماره تلفن ی،، داشتند فیلتر می کرد. به این ترتیب، گروهی از وکلا یا پزشک، که وب‌سایت و شماره تلفن ی،، را به اشتراک می‌گذارند، یک یا حدا،ر دو فهرست را در نتایج محلی مشاهده می‌کنند. با این به روز رس،، گوگل اکنون فهرست هایی را که آدرس فیزیکی مشابهی دارند را فیلتر می کند. این امر دریافت لیست های تکراری را بسیار سخت تر و گران تر می کند. ترتیب دادن یک آدرس فیزیکی متفاوت قطعا بیشتر از گرفتن یک وب سایت و شماره تلفن دیگر است.

با توجه به تجربه مشتریان هاوکین، گوگل نه تنها مشاغلی را که دارای آدرس فیزیکی مشابهی هستند فیلتر می کند، بلکه حتی مشاغلی که شماره مجموعه متفاوتی در یک آدرس دارند نیز فیلتر می شوند.

هاوکینز متقاعد شده است که Google راهی برای تشخیص اینکه دو ،ب‌وکار به طور مش، مالکیت دارند، دارد، زیرا یکی از مشتریان او دندان‌پزشکی است که دارای دو مطب جداگانه در یک منطقه است و اداره می‌کند، نمی‌تواند هر دو مطب را همزمان در Local Finder فهرست کند.

گوگل در حال حاضر وب سایت ها را جریمه نمی کند

چند روز پس از انتشار پست خود در مورد Possum، هاوکینز با Conrad Saam از Mockingbird، شرکتی که خدمات سئو را به وکلا ارائه می دهد، مصاحبه کرد. در آن مصاحبه او جزئیات جالب تری در مورد Possum ارائه کرد. او گفت که به روز رس، گوگل یک جریمه نیست، بلکه یک فیلتر جدید است. این به‌روزرس، سایت‌ها را فهرست‌گشایی نمی‌کند، بلکه فقط فهرست‌های دیگر را ترجیح می‌دهد. هاوکینز گفت، اثبات این واقعیت در این واقعیت است که یک ،ب و کار ممکن است شاهد ناپدید شدن چندین مکان آن از نتایج باشد، اما فهرست اصلی آن بی‌تأثیر باقی می‌ماند. او گفت که اگر این یک پنالتی بود، وب‌سایت اصلی سالم نمی‌ماند.

بنابراین از هم‌اکنون، این به‌روزرس، وب‌سایت‌ها را جریمه نمی‌کند، اما هاوکینز پیش‌بینی می‌کند که اگر گوگل ببیند که این به‌روزرس، در فیلتر ، افرادی که سیستم را دستکاری می‌کنند موفقیت‌آمیز نیست، این ممکن است تغییر کند.

Possum هنوز هوا تنگ نیست

سام از ناامیدی خود و مشتریانش که در سیاتل وکالت می کنند صحبت کرد و اشاره کرد که یک سایت ،و حتی پس از به روز رس، هنوز با موفقیت در رتبه سوم یک بسته محلی برای کلمه کلیدی “وکیل dui در سیاتل” قرار دارد.

من کنجکاو بودم که آیا Possum گوگل از آن زمان به این موارد ،و برخورد کرده است یا خیر، و من از دیدن این موضوع خوشحال شدم. من همان کلمه کلیدی را با استفاده از VPN از سیاتل جستجو کردم و نه تنها سایت ،و دیگر در بسته محلی نشان داده نمی شود، بلکه در 22 نتیجه در Local Finder نیز وجود ندارد. بنابراین تأثیرات این به‌روزرس، و سایر موارد، همگی فوری نیستند، زیرا انتشار کامل آنها زمان می‌برد یا به این دلیل که Google نتایج را بررسی می‌کند و الگوریتم را در صورت ،وم تغییر می‌دهد.

هاوکینز در مقاله‌اش اشاره کرد که هیچ موردی را ندیده است که در آن دو ،ب‌وکار در صورت داشتن آدرس خیابان ی،ان اما شماره‌های سوئیت متفاوت در یک زمان حضور داشته باشند. در تحقیقاتم دو نتیجه از این دست را در صفحه یک Local Finder پیدا کردم. جست‌وجوی «بیورتون وکیل آسیب‌های شخصی یا» دو نتیجه با آدرس «خیابان SW Cascade Ave 8625» به من داد، اما هر نتیجه شماره مجموعه متفاوتی داشت.

دو فهرست ،ب و کار با آدرس ی،ان در Local Finder

متأسفانه، من فکر می‌کنم که Possum Google باید با سبزیجات سرشار از ویتامین بیشتری تغذیه شود، زیرا هنوز موفق به فیلتر ، لیست‌های تکراری آشکار نمی‌شود. در نتایج جستجوی بالا، دو لیست محلی برای همان وکیل پیدا کردم. هر دو فهرست دقیقاً آدرس فیزیکی و شماره تلفن ی،، داشتند، اما نام تجاری و آدرس وب سایت متفاوت بود. چگونه این توسط Possum لغزش … من حدس می زنم این یک کار در حال پیشرفت است …

،ب و کاری با دو لیست در Local Finder، آدرس و تلفن ی،ان، اما وب سایت متفاوت

ردیابی جستجوهای محلی هرگز مهمتر از این نبوده است

انتشار آپدیت Possum گوگل تنها اهمیت امکان ردیابی دقیق و بهینه سازی وب سایت ها در Google Maps، بسته های محلی و نتایج جستجوی محلی را مجدداً تأیید می کند. رقابت بسیار زیادی در جستجوی محلی به طور کلی و در جستجوهای موبایلی به طور خاص وجود دارد. در نتیجه، ردیابی و بهینه سازی رتبه برای یک وب سایت برای به دست آوردن دیده شدن و ایجاد تجارت ضروری است.

تلاش برای نظارت بر نتایج جستجوی محلی از یک مکان خاص معیوب است زیرا نتایج جستجو تحت تأثیر شخصی‌سازی مرورگر و IP و همچنین سابقه مرور و جستجو قرار می‌گیرد.

فقط ابزارهای حرفه ای ردیابی رتبه مانند Rank Ranger’s که قابلیت اجرا و ثبت نتایج جستجوهای خاص مکان را دارند می توانند نتایج دقیقی ارائه دهند که می توان به آنها اعتماد کرد.

درباره نویسنده

تزوی باریش

Tzvi مدیر SEO در Rank Ranger است. او دارای بیش از 15 سال تجربه در زمینه بازاریابی محتوا و سئو است.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/googles-new-local-search-update-possum