دسته‌ها
اخبار

خدمات مالیاتی مشاوره حسابداری مشاوران | تکس مپ

خدمات مالیاتی مشاوره حسابداری مشاوران | تکس مپ

شرکتهایی که به کد فروشی اقدام میکنند معمولا جز بلاک لیست سازمان مالیاتی هستند و هزینه های مربوطه مورد قبول واقع نمی شود و برگشت داده میشود که موجب جرایم و عواقب قضایی خواهد بود. بنده قصد دارم محموله ای از متریال معدنی از شرکتی خریداری نمایم ( به ارزش 350 میلیون تومان)، شرکت فروشنده بابت دریافت ارزش افزوده از بنده فاکتور رسمی صادر می کند. چند سوال در مورد ارائه فاکتور رسمی و همچنین نحوه تعیین مالیات بر خرید و فروش از نظر دارایی دارم .. 2) میزان مالیات با توجه به گروه بندی مودیان در سامانه مالیاتی ( که احتمالا برای شما گروه سوم است) و با توجه به نرخ ماده 131 قانون مالیات مستقیم تعیین میشود.

  • وکیل مالیاتی به قوانین، مقررات مالیاتی، آیین نامه‌های مالیاتی و بخشنامه‌ها مسلط است و با علم و آگاهی کامل برای دفاع از اظهارنامه مالیاتی شرکت اقدام می‌کند.
  • 1-شرکتهای هلدینگ نسبت به عملکرد خود باید محاسبات را انجام دهند و خلاصه عملیات زیر مجموعه های خود را گزارش نمایند.
  • شما با تماس با مشاور مالیاتی آریا تهران میتوانید با جدیدترین قوانین مالیاتی بهترین راهنمایی را دریافت کنید و در صورت امکان از معافیت های مالیاتی بهره مند شوید.
  • قصد در توانمندی سازی مدیران کسب و کار در حوزه مالی و مالیاتی و همچنین توانمند سازی و انتقال تجربیات یک دهه فعالیت خود به دانشجویان ، فارغ التحصیلان ، شاغلین و علاقمندان به حوزه مالی و مالیاتی با برگزاری دروه های تخصصی و کاربردی را دارد .

مشاوران مالیاتی همواره به عنوان یک شریک برنامه ریز برای صاحبان کسب و کارها می باشد. مشاوران مالی و مالیاتی افرادی هستند که به اشخاص حقیقی و حقوقی در برنامه ریزی و سازماندهی برای مسائل مالی، پروژه های سرمایه گذاری و پس انداز اشخاص کمک میکنند و برای تصمیم گیری در رابطه با بودجه شرکت ها و موفقیت در رسیدن به اهداف مالی کمک می کنند. به همین موجب بسیاری از مودیان و کسب و کارها حضور یک مشاور مالیاتی و دریافت مشاوره مالیاتی را کم کم در خود احساس کرده اند و نیاز به خدمات مشاوره مالیاتی دارند. مشاور مالیاتی یک فرد کارشناس، تحصیل کرده و خبره در دو حوزه‌ وابسته به هم یعنی حوزه‌های مالی و مالیاتی است. که علاوه بر مهارت در استانداردهای حسابداری و علم و درک در بخش حسابرسی، دانش کافی در حقوق و قوانین، بخصوص قانون مالیات‌های مستقیم، ارزش افزوده و بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط به آنها را داشته باشد. مشاور مالیاتی باید در کارنامه خود تجربه کار عملی مناسبی نیز درمورد پرونده‌های مالیاتی موجود در سازمان امور مالیاتی درج کرده باشد.

تنظیم اظهارنامه عملکرد دوره مالی

در این صورت حوزه مالیاتی قبلی روند انتقال پرونده به حوزه جدید را انجام میدهد. در صورتی که فروشنده ارزش افزوده را لحاظ نکند اداره مالیاتی میزان اصل ارزش افزوده و جرائم را از فروشنده مطالبه خواهد کرد. لازم است فاکتور رسمی با مبالغ دقیق (میزان خرید و ارزش افزوده) تسویه شود.

وظایف مشاور حسابداری

و اسناد و مدارک دقیق و کامل مربوط به تراکنشهای بانکی خود را بایگانی کنید تا در صورت رسیدگی به حوزه مالیاتی ارائه دهید. بله طبق ماده 17 قانون مالیات بر ارزش افزوده حتی مواردی هم که در این زمینه در هنگام ورود مالیات ارزش افزوده برایش پرداخت شود، به عنوان مالیات اضافه پرداختی برگشت داده میشود. توصیه می‌کنیم جهت بررسی دقیق پرونده مالیاتی شما و راهنمایی دقیقتر، از خدمات مشاوره مالیاتی پرشین حساب استفاده نمایید.

۴۵۲۹۸-۰۲۱ راه حل مشکل!!!

یا با مشاور مالیاتی به توافق می رسند که به طور دوره ای به آنها خدمات ارائه کند. اگر به مشاور مالیاتی تهران و سایر شهرها احتیاج دارید کافی است در شهر خود به دنبال یک مشاور مالیاتی خبره باشید و خدمات مالیاتی مورد نظرتان را دریافت کنید. مشاور مالیاتی تهران و شهرستان می تواند به طور دورکاری ، تمام وقت و پاره وقت خدمات مالیاتی خود را ارائه کند و این به تصمیم مدیریت وابسته است که بر اساس کدام مسیر پیش برود. عوامل مهمی مانند حجم کار ، آدرس محل فعالیت ، نوع فعالیت و دستمزد یا هزینه مشاور مالیاتی و… اگر با مشاور مالیاتی مد نظر خود جلسه مشاوره را هماهنگ کنید، می توانید با ایشان ارتباط بگیرید و خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین را برای رفع نیاز مالیاتی خود دریافت کنید. شما از این طریق می توانید یک مشاور مالیاتی آنلاین در کنار مجموعه و کسب و کارتان داشته باشید و از راه دور با ایشان مباحث مالیاتی خود را مطرح کنید.