دسته‌ها
اخبار

خرید بک لینک دائمی با کیفیت و قوی قیمت و بازدهی عالی | goldlink

بک لینک‌ها به طور پیش‌فرض «فالو» هستند، به این معنی که لینک دهنده اعتبار لینک و سایت ما را تایید می‌کند. در صورتیکه میخواهید از لینک سازی شبکه خصوصی یا PBN استفاده کنید پیشنهاد می کنیم آنها را مستقیما به سایت خود ندهید و به مقالات ریپورتاژ شده خود در سایر سایت ها بدهید. به همین دلیل است که بسیاری از این سایت‌ها توسط گوگل معتبر تلقی می‌شوند و در اینجا قدرت ایجاد بک‌لینک از آن‌ها مطرح است.

  • وقتی وب سایت های دیگر از بک لینک باکیفیت استفاده می کنند، سیگنال های مثبتی به خزنده های موتور جستجو می فرستد و به آنها می گوید وب سایت متصل به آنها ارزشمند و مفید است.
  • دیگر دوره خرید بک لینک انبوه مستقیم به پایان رسیده است و خرید این نوع بک لینک ها برای صفحات سایت شما حتی می تواند باعث افت رتبه گردد.
  • در پکیج لینک سازی جامع، برای صفحات هدف شما لینک های متنوعی در لایه های مختلف ایجاد خواهد شد.
  • در مجموعدبا این تفاسیر در مورد رپرتاژ ها می توان گفت که چون بکلینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع کاریتان قرار می گیرد، می توان گفت که لینک سازی در این حالت کاملا طبیعی است.
  • بسته به استراتژی خاصی که به کار می‌برید، لیست سایت‌های مناسب متفاوت است، اما برای شروع، تعدادی اصلاح کننده جستجوی پیشرفته وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای تهیه یک لیست اولیه از سایت‌های هدف استفاده کنید.

اغلب مواقع بک لینک های ارزان، بک لینک هایی هستند که از سایت های تازه، بی ارزش یا حتی پنالتی شده به سایت شما داده میشود. اگر با اصول ساخت بک لینک یا اصلا سئو خارجی آشنا باشید، به خوبی میدانید که لینک گرفتن از چنین سایت هایی، صرفا باعث کاهش رتبه وب سایت شما میشود و نتیجه مناسبی برای تان ندارد. یکی دیگر از اشتباهات رایج مخصوصا وقتی بودجه برای خرید بک لینک کم باشد، این است که سئوکار یا صاحب وب سایت، تصمیم به خرید رپورتاژ میگیرد. راستش را بخواهید خرید رپورتاژ باید با آنالیز قبلی سایت انجام شود و با توجه به گران قیمت بودن رپورتاژ، پیشنهاد نمیکنم اصلا بدون برنامه به سراغ آن بروید. لینک بگیر را هم از قبل نمیشناسم و بعد از جستجو کلمات مختلف در نتایج گوگل پیداش کردم. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که باید به آن توجه کنید، جریمه شدن توسط گوگل برای پیوندهای غیرطبیعی است.

بهترین زمان سفارش بک لینک

البته باید به خاطر داشته باشید که رفتار طبیعی در دریافت بک‌لینک از یک سایت یا مرتبط بودن آن می‌تواند میزان تاثیرگذاری را افزایش دهد. ایجاد پست مهمان در سایت‌هایی که اجازه نوشتن مطلب را می‌دهند می تواند به گرفتن بک لینک و بهبود رتبه شما کمک کند. به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ساخته شده است. به بک لینک، inbound link یا «لینک ورودی» هم گفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود که مردم «وارد» سایت ما شوند. External link یا «لینک خارجی» هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و علت این نامگذاری آن است که کاربران به «خارج» از وب‌سایتی که در آن حضور دارند هدایت می‌شوند.

نحوه ارزشیابی بک لینک توسط گوگل

گرچه بیشتر ترافیک از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود، اما بخشی از ترافیک می تواند از طریق مراجعه به سایت ها حاصل شود. ترافیک مراجعه به این معنی است، که افراد روی پیوندهای موجود در محتوا کلیک می کنند و به محتوای پیوند داده شده منتقل می شوند. به بیان ساده تر می توان به این گونه بیان کرد که در هنگام تدوین محتوا خود از لینک های داخلی اشاره کنید.

خرید بک لینک قوی فروش بک لینک دائمی و ارزان …

مهم‌ترین روش تیم ویژه گوگل است که وظیفه گشت‌وگذار در اینترنت و شناسایی سایت‌های فروشنده لینک را دارند. کارشناسان خبره گوگل، سایت موردنظر را بررسی کرده و با اطمینان از خرید و فروش بک لینک، سایت خریدار و فروشنده را جریمه خواهند کرد. در چنین شرایطی معمولا در پنل گوگل سرچ کنسول و در بخش Manual Actions یک پیام با موضوع Unnatural Links قابل‌مشاهده خواهد بود. بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد.