دسته‌ها
اخبار

خرید بک لینک قوی باکیفیت ارزان پکیج امن بک لینک به دور از پنالتی گوگل | گلدلینک

خرید بک لینک قوی باکیفیت ارزان پکیج امن بک لینک به دور از پنالتی گوگل | گلدلینک

شما می‌توانید با آرشیو کردن خرید هایتان و تحلیل میزان تاثیر گذاری خرید لینک ها و رپورتاژ ها، تصمیم بهتری را در خرید های جدید اخذ کنید. اگر نیاز به مشاوره دارید فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. برای دیدن نمونه کارهای کامل سئو میتوانید به صفحه نمونه کارهای فرین ایجنسی مراجعه کنید. به طور کلی وقتی پروژه کلی یک سایت را به عهده میگیریم ، عملیات لینک بیلدینگ هم داخل پروژه انجام میشود.

  • خرید بک لینک یکی از راههای افزایش رتبه سایت هست که لازم هست در کنار فاکتورهای دیگه قرار بگیره.
  • سعی میکنیم در اولین فرصت سایت شما را بررسی کرده و بهترین پلن بک لینک را با توجه به شرایط سایت تان پیشنهاد دهیم.
  • خرید بک لینک در تعداد بالا از نظر گوگل غیر قانونی بوده و همین موضوع باعث شده است تا ما به جای سرویس خرید بک لینک سرویس های بک لینک سازی در تعداد پایین ولی با کیفیت بسیار بالا اقدام نماییم.
  • شما می توانید روند خرید پیوند در 6 ماه گذشته را به صورت رایگان و حتی بدون ایجاد حساب کاربری مشاهده کنید.
  • در این مقاله درباره یک چالش مهم وب‌مسترها یعنی خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن صحبت می‌کنیم که می‌تواند راه نجات آن‌ها باشد.

مجموعا 9 رپورتاژ لایه یک (مستقیم) و 12 رپورتاژ لایه دوم در پلن بک لینک ترکیبی B2 منتشر میشود. مجموعا 7 رپورتاژ لایه یک (مستقیم) و 9 رپورتاژ لایه دوم در پلن بک لینک ترکیبی A1 منتشر میشود. این مورد بسیار جای بحث دارد ولی چیزی که ما تجربه داریم اگر سایت شما برای کاربران فارسی زبان بهینه شده و محتواهای شما به زبان فارسی است باید درصد بیشتری از بک لینک‌های شما هم از سایت‌های ایرانی و فارسی زبان باشد. ورود افراد به سایت خودتان هم از نظر معرفی برند و هم از نظر سئو برای شما تاثیر بیشتری خواهد داشت.

آیا اصلا نیاز به خرید بک لینک داریم!؟

گوگل از بک لینک ها استفاده می کند و به آنها امتیاز میدهد تا از طریق امتیاز آنها و فاکتورهای بسیار دیگری توانایی پاسخگویی به درخواستهای (سرچ) کاربران را داشته باشند. بنابراین هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک دریافت کند، محبوب تر خواهد بود. کیفیت بک لینک ها مهمترین عاملی است که باعث افزایش اتوریتی (اعتبار) وب سایت شما می شود.

هم چنین لینکهایی که در فوتر سایت قرار میگیرند توجه کمتری را نسبت به خود جلب میکنند. بلاگ پست های خارجی در کنار قدرت بالایی که دارند معمولاً برای لایه های 2 به بعد در لینک سازی پیشنهاد میشن. مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو، کلیه خدمات لینک سازی رو به صورت اصولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا تغییرات الگوریتمی گوگل ریسک چندانی برای شما نداشته باشه. بک‌لینک‌های فالو از اعتبار و قدرت بیشتری برخوردارند و اعتبار را از سایت رسانه به سایت مقصد سئو چیست انتقال می‌دهند. مهمتر از همه داشتن یک استراتژی برای پیشبرد پروژه می باشد از طرفی خودتان را جای کاربر بگذارید و ببینید واقعا صفحه و یا سایت شما ارزش بازدید و قابل اعتماد و سازگار با انواع نمایشگر ها به خصوص موبایل میباشد یا خیر! ؟ پس باید در گام اول اصول و چهارچوب قوانین سئو را رعایت کرده باشید…

پکیج طلایی

سعی میشه در آینده ای نزدیک، پکیج هایی جهت خرید بک لینک پروفایلی و کامنتی به سایت اضافه بشه. شما وقتی اقدام به لینک سازی برای سایت خود می‌نمائید (یعنی ساخت لینک هایی که به طور مستقیم به سایت شما اشاره می‌کنند)، نیازمند تقویت آن لینک ها نیز خواهید بود. گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد.

هر چه تعداد بک لینک‌های باکیفیت وب سایت شما بیشتر باشد و وب سایت‌های معتبر زیادی به شما لینک دهند اعتبار سایت شما نیز بالا می‌رود به طبع آن شاهد ارتقا رتبه های سایت نیز خواهید بود. یکی از بک لینک هایی که تاثیر بسیار خوبی در بهبود رتبه کلمات و افزایش اعتبار سایت دارد بک لینک دانشگاهی است. امروزه قرار گرفتن در نتایج بالای موتورهای جستجو مانند گوگل میتواند کسب و کار شما را متحول نماید. لازم است بدانید حتی اگر یک رتبه نسبت به رقیب خود بالاتر باشید میتوانید ماهانه میلیونها تومان سود بیشتری را نصیب خود نمایید و فروشتان را چندین برابر کنید. اگر فکر میکنید کسب و کارتان جایگاه مناسبی در نتایج جستجوی گوگل نداردخرید بک لینک قویدر برترین خبرگزاری ها و رسانه ها میتواند بهترین انتخاب برای سئو و افزایش رتبه سایت شما باشد. اگر شما هم از قدرت بک لینکها در سئو و رتبه گوگل اطلاع دارید ماخرید بک لینکورپورتاژ آگهیدر برترین رسانه های فارسی و با کیفیت را به شما توصیه میکنیم.

به‌عنوان‌مثال، یک بک لینک نوفالو از یک وب‌سایت پرمخاطب می‌تواند روش خوبی برای معرفی وب‌سایتتان باشد. درواقع، بک‌لینک‌های نوفالوی مناسب می‌توانند منبع ارزشمندی برای تولید ترافیک ارجاعی باشند. بک لینک‌ها به طور پیش‌فرض «فالو» هستند، به این معنی که از دید گوگل ارزشمندند و می‌توانند بر رتبه وب‌سایت اثر بگذارند.

به دلیل قدرتمند بودن سایت ها و بازدید مناسب آنها و در کلمات کلیدی مدنظر شما در گوگل تاثیر خواهد گذاشت و باعث صعود در نتایج خواهد شد . به سایت میهن بک لینک خوش آمدید ، در این سایت بک لینک های با کیفیت و سئو ارائه میشود . RankWatch دارای یک ویژگی داشبورد عالی است که در آن می توانید مشخصات بک لینک خود را تجسم کنید.

چون اگر یو تی ام رو برداریم متوجه نمیشیم که از اون لینک خریدی داشتیم یا خیر! تکنیک های کلاه خاکستری در واقع همان تکنیک های کلاه سیاه هستند ولی در اجرای آنها مواردی را رعایت میکنیم تا گوگل متوجه هدف ما و غیر واقعی بودن لینک ها نشود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم به سری مقالات سئو کلاه سیاه مراجعه کنید.