دسته‌ها
اخبار

خرید قارچ گانودرما لوسیدوم با 400+ ترکیب منحصر به فرد ارسال رایگان گانودرما

خرید قارچ گانودرما لوسیدوم با 400+ ترکیب منحصر به فرد ارسال رایگان گانودرما

قارچ گانودرما با افزایش اکسیژن خون، انرژی بیشتری را ایجاد می کند. به این ترتیب استفاده از فرآورده های گانودرما به همراه تمرینات مداوم ورزشی در کاهش وزن تاثیر بیشتری خواهد سایت آریو کالا داشت. همانطور که خوانده اید قارچ گانودرما برای سلامتی مفید است اما باید در مورد عوارض جانبی آن نیز بدانید. قارچ گانودرما در برخی افراد باعث خشکی دهان ، خارش گلو ، سرگیجه و خارش می شود. اگر این علائم در شما ظاهر شد بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

سبد بعدی محصولات نانو با تنوع بسیار زیاد در زمینه های مختلف با کارایهای متفاوت میباشد . قهوه گانودرما بیز در حال حاضر با رعایت کردن تمام اصول بهداشتی و آزمایشگاهی و همچنین استانداردهای لازم توسط شرکت دکتر بیز در ایران تولید می شود. این نوشیدنی شگفت انگیز با خواص منحصر به فرد از ترکیب دانه های مرغوب قهوه و قارچ گانودرما تولید می شود. [newline]کمک به کاهش وزن و چربی سوزی یکی از فواید نوشیدن قهوه گانودرما بیز به صورت روزانه می باشد. بنابراین این نوشیدنی انرژی زا برای ورزشکاران بسیار مناسب بوده و میتوانند علاوه بر تامین انرژی لازم، قوای جسمانی خود را تقویت کرده و چربی سوزی نیز داشته باشند. همچنین اگر از پیری زودرس واهمه دارید و نمیخواهید علائم پیری به سرعت خودشان را نشان بدهند، پیشنهاد ما به شما نوشیدن مرتب انواع قهوه گانودرما بیز می باشد. قارچ Reishi یک قارچ محبوب در طب شرقی بوده که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • قارچ گانودرما به دلیل داشتن بتاگلوکان و آنتی اکسیدان می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود ، قارچ گانودرما با افزایش تعداد گلبول های سفید خون برای درمان سرطان موثر است.
  • قهوه گانودرما امروزه طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت که حتی قهوه توانسته جای نوشیدنی پرطرفدار، چای را نیز در ایران پر کند.
  • عصاره گانودرما در داروهای گیاهی برای سرکوب سلول های سرطانی استفاده می شود.
  • این سلول‌ها می‌توانند با عفونت‌ها و سرطان‌ها در بدن بجنگند.
  • قارچ گانودرما دارای نوعی مکانیزم حفاظتی در خصوص افزایش سیستم ایمنی بدن است که بر روی آن متمرکز شده است.

ترکیبی از گانودرما و سان‌میوا (مخلوطی از چندین گیاه دارویی چینی) می‌تواند به کاهش آرتریت روماتوئید کمک کند. این ماده به کاهش ورم همراه با آرتریت روماتوئید کمک می‌کند. گانودرما همچنین برای گردن و دستان خشک‌شده نیز مؤثر است. عصاره گانودرما می‌تواند از واکنش‌های آلرژیک مختلف مانند آسم و درماتیت جلوگیری کند.

برخی از خواص قارچ گانودرما

نوشیدن قهوه گانودرما فواید بسیار زیادی دارد برای مثال یکی از تاثیرات شگفت انگیز نوشیدن این قهوه این است که از بروز اختلال در عملکرد مغز پیشگیری کرده بنابراین مانع از بروز زوال عقل زودرس نیز می شود. یکی از بیماری های بسیار ناگواری که امروزه در بین افراد سالخورده بسیار شایع است، آلزایمر می باشد. نوشیدن روزی یک فنجان قهوه گانودرما احتمال ابتلا به آلزایمر را تا حد زیادی کاهش می دهد. تناسب میان قهوه و پودر قارچ گانودرما بر طعم آن اثر می گذارد هرچه میزان قهوه موجود بیشتر باشد طعم آن تلخ تر است و اثرات قهوه بیشتر مشاهده می شود. شرکت بیز با ارائه انواع چای و انواع قهوه مسیری نو در جاده ی سلامتی را به شما هدیه می دهد.

گانودرما چیست ؟

با افزایش مقاومت آنتی بیوتیکی، برخی از دانشمندان فکر می کنند کشف پتانسیل ضد میکروبی قارچ گانودرما مهم است. چون تاثیر شگرفی در برطرف نمودن باکتری ها و نابود کردن آن داشته است. قارچ گانودرما روی درختان مرده و در حال فسادی چون بلوط، شاه بلوط، بید، نارون، افرا، ماگنولیا، سپیدار و دیگر خزان دارها رشد می­کند. در آسیا درختان جنس Prunus بیشتر از سایرین میزبان این قارچ هستند.

این سبزی به تنظیم قند خون کمک می‌کند

گانودرما لوسیدوم Ganoderma lucidum نام علمی گونه ای قارچ به نام گانودرما است. اینجانب میخواستم از پودر قارچ گانودرما بعنوان داروی وتیلیگو یا برص استفاده کنم ولی نمیدونم قابلیت هضم این قارچ چگونه است! چون شنیدم معده انسان نمیتواند آنرا هضم کند.در سایت شما هم در این مورد مطلبی نیافتم.