دسته‌ها
اخبار

داده‌های نمودار دانش Google را بهبود ببخشید


4 آگوست 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

یک بازاریاب سئو از نیویورک در یک Hangout اخیر در جان مو، پرسید که چگونه برخی از اطلاعات نادرست را که در یک نمودار دانش نشان داده شده بود به روز کند. کمی دیگر به جزئیات آن خواهم پرداخت. ابتدا، برخی از حقایق در مورد نمودار دانش گوگل، که پاسخ های کلی را برای سوالات تحقیقاتی افراد ارائه می دهد.

گوگل به ،وان یک نمودار دانش

اساساً، جستجو را می توان به دو صورت تعریف کرد، جستجوی ناوبری زم، که ،ی می خواهد به یک صفحه وب یا سند خاص برسد. و زم، که ،ی می خواهد به یک سوال پاسخ دهد، جستجو کنید. جستجوی تحقیقاتی یک جستجوی عمومی تر است که در آن کاربر به دنبال پاسخی برای یافتن حقایقی در مورد یک شی مانند یک شرکت، یا مثلاً غذا یا تاریخ است. Google نمودار دانش را توسعه داده است تا با ارائه پانلی در کنار نتایج جستجو حاوی حقایقی، به ،وان مثال، ارزش غذایی برای غذاها، نقاشی‌های مختلف درباره هنرمندان رنسانس، یا اطلاعات تماس در مورد یک نام تجاری، و غیره، به سؤالات تحقیقاتی به سرعت برای افراد پاسخ دهد. پس‌زمینه از نمودار دانش از گوگل این است که آنها از یک شرکت اطلاعاتی به یک شرکت ارائه دهنده دانش گام برمی دارند. این ارائه دانش در مورد یک واقعیت، گرفتن نمودار از ویکی پدیا، کتاب حقایق جه، سیا و جستجوهای قبلی در مورد موضوعات مشابه و کلیک بر روی انتخاب آنها است.

اگر کمپین‌هایی در رابط Ranger دارید، روی نماد صفحه از خلاصه داشبورد ما کلیک کنید و لایت با، برای مشاهده نمودار دانش و ویژگی‌های SERP که در صفحه نتایج Google وجود دارد، ظاهر می‌شود. یا برای رویکردی عمیق‌تر، از رتبه Google TOP50 و API ویژگی‌های ویژه ما استفاده کنید.

آرون فریدمن بازاریاب سئو در Hangout گوگل وبمستر جان مو، به مشکلی در نمودار دانش اشاره کرد که اطلاعات نادرست را است،اج می کند و در نمودار دانش ویژگی های SERP ظاهر می شود. چرا و چگونه این اتفاق افتاد؟ نمودار دانش اطلاعات را از چندین منبع مختلف جمع‌آوری می‌کند: ویکی‌پدیا، espn.go.com، خود وب‌سایت برند، بررسی‌های یک محصول، نرخ کلیک افراد بر روی سؤالات مشابه از گذشته و موارد دیگر، همگی حقایق را به گوگل می‌رسانند. “شبکه م،ایی” حقایق که به نمودار دانش ختم می شود.

یکی از منابع اصلی اطلاعات برای نمودار دانش یک پایگاه داده آنلاین است که به آن می گویند Freebase. این پایگاه داده بزرگ است و دارای اختیارات کافی برای ارائه حقایق به گوگل است، اما در مورد بازاریاب سئوی ناامید یک برند (و بسیاری دیگر در هر یک) اشتباه بود. Freebase صفحه نظرات در +Google). وقتی از گوگل می خواهند واقعیت را در نمودار دانش که از Freebase می آید تغییر دهد، بازاریابان و برندها با مشکلی مواجه می شوند. Freebase قفل شده و در حالت فقط خواندنی است زیرا به زودی بسته می شود (و ظاهراً اطلاعات آن به Wikidata منتقل می شود). جان مو،، گفته شد که اطلاعات جدید را در ،مت یادداشت‌های بازخورد در زیر نمودار دانش باقی می‌گذارد.

به غیر از ورودی های Freebase چه راه های دیگری برای دریافت نمودار دانش برای یک وب سایت در صفحه جستجوی Google وجود دارد؟ با توجه به اینکه نمودار دانش اغلب در غالب ترین آیتم روی صفحه در یک جعبه بزرگ جذاب درست در سمت راست نتایج قرار دارد، منبع ارزشمندی از برداشت ها، ترافیک و بازدیدکنندگان از برند برای هر وب سایتی است.

یک صفحه ویکی پدیا راه اندازی کنید. فرآیند ایجاد، ویرایش و انتشار یک صفحه ویکی‌پدیا ارزش تلاش برای بهبود نتایج جستجو را دارد.

اطلاعات شرکت خود را به آن اضافه کنید ویکی داده.

وب سایت Wikidata برنامه ریزی شده است که تمام داده های Freebase را جذب کند

کد منبع را در وب سایت خود قرار دهید که Googlebot بتواند آن را به ،وان اطلاعات خوبی برای افزودن به نمودار دانش بخواند. حقایقی مانند لو،ا، تماس شرکتی، پیوندهای پروفایل اجتماعی را می توان با استفاده از کد خاصی به نام ” علامت گذاری کرد.نشانه گذاری داده های ساخت یافته“. این یک روش استاندارد برای یادداشت برداری در محتوای شما است تا ماشین هایی مانند GoogleBot بتوانند م،ی آن را بفهمند و برای چه چیزی می توان از آن در جستجو استفاده کرد.

در پایین نمودار دانش قرار دارد جستجوی م،ایی که نه تنها پرس و جوی کلمه کلیدی را در نظر می گیرد، بلکه به زمینه جستجو نیز نگاه می کند. کلمه کلیدی را به ،وان یک موجودیت می بیند. هوش مصنوعی جستجوی Google با نگاه ، به عواملی مانند مکان IP که جستجو از آنجا می‌آید، هدف پرس و جو، همه تغییرات کلمه درگیر، مترادف‌ها، ماهیت تعمیم یافته یا خاص پرس و جو، تطبیق مفهوم و طبیعی، موجودیت را روشن می‌کند. اطلاعات زبان این بسیار بیشتر از رتبه صفحه ساده و افزودن لینک های هر،مه است! زمینه سایت خود را برای مطابقت با این شیوه جدید نگاه به سئو مشخص کنید. گوگل، با در نظر گرفتن تمام م،ایی بالا در پرس و جو، سپس فهرست وب سایت های خود را جستجو می کند و نتیجه را ارائه می دهد.

نمودار یک جستجوی م،ایی (از Wikipedia Commons)

را نمودار دانش هدف این است که کاربران بتوانند بدون نیاز به پیمایش به سایت‌های دیگر و جمع‌آوری اطلاعات خود به دور از google.com از این اطلاعات برای حل درخواست خود استفاده کنند.

اهمیت نمودار دانش، ویژگی های خاص SERP و جستجوی م،ایی را نمی توان در محیط سئو امروزی دست کم گرفت. انجام کار برای دادن حقایق و نکات اطلاعاتی به گوگل به الگوریتم اجازه می دهد تا حقایق سایت شما را به ،وان پاسخی به سوالات تحقیق ببیند. محتوای سایت شما و پیوندهای معتبر تجربه کاربران شما را افزایش می دهد و سایت شما و حقایق مهم آن را در اولویت جستجوی Google قرار می دهد.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-knowledge-graph