دسته‌ها
اخبار

داده های ابزار وب مستر بینگ اکنون در دسترس است


14 دسامبر 2016 | ارسال شده توسط Rank Ranger

علیرغم تمایل صنعت به گوگل، ما این فرصت را برای Bing می بینیم که با گذشت زمان فقط ارتباط و محبوبیت خود را افزایش دهد. بسیاری از شما در حال حاضر توجه قابل توجهی به نتایج و رتبه بندی Bing کرده اید. ما فقط انتظار داریم که این روند همچنان به شتاب خود ادامه دهد زیرا بینگ در گذشته اخیر تعداد زیادی به روز رس، برای SERP و پلتفرم مدیریت تبلیغات خود انجام داده است. به همین دلیل، و به دلیل اینکه برنامه WeDevelop ما درخواست های متعددی دریافت کرده است، خوشحالیم که اعلام کنیم Rank Ranger اکنون به شما امکان ادغام ابزارهای وب مستر Bing را می دهد.

داده های ترافیک جستجوی ارگ،ک صفحه بینگ در دسترس شماست

ادغام ابزارهای وب مستر بینگ در نرم افزار SEO Rank Ranger، همه داده های Bing شما را در یک مکان قرار می دهد. با ارائه این ادغام می‌تو،د رتبه‌بندی Bing و داده‌های ترافیک صفحه خود را بدون نیاز به ، پلتفرم Rank Ranger ببینید.

نمودار ترافیک صفحه بینگ


داده‌های ترافیک صفحه ابزار وب‌مستر بینگ که از طریق گرایش‌ها در نمودار نشان داده می‌شوند و بر اساس صفحه خاصی در ج، گزارش تجزیه می‌شوند.

بینش ترافیک جستجوی بینگ به صورت گرافیکی ارائه شده است

این ترافیک صفحه ابزار وب مستر بینگ گزارش به شما بینشی در مورد داده های ترافیک صفحه جمع آوری شده از ابزار وب مسترهای Bing می دهد. برای ارائه کامل ترین تجربه داده به شما، گزارش را فعال کرده ایم تا این داده ها را هم به صورت گرافیکی و هم به صورت عددی نمایش دهد. با نمودار ترافیک صفحه بینگ شما به راحتی می تو،د بینشی در مورد روند کلی ترافیک صفحه خود به دست آورید. نمودار بصری شما را نشان می دهد کلیک می کند، برداشت ها، و نرخ کلیک داده ها. با استفاده از گزینه شناور گراف، می‌تو،د داده‌های کل تاریخ را مشخص کنید.

به منظور ارائه این داده ها به شما به شکلی جامع و جامع، نمودار ترافیک صفحه بینگ با مقادیر عددی تأکید می شود که تعداد کل صفحاتی که داده های شما را تشکیل می دهند و همچنین معیارهای فوق الذکر را نشان می دهد.

صفحه فرود جزئیات ترافیک صفحه Bing را ارائه می دهد

ج، ترافیک صفحه بینگ

معیارهای موجود در ج، آمار ترافیک بینگ

گنجانده شده در ترافیک صفحه ابزار وب مستر بینگ گزارش یک تفکیک بینش کلی ارائه شده توسط Bing بر اساس صفحات سایت خاص است. این ج، آمار ترافیک صفحه بینگ تجزیه و تحلیل صفحه به صفحه از بینش های ترافیک صفحه را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد داده های جمعی گزارش را واجد شرایط کنید.

معیارهای داده در هر صفحه عبارتند از:

  • برداشت ها
  • کلیک می کند
  • CTR
  • میانگین موقعیت کلیک
  • میانگین موقعیت ظاهری

برای اینکه به شما امکان انجام تجزیه و تحلیل داده‌های دقیق و سازمان‌یافته را بدهیم، اطلاعات موجود در ج، را قابل مرتب‌سازی کرده‌ایم که می‌تو،د داده‌ها را بر اساس یک معیار خاص به ترتیب صعودی یا نزولی مرتب کنید.

برای اینکه بتو،د نمودارهای سفارشی ایجاد کنید که داده‌های انبوه موجود در ابزار وب مستر بینگ را در بر می‌گیرد، به هر دو ابزارک Insight Graph و Single Metric توانایی نمایش داده‌های Webmaster Tools را داده‌ایم.

نمودار بینش ابزارهای وب مستر بینگ

نمودار Insight که داده‌های Bing Webmaster Tools را برای Impressions، کلیک‌ها و CTR نمایش می‌دهد.

گنجاندن داده‌ها در هر دو ابزارک Insight Graph و Single Metric، راه‌های جدیدی را برای گنجاندن بینش‌های Bing شما در گزارشات سئو کلی شما، مانند مقایسه داده‌های Bing و Google، باز می‌کند.

داده های صفحه گوگل در مقایسه با بینگ

داده‌های کنسول جستجوی Google در مقایسه با داده‌های Bing در ابزارک‌های متریک واحد

بینشی در مورد عملکرد کلمه کلیدی جستجو به دست آورید

به ،وان بخشی از ادغام Webmaster Tools ما آن را ایجاد کرده ایم کلمات کلیدی جستجوی ابزار وب مستر بینگ گزارش. برخلاف گزارش ترافیک صفحه، که بینش‌هایی را بر اساس هر صفحه به شما ارائه می‌دهد، در اینجا داده‌هایی برای هر کلمه کلیدی که یک کاربر Bing سؤال کرده و باعث شده است سایت ردیابی شده در نتایج موتور جستجو نمایش داده شود، ارائه می‌شود.

این گزارش داده‌های Bing را در قالب ج،ی به شما ارائه می‌کند که نشان‌دهنده تعداد کلمات کلیدی، کلیک‌ها، نرخ کلیک و همچنین میانگین موقعیت کلیک و موقعیت ظاهری متوسط ​​آن است. مانند ج، موجود در ترافیک صفحه گزارش دهید که می تو،د داده های موجود در اینجا را به روشی خاص مرتب کنید.

گزارش کلمات کلیدی جستجوی ابزارهای وب مستر بزرگ

داده‌های هر کلمه کلیدی یافت شده در گزارش کلمات کلیدی جستجوی وب مستر بینگ که شامل گرایش‌های کلی و داده‌های خاص عددی است.

به طوری که شما می تو،د یک چشم انداز داده های جه، را هنگام نگاه ، به بینش های موجود در داخل در ذهن داشته باشید جستجوی کلمات کلیدی گزارش، ما را گنجانده ایم نمودار ترافیک صفحه بینگ اینجا هم. همانطور که در داخل انجام می دهد ترافیک صفحه گزارش، نمودار تعداد کل صفحات را به همراه داده های متریک کلیدی کل به شما نشان می دهد.

گزینه های گزارش گیری ابزارهای وب مستر بینگ سفارشی


گزینه های گزارش ابزار وب مستر بینگ

برای ارائه حدا،ر بینش Bing Webmaster Tools و انعطاف‌پذیری داده‌ها، گزینه‌های گزارش‌دهی سفارشی زیادی را گنجانده‌ایم که برای هر دو مورد اعمال می‌شود. ترافیک صفحه ابزار وب مستر بینگ و جستجوی کلمات کلیدی گزارش ها. این تنظیمات به شما این امکان را می‌دهد که تعیین کنید چه داده‌هایی را می‌خواهید مشاهده کنید و این امکان را به شما می‌دهد که به روش‌های متعددی به داده‌هایی که ارائه می‌دهید تأکید کنید.

به این ترتیب، گزینه های گزارش شما را قادر می سازد:

  • محدوده تاریخ سفارشی را انتخاب کنید
  • تعداد نتایجی که می خواهید در هر صفحه نمایش داده شود را تعیین کنید
  • ،وان گزارش سفارشی را درج کنید
  • به روز رس، الگوریتم را در نمودار نشان دهید
  • در نمودار گزارش، یادداشت‌ها و رویدادهایی که قبلا ایجاد شده‌اند، ارائه شود

بینش جامع ترافیک ارگ،ک بینگ

در دسترس بودن بینش Bing Webmaster Tools Rank Ranger را به یک پلتفرم جامع برای تجزیه و تحلیل رتبه Bing و عملکرد ترافیک صفحه تبدیل می کند. طبق معمول، ما تلاش کرده‌ایم تا بینش داده‌ها را به شیوه‌ای سفارشی‌شده و بصری در اختیار شما قرار دهیم که نه تنها از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر است، بلکه امکان ناوبری آسان داده‌ها را نیز فراهم می‌کند. خواه هدف شما مشخص ، مجموع داده‌های Bing Webmaster Tool، تجزیه و تحلیل عملکرد ترافیک صفحه در چندین معیار، یا تعیین شیوع آن دسته از کلمات کلیدی است که صفحات را از سایت شما بازگردانده‌اند، گزارش‌های ما بینش‌های جامع Bing را به شما ارائه می‌دهند. نوع بینش‌هایی که از نرم‌افزار Rank Ranger انتظار دارید (با نوع گزینه‌های بر،ب سفید که ما را نیز می‌شناسید – امروز داده‌های Bing خود را به داشبورد بازاریابی، داشبورد مشتری یا گزارش‌های PDF خودکار اضافه کنید. ).

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/bing-webmaster-tool-reports