دسته‌ها
اخبار

داشبورد بازاریابی برچسب سفید رتبه رنجر فعال می شود


21 نوامبر 2016 | ارسال شده توسط Rank Ranger

Rank Ranger جدید داشبورد بازاریابی ابزاری برای ارائه داده ها به روشی پیشرفته است سبک – سبک منحصر به فرد خود را چه برای ارتباطات داخلی و چه خارجی، این داشبورد بازاریابی بر،ب سفید را می توان برای نمایش داده های ردیابی رتبه ارگ،ک، محلی و تلفن همراه و همچنین تجزیه و تحلیل های گوگل آنالیتی،، کنسول جستجو و رسانه های اجتماعی (فیس بوک، توییتر، یوتیوب، لینکدین و اینستاگرام) تنظیم کرد. به علاوه می تو،د رسانه ها و اطلاعات جانبی خود را جاسازی کنید.

داشبورد بازاریابی هویت خود را در توانایی منحصر به فرد خود برای ارائه سطح جدیدی از ارتباطات گزارش داده است که با تعهد Rank Ranger به سفارشی سازی جامع و سهولت استفاده ،یب شده است.

سفارشی سازی داشبورد

این داشبورد بر،ب سفید ویژگی‌های ارتباطی گزارش‌دهی داده‌های پیشرفته را با گزینه‌های سفارشی‌سازی عمیق ،یب می‌کند که به ارائه یک تجربه گزارش‌دهی کمک می‌کند که می‌تواند به‌طور جامع برای هر کمپین تنظیم شود، که منجر به داشبوردهای بازاریابی حرفه‌ای صیقلی و اصلاح‌شده می‌شود.

داشبورد مارکتینگ لیبل سفید

شکل 1. نمونه ای از داشبورد بازاریابی با صفحات وب دسته بندی که هر کدام حاوی گزارش ها و نمودارهای متنوعی هستند و با طراحی منطبق با سایت برند

برندسازی با CSS و HTML

به ویژه برای گزارش بر،ب سفید به مشتریان خارجی، آرم مشتری می تواند علاوه بر یا به جای لوگوی شرکت شما از طریق دکمه ای در تنظیمات HTML در داشبورد نمایش داده شود. در شکل 1. بالا، فقط لوگوی مشتری برای نمایش انتخاب شده است، با این حال، با افزودن چند خط برای قالب بندی به CSS (سبک شیت) و کلیک ، روی یک دکمه در صفحه HTML، هر دو لوگو به راحتی می توانند به صورت حرفه ای قرار بگیرند. چیدمان همانطور که در شکل 2 در زیر انجام شده است.

داشبورد بازاریابی وب با 2 لوگو و برند

شکل 2. نمونه ای از داشبورد بازاریابی رتبه بندی که برای مشتری مارک شده است و لوگوی حساب و مشتری را نمایش می دهد.

داشبورد بازاریابی توانایی ایجاد یک مرکز گزارش با بر،ب سفید را فراهم می کند که بسیار فراتر از درج آرم و قالب بندی متن است. سازندگان گزارش که از داشبورد استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق تنظیمات سفارشی CSS، طرح رنگ دقیق وب‌سایت خود یا مشتری خود را مطابقت دهند، همانطور که در تفاوت طرح‌های شکل‌های 1 و 2 در بالا نشان داده شده است. با استفاده از این گزینه، سازنده گزارش می‌تواند داشبورد بازاریابی طراحی کند که واقعاً به نظر می‌رسد توسعه وب‌سایت خود یا مشتری‌اش باشد.

html و css داشبورد را سفارشی کنید

شکل 3. طراحی داشبورد بازاریابی را با ویرایشگر HTML و CSS سفارشی کنید.

برای ،، که نمی‌خواهند با کدنویسی CSS درگیر شوند، انواع طرح‌های رنگی CSS برای انتخاب سریع در داشبورد تعبیه شده است.


طرح های CSS ساخته شده در داشبورد بازاریابی

شکل 4. انتخابگر سریع رنگ طرح CSS

برگه‌ها و طرح‌بندی ناوبری سفارشی

یکی از قدرتمندترین جنبه‌های سفارشی‌سازی داشبورد بازاریابی این است که بازاریابان را قادر می‌سازد تا داده‌ها را بر اساس دسته، مکان، صنعت و غیره از طریق ایجاد صفحات وب جداگانه که به ،وان برگه‌های منوی ناوبری نمایش داده می‌شوند، ت،یم کنند. هر صفحه را می توان بر اساس نوع محتوایی که دارد نامگذاری کرد، که می تواند شامل انواع گزارش های رتبه بندی و نمودارهای سفارشی شده برای نوع داده خاص، به علاوه محتوای جاسازی شده مانند پیام ویدیویی YouTube از شرکت شما، برگه های Google، فرم ها و بیشتر از طریق کادرهای متنی داشبورد. صفحات همچنین می توانند روی پیوندهای خارجی تنظیم شوند، به ،وان مثال، فرم تماس شرکت شما، فید وبلاگ و غیره.


،اصر صفحه اندازه داشبورد بازاریابی

شکل 5. ابزارهای داشبورد بازاریابی: ،اصر را بکشید و رها کنید، ،اصر اندازه، پشتیب، از زبان بین‌المللی، دسترسی به جعبه متن، تنظیمات نمودار و گزارش

،اصر صفحه (ی،ی گزارش ها، نمودارها، جعبه های متن) را می توان در صفحه یا صفحه دیگری در داشبورد کشیده و رها کرد. همچنین می توان صفحات را به موقعیت های مختلف کشید تا ترتیب نمایش منوی آنها را تنظیم کند. بعلاوه، ،اصر در یک صفحه را می توان به گونه ای اندازه گرفت که تمام صفحه یا عرض نیم صفحه را اشغال کند (به شکل 4 مراجعه کنید) که امکان قرار دادن دو ،صر را در کنار هم در یک صفحه ممکن می سازد. نتیجه گزینه‌های سفارشی‌سازی برگه و چیدمان این است که کاربران ممکن است ،اصر را در داشبورد سازماندهی کنند تا به ترتیب و ت،یم‌بندی خاصی جریان داشته باشند تا یک داستان گزارش بازاریابی بهینه برای بیننده ایجاد کنند.

پشتیب، زبان بین المللی

نام صفحه و کادرهای متنی را می توان به زبان دلخواه وارد کرد. همچنین می‌تو،د از فهرستی از زبان‌های رابط موجود که بر،ب‌های گزارش و نمودار را تعیین می‌کنند، انتخاب کنید.

داشبورد بازاریابی با ویجت های کنار هم

شکل 6. نمونه ای از صفحه داشبورد بازاریابی سوئدی بر اساس تنظیمات در شکل 5. یک کادر متنی با 2 نمودار در کنار هم در زیر متن نمایش داده می شود و به دنبال آن یک ویجت خلاصه عملکرد و گزارش رتبه موتور جستجو.

داستان گویی بازاریابی پیشرفته

داشبورد جدید از این ایده متولد شد که گزارش داده‌ها می‌تواند فاقد سطح مشخصی از تعامل سرگرم‌کننده و ارتباطات کلی باشد. به منظور ایجاد قالب ارائه داستان بازاریابی جذاب تر، ما بر ساخت ابزاری تمرکز کردیم که شکاف ارتباطی بین گزارش و بیننده آن را پر می کند. ما تلاش کرده‌ایم یک پویایی ارتباطی ایجاد کنیم که به بیننده اجازه می‌دهد اطلاعات را به صورت جامع و م،ادار به طور کامل جذب کند. در نتیجه، داشبورد بازاریابی شیوه جدیدی از تفکر در مورد توانایی های ارتباطی داشبوردهای داده را ارائه می دهد.

گزارش KPI تعاملی

داشبورد بازاریابی که برای رساندن ارتباطات گزارش داده‌ها به سطح جدیدی از تعامل پویا طراحی شده است، داده‌های فعال را نمایش می‌دهد و به بیننده اجازه می‌دهد تا با قرار دادن روی معیارهای جستجو در نمودارها برای جزئیات بیشتر، کلیک ، برای تغییر نوع داده‌های ج،ی، مشاهده ویدیو، تکمیل، تعامل داشته باشد. یک فرم و بیشتر ما معتقدیم که جذب بیننده به این روش توانایی جذب محتوای گزارش را با ظرفیتی جامع‌تر بهبود می‌بخشد و در نتیجه تأثیر هر گزارش را افزایش می‌دهد.


کد ویدیو را در داشبورد بازاریابی جاسازی کنید

شکل 7. نمونه ای از ویدیوهای YouTube جاسازی شده در صفحه داشبورد بازاریابی

جعبه های متن و پیام های برنامه ریزی شده

برنامه ریزی پیام های داشبورد

رفع پتانسیل ارتباط نادرست زم، که اعداد داستان کامل را بیان نمی کنند، عملکرد جعبه متن پیشرفته شکاف بین سازنده گزارش و بیننده آن را پر می کند. این ویژگی به پیام‌ها امکان می‌دهد بر اساس بازه‌های زم، سفارشی، ثابت یا زمان‌بندی شوند.

جعبه‌های متنی را می‌توان در هر جایی که نیاز باشد برای توضیح محتوای گزارش یا به اشتراک‌گذاری پیام در قالب متن، تصویر یا ویدیو درج کرد و همچنین می‌توان از آن‌ها برای گنجاندن محتوای تعاملی مانند پیوندها، فیلم‌ها، فرم‌ها، نظرسنجی‌ها استفاده کرد. ثبت نام رویداد و موارد دیگر از دیدگاه بیننده، گنجاندن محتوای شخصی‌شده در داشبورد KPI بازاریابی، پتانسیل درک بهتر گزارش‌دهی داده‌های پیچیده را ارائه می‌دهد، زیرا هر داده یا رسانه‌ای در داشبورد می‌تواند با استفاده از روش‌های ارتباطی مختلف واجد شرایط باشد.

قالب های داشبورد بازاریابی

ویژگی الگوی داشبورد بازاریابی به کاربران این فرصت را می‌دهد تا طرح‌بندی سفارشی (سبک و HTML)، تنظیمات داشبورد و صفحات خود را با تمام تنظیمات کادر گزارش و متن ذخیره کنند و آنها را در کمپین دیگری برای تکرار آسان اعمال کنند. ال،ای متعددی را می توان برای انواع مشتری ایجاد کرد، به ،وان مثال، ،ب و کار محلی، ،ب و کار آنلاین کوچک/متوسط، مشتریان سازم،، تجارت الکترونیک، مدیریت شهرت برند، تمرکز رسانه های اجتماعی، ایجاد لینک و غیره.

قالب های داشبورد بازاریابی

شکل 8. بارگیری قالب داشبورد بازاریابی

با استفاده از ال،ای خود ساخته یا ال،ای از پیش طراحی شده موجود در کتابخانه قالب داشبورد بازاریابی ما، بارگیری یک الگو چند ث،ه طول می کشد. هنگامی که یک الگو بارگذاری می شود و داده های کمپین اعمال می شود، هر گونه تغییر دلخواه در لوگو، متن، گزارش ها یا طرح رنگ را می توان در ،ری از زم، که برای ایجاد الگوی اصلی صرف شد، انجام داد. و آن الگوی اصلاح شده را می توان برای ذخیره سازی آفلاین ذخیره و دانلود کرد.



داشبوردهای متعدد با یک ورود به سیستم

یک همه کاره پیوند به نمایه ویژگی یک داشبورد ورود به سیستم را برای مشتری، با کمپین‌های متعدد که هرکدام به داشبورد بازاریابی خود نیاز دارند، فعال می‌کند. این یک راه حل عالی برای آژانس هایی است که گزارش بازاریابی را برای موارد زیر ارائه می کنند:

  • ،ب‌وکارهایی با مکان‌های زیادی که داشبوردهای جداگانه برای هر مکان می‌خواهند، به‌علاوه یک گزارش خلاصه عملکرد پورتفولیوی شرکتی (مانند هتل‌های زنجیره‌ای منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، شرکت‌های املاک، شرکت‌های حقوقی، نمایندگی‌های خودرو، حق رای دادن، و غیره).
  • شرکت‌هایی با چندین ویژگی وب که می‌خواهند رتبه‌بندی ارگ،ک و موبایل را برای وب‌سایت خود ردیابی کنند به علاوه برنامه های تلفن همراه در فروشگاه های Google Play و iTunes و کانال یوتیوب آنها، و امکان مشاهده تمام داشبوردهای دارایی فردی با یک ورود.
  • شرکت‌های تجارت الکترونیکی که وب‌سایت‌های مبتنی بر زبان مجزا دارند و نیاز به مشاهده داشبوردهای دقیق سایت به‌علاوه یک داشبورد خلاصه عملکرد در سطح شرکت دارند.

چند علامت تک کمپین در داشبورد بازاریابی


شکل 9. داشبورد بازاریابی که چندین داشبورد را با یک ورود به سیستم نمایش می دهد

داشبورد 100% White Label

با افزودنی خدمات دامنه سفارشی ممتاز، بازاریابان می توانند داشبوردهای بازاریابی ایجاد کنند که از دامنه خودشان به جای دامنه گزارش بر،ب سفید ما استفاده کنند.



داشبورد وب دامنه سفارشی

شکل 10. نمونه ای از داشبورد بازاریابی که از قابلیت دامنه سفارشی استفاده می کند

گزارش گیری داشبورد آینده در بازاریابی فرا رسیده است

با انتشار داشبورد بازاریابی Rank Ranger، گزارش بازاریابی دیجیتال می تواند از یک مکالمه یک بعدی و یک طرفه به یک مفهوم داستان کاملاً جدید در ارائه گزارش سفارشی و سطح بهبود یافته ارتباطات تغییر کند. جاسازی محتوای سفارشی از سراسر طیف، معرفی ،اصر تعاملی، و ادغام ظاهر و احساس برند واقعاً از موارد مهم اضافه شده در گزارش داده است. با این حال، شاید هیچ عامل ارتباطی دیگری مهمتر از درج صدای خود در گزارش بازاریابی شما نباشد.

داستان موفقیت خود را با داشبوردهای بازاریابی تعاملی بگویید

مکالمه را به شیوه ای کاملاً شخصی و کاملاً ارتباطی شروع کنید که توانایی شما را برای برقراری ارتباط مؤثر متمایز می کند – این همان چیزی است که این داشبورد بازاریابی جدید برای کمک به شما ایجاد شده است… و با سبک.

مزایای قدرد، از مشتری
مشتریان Rank Ranger می توانند روی نماد شخص در نوار ابزار بالا سمت راست کلیک کرده و انتخاب کنند افزودن بسته جدید سپس در لیست بسته حرکت کنید تا قیمت داشبورد بازاریابی وفاداری مشتری خاص خود را کشف کنید. لطفاً دستورالعمل‌های بسته ارتقاء را دنبال کنید یا برای ،ب اطلاعات در مورد بهترین راه برای ارتقاء بسته سفارشی خود با داشبوردهای بازاریابی، با تیم خدمات ما تماس بگیرید.

مشتریان جدید
با انتخاب یک می تو،د از اینجا شروع کنید پلتفرم گزارش آزمایشی رایگان + داشبورد بسته یا a داشبوردهای مستقل برنامه ریزی بدون ردیابی رتبه که به شما امکان می دهد فقط با داده های یکپارچه شخص ثالث گزارش ایجاد کنید.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/web-marketing-dashboard-release