دسته‌ها
اخبار

در جستجوی [Ep 2] – آیا AMP یک عامل رتبه بندی است و چه چیزی پانل کاوش را به ارمغان می آورد؟


6 نوامبر 2018 | ارسال شده توسط پاد،ت در جستجوی SEO

در جستجوی پاد،ت ،مت 2 خلاصه: آیا AMP یک عامل رتبه بندی و چه چیزی پانل های کاوش را به ارمغان می آورد؟

در این ،مت از در جستجوی میزبانان ما، موردی اوبرشتاین و ژاکلین هارکام بحث و گفتگو:

  • هر چند وقت یکبار پانل کاوش در SERP ظاهر می شود؟
  • آیا AMP یک عامل رتبه بندی است؟
  • ایجاد ارتباط پانل دانش گوگل
  • جدیدترین اخبار سئو با تحلیل کامل

در بنر جستجو

هر چند وقت یکبار پنل کاوش در SERP ظاهر می شود و چه نوع کوئری هایی آن را مطرح می کند؟ [1:35 – 6:35]

در گذشته نسبتاً اخیر، گوگل یک ویژگی جدید SERP را اضافه کرده است که ما آن را Explore Panel می نامیم (که گوگل در HTML به آن اشاره می کند). پانل کاوش در سمت راست نتایج ارگ،ک بسیار شبیه به پانل دانش ظاهر می شود. ویژگی جدید حتی شبیه یک پنل دانش است. با این حال، پانل کاوش شامل یک نوع خلاصه طول، تر است که از رتبه بندی سایت در صفحه یک SERP است،اج می شود. با نشان دادن URL این سایت در پانل، این ویژگی جدید به نوعی شبیه یک قطعه ویژه است.

داده های ما نشان می دهد که پانل کاوش در حدود 2.5٪ از SERP های صفحه یک (دسکتاپ ایالات متحده) ظاهر می شود.

ما همچنین مقداری الگو را در پشت کلمات کلیدی دیده‌ایم که پانل کاوش را بالا می‌آورند. به طور خاص، داده های ما نشان می دهد که کلمات کلیدی محصول مانند
سامسونگ
آبی پخش کننده اشعه
پانل کاوش و همچنین موجودیت های اصلاح شده را بالا بیاورید. منظور ما از موجودیت‌های اصلاح‌شده، جستارهایی هستند که شامل یک موجودیت می‌شوند، اما به صورت محدود به آن موجودیت مربوط می‌شوند، خواه تکه‌ای از آنچه موجودیت شامل می‌شود یا حتی یک ع، فوری در تاریخچه موجودیت. به ،وان کلمات کلیدی مانند مسابقه فضایی JFK، مدونا کابالا، و دو حرف را علامت بزنید پانل کاوش را به SERP بیاورید (در زمان ضبط این پاد،ت).

آیا AMP یک فاکتور رتبه بندی است؟ [6:36 – 15:00]

در اخیر
مقاله ما با ،وان منتشر کردیم آیا AMP به دیوار برخورد کرده است؟، ما این مفهوم را مورد بحث قرار دادیم که پذیرش AMP هرگز به شکلی که قبلاً انتظار می‌رفت انجام نشده است. برای بیش از دو سال درصد SERP های صفحه یک که حاوی حداقل یک نتیجه AMP ارگ،ک هستند در حدود 25٪ راکد بوده است.

آنچه واقعاً جالب است این است که میانگین تعداد سایت‌های AMP ارگ،ک در SERP به سختی افزایش یافته است. ی،ی، از زم، که Google شروع به نشان دادن بر،ب AMP در نتایج ارگ،ک کرد، میانگین تعداد سایت‌های AMP در صفحه‌ای که Google نتایج AMP ارگ،ک را نشان می‌دهد، به سختی جابه‌جا شده است.

این همه تا 22 آگوست و 6 سپتامبر بود، زم، که AMP دو بار افزایش یافت و به
نشان دادن تقریباً در 38٪ از SERP های صفحه یک. به طور شگفت‌انگیزی، در 22 و 6، Rank Risk Index یک به‌روزرس، گوگل را منتشر کرد.

با دیدن این موضوع، Mordy معتقد است که AMP در واقع یک عامل رتبه بندی است (برای ثبت، این موقعیت رسمی Rank Ranger نیست). فکر او این است که بسیار تصادفی است که تنها زم، که AMP ارگ،ک در نزدیک به سه سال پیشرفت واقعی داشته است، زم، بوده است که گوگل به‌روزرس،‌ها را حذف کرده است. علاوه بر این، در اکتبر 2018، ردیاب ویژگی SERP ما متوجه شد که AMP کاهش یافته و در حدود 32٪ -33٪ از SERP های صفحه یک ظاهر می شود. حدس بزنید همزمان با آن افت چه اتفاق دیگری افتاد؟ آپدیت دیگر گوگل

موردی نظریه خود را مبنی بر اینکه AMP یک عامل رتبه بندی است با اشاره به داده های میانگین تعداد نتایج AMP در صفحه (به ویژه اینکه میانگین تعداد سایت های AMP در صفحه با افزایش های اخیر افزایش نیافته است) تقویت کرد. طبق نظریه او، دلیل اینکه ما SERP های بیشتری با AMP داریم اما با تعداد نتایج AMP ی،ان در چنین صفحاتی داریم این است که AMP یک عامل رتبه بندی است. ی،ی افزایش درصد SERP های حاوی AMP از افزایش پذیرش AMP ناشی نمی شود، زیرا میانگین تعداد سایت های AMP در صفحه نسبتاً ثابت مانده است. در عوض، صفحه اول SERP های بیشتری با AMP وجود دارد، زیرا گوگل AMP را به ،وان یک عامل رتبه بندی تقویت کرد، در نتیجه صفحات بهینه سازی شده AMP موجود را به صفحه اول SERP سوق داد.

تحلیل اخبار سئو [15:01 – 23:28]

Discover به صفحه اصلی موبایل Google می آید: Google Feed اکنون Discover نام دارد و از ظاهر شدن فقط در داخل برنامه Google به آن منتقل شده است صفحه اصلی موبایل گوگل. نکته جالب این است که گوگل با چه سرعتی برخی از تغییراتی را که در مراسم بیستمین تولد خود اعلام کرده بود، اعمال می کند. Discover کمی شبیه YouTube است به این م،ا که کاربر ممکن است با هدف اجرای یک جستجوی خاص به صفحه اصلی بیاید، اما حواسش پرت شود یا درگیر محتوای شخصی‌سازی شده Discover شود، بسیار شبیه به اینکه هنگام استفاده از YouTube رایج است. این البته به این م،ی است که ممکن است کاربری قصد داشته باشد به سایت شما بیاید، اما در نهایت “بودجه زم، خود را صرف” محتوای موجود در Discover کرده است.

گوگل طراحی مجدد فهرست هتل های خود را ارائه می کند: به نظر می رسد گوگل آن را منتشر کرده است قالب جدید برای نمایش لیست هتل ها، یکی که اکنون مدتی در حال آزمایش آن بود. قالب جدید بصری تر است و به کاربران اجازه می دهد صفحه جدیدی از اطلاعات بینش هتل را در یک برگه جدید (دسکتاپ) باز کنند. تب جدید یک مانور درخشان است. کاربر را از قرار گرفتن در محیط جستجو دور می کند و آنها را در تنظیماتی قرار می دهد که برای اجرای یک تبدیل اختصاص داده شده است. که
است، هنگامی که یک کاربر دسکتاپ روی لیست هتل کلیک می کند و به صفحه جدیدی پر از اطلاعات اختصاصی برای رزرو اتاق هتل منتقل می شود، کاربر احساس می کند در محیطی قرار دارد که قرار است این کار را انجام دهد (بر خلاف
جستجو ،، جایی که محیط برای یادگیری است نه اجرا). این امر به ویژه تأثیرگذار است زیرا این تغییر نحوه تعامل کاربران با لیست هتل ها را به شدت تغییر می دهد
بر
دسکتاپ
، جایی که احتمال تبدیل بیشتر است.

Google از شما می‌خواهد که توضیحات متا خود را تکمیل کنید: جان مو، از گوگل گفت که مدیران سایت باید متا توصیف های خود را ایجاد کنند زیرا آنها بیشتر از گوگل با محتوای خود آشنا هستند. این پس از مطالعه‌ای توسط Yoast انجام شد که در آن به این نتیجه رسیدیم که Google اغلب با استفاده از محتوای شما توضیحات متا خود را ایجاد می‌کند. Mordy خاطرنشان کرد که م،تور SEO نشان می‌دهد که گوگل چه زم، توضیحات را برای شما ایجاد می‌کند و حس او هنگام استفاده از ابزار این است که مطالعه Yoast دقیقاً هدف است. با این حال، Mordy خاطرنشان کرد که همیشه ایده خوبی است که شما وقت خود را صرف ایجاد توضیحات متا خود کنید، به خصوص با توجه به بی،ه گوگل در این زمینه.

Adsense برای سایت‌های جدیدی که به حساب شما اضافه شده است به فرآیند تأیید نیاز دارد: حالا، هر سایت جدیدی که می‌خواهید تبلیغات AdSense را در آن نمایش دهید باید تأیید خود را انجام دهد روند. در حالی که برخی ممکن است فکر کنند این کار دست و پا گیر است، اما با توجه به تأثیر تبلیغاتی که در کنار محتوای “subpar” روی کاربران قرار می گیرد، منطقی است. از این منظر، تغییر یک حرکت رو به جلو است. کاربران بسیار مشکوک به تبلیغاتی هستند که در کنار محتوایی کمتر از محتوای بکر قرار می گیرند، فرآیند تأیید بهتر است اطمینان حاصل کند که این اتفاق نمی افتد.

به‌روزرس،‌های خودکار پانل دانش Google و اهمیت روابط موضوعی در جستجو [23:29 – 28:24]

محتوای ویژه این هفته توسط بیل اسلاوسکی، مربی ثبت اختراع گوگل ارائه شده است. بیل با تجزیه و تحلیل پتنت های گوگل نشان می دهد که چگونه موتور جستجو به طور خودکار پانل های دانش خود را به روز می کند. به این م،ا که گوگل چگونه از تغییرات درون پنل دانش به‌روز می‌شود؟ به ،وان مثال، فرض کنید شرکتی یک مدیر عامل جدید استخدام می کند، گوگل چگونه پنل دانش را برای آن نهاد به روز می کند.

بدون پرداختن زیاد به جزئیات در اینجا، گوگل راهی برای دانستن وجود شکاف محتوا دارد. سپس یک سوال جستجو ایجاد می کند، پاسخ را وارد می کند و پانل را به روز می کند. با توجه به اینکه گوگل در ایجاد رشته ها بین موضوعات مختلف و موجودیت های مختلف بسیار بهتر شده است، دانستن این موضوع بسیار مرتبط تر است. به‌روزرس، اخیر را به پانل دانش و «برگه‌های سفارشی درخواست» که اغلب حاوی آن هستند (موبایل) ببرید. در اینجا، Google محتوای کاربر را ارائه می‌کند که احساس می‌کند افزونه موجود در پانل است. به ،وان مثال، یک پانل دانش برای نژاد سگ پاگ اکنون با برگه ای با ،وان نشان داده می شود ،ید یا پذیرش. این به این دلیل است که گوگل از ارتباطی که توسط اندازه‌گیری‌های خطی مانند ،وان یا محتوای کلمه کلیدی به نفع روابط موضوعی تعیین می‌شود، فاصله می‌گیرد. این ،ید یا پذیرش تب به کاربران ارائه می شود زیرا موتور جستجو تشخیص داده است که یک رابطه قوی بین موجودیت و موضوع وجود دارد. این روش ارائه محتوا به کاربران بر اساس رابطه ای که با موجودیت دیگر یا حتی موضوعی دیگر دارد، فقط یک روش جدید است که در آن گوگل به خود جستجو نزدیک می شود.

در جستجوی سرگرم کننده ارسال ،! [28:25 – 32:08]

ما دوست داریم به پایان برس،م در جستجوی پاد،ت کمی سبک تر! این هفته ما سئو سرگرم کننده ارسال سوال بود:

کدام ،وان فیلم موجود می تواند به ،وان ،وان یک محتوای سئو نیز باشد؟

ژاکلین با فیلم آدام سند، همراه شد کلیک… از آنجایی که همه ما خواهان کلیک هستیم در حالی که Mordy با ک،یک دهه 80 کمی یکپارچه سازی شد از بالا یا به قول خودش… Over the Top: The Story of Featured Snippets

فکر می‌کنید چه ،وان فیلمی می‌تواند به ،وان H1 برای یک محتوای خوب سئو عمل کند؟ ارسال ما پاسخ های شما

در نظرسنجی پاد،ت در جستجو شرکت کنید!

دست بالا

همانطور که در پاد،ت ذکر شد، ما دوست داریم شما در نظرسنجی ما شرکت کنید! سوال این هفته این است:

درباره نویسنده

پاد،ت در جستجوی SEO

In Search یک پاد،ت هفتگی SEO است که برخی از بزرگترین نام‌ها در صنعت بازاریابی جستجو را به نمایش می‌گذارد.

برای شنیدن بینش‌های ناب سئو با شخصیتی زیاد، هماهنگ شوید!

،مت های جدید هر سه شنبه منتشر می شود!




منبع: https://www.rankranger.com/blog/in-search-episode2