دسته‌ها
اخبار

دلایل اهمیت سئو چیست؟ Educational Content

گوگل توانست به کمک طراحی ساده و هوش مصنوعی خود در میان کاربران اینترنت، طرفداران زیادی را به خود جذب کند. مهم‌ترین هدف گوگل، پیدا کردن نتایج مورد نظر کاربران در میان صفحات وب است. بنابراین گوگل برای حفظ محبوبیت خود و بهبود تجربه کاربری همیشه در تلاش بوده است که بهترین نتایج را در اختیار کاربران قرار دهد.

  • اگر فکر می‌کنید که با راه‌‌اندازی یک وب‌سایت به درآمد و فروش سریع می‌رسید باید بدانید که این یک خیال باطل است و سئو فرآیندی زمان بر است.
  • به بیان دیگر، بازاریابی محتوایی فراهم آوردن محتوای کارآمد، مفید و مرتبط برای مخاطبان بمنظور حل مشکل و کمک به آن‌ها، به جای سخنرانی سر دادن پیرامون محصولات یا خدماتمان است.
  • این آمار عالی است؛ یعنی ماهانه 8000 نفر قصد خرید موبایل دارند و در اینترنت به دنبال جایی برای خرید موبایل می‌گردند.
  • زمانی که از شما می‌پرسند، سئو چیست؟ قطعاً بخش اعظمی از این حوزه را به مقایسه رتبه و ارزش یک وب سایت نسبت به رقبای خود اختصاص می‌دهید.
  • در این مقاله متوجه شدید انواع سئو چیست همین طور میدانید اصول سئو چیست و چگونه باید یادگیری سئو را آغاز کنید.

رقابت بر سر رعایت فاکتورهای بیشتر است که همه در جهت کسب رضایت بیشتر کاربران می‌باشد. محتوای مفید و خوبی بنویسید که مورد نیاز مخاطبان است یا به عبارتی بیشتر در مورد آنچه در گوگل سرچ می‌کنند و مورد نیازشان است بنویسید. اگر گمان می‌کنید که استفاده از سئو در استراتژی کسب و کارتان هیچ معایبی به همراه ندارد سخت در اشتباه هستید. البته باید اشاره کرد که این معایب آن قدرها هم که فکرش را می‌کنید پردردسر نیستند و سئو در کل بیشتر سعی بر پیشرفت سایت شما دارد اما در هر صورت سختی‌های خودش را به همراه دارد.

استفاده مناسب از کلمات کلیدی (Keyword) برای سئوی داخلی

در نظر بگیرید که اگر این سایت بر روی محتوای خود نیز سرمایه گذاری مناسبی کرده بود شاید در حال حاضر نتایج به مراتب بهتری کسب میکرد. مواردی که ذکر کردید لیست کاملی از سئو داخلی و خارجی نیست و تنها به بخشی از موارد اشاره داشته است. هریک از این موضوعات برای بررسی نیازمند چندین مقاله یا ویدئو آموزشی هستند. پیشنهاد میکنم برای شروع به صفحه کتاب سئو در سایت آکادمی مراجعه کرده و از کتاب های رایگانی که توسط مجموعه وبسیما تالیف و منتشر شده است استفاده کنید. البته منظور ما تنها محتوای متنی نیست بلکه تصویر، ویدئو، صوت و حتی ابزارهایی که در سایت خود ارائه می‌کنیم در پاسخ‌گویی به نیاز کاربر و درک گوگل از کیفیت محتوای ما تاثیرگذار هستند. همانطور که موقعیت مکانی یک فروشگاه حضوری بر میزان مراجعه و فروش آن تاثیرگذار است، برای یک سایت اینترنتی حضور در نتایج جستجو و کسب جایگاه در عبارات کلیدی اهمیت خواهد داشت و برای تحقق این مهم به یک چیز نیاز داریم؛ سئو.

محتواهای اورگرین هستند که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند و بک‌لینک می‌گیرند. برای این کار من برای همه مطالبم درمورد یوتیوب، snippet bait نوشتم. سایت SEMrush با آنالیز 7میلیون snippet پی برده است که اکثر آن‌ها 40 تا 60 کلمه دارند. به این معناست که فایل یا صفحه درخواستی، توسط سرور پیدا نشده است. اما اینکه منبع مورد نظر بطور موقت یا دائم از بین رفته است را مشخص نمی‌کند. وقتی یک تصویر لینک داده می‌شود، گوگل از تگ Alt تصویر بعنوان Anchor Text آن استفاده می‌کند.

SERP یا نمایش نتایج گوگل چیست؟

اما این عبارت ماهیت تحقیقی بیشتری دارد و مطمئناً درآمد بیشتری برای شما ایجاد می کند، به همین دلیل است که گوگل به جای صفحه محصولی از سایت دیجیکالا، راهنمای خرید را نشان می دهد. اما مردم بیشتر به دنبال نتایجی از جنس صفحات برندها و فروشگاه های اینترنتی هستند و به همین دلیل است که گوگل وب سایت های دیجی کالا، ایمالز و ترب را نشان میدهد. اگر کلمه کلیدی “جاروبرقی” را بررسی کنید، افراد زیادی آن را جستجو می کنند ( متوسط ​​حجم جستجوی ماهانه). یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد در هنگام یافتن کلمات کلیدی مرتکب می شوند این است که فقط به اعدادی که در ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی می بینند توجه می کنند.

طیف بسیاری از این پارامتر برای کاربران و مدیران سایت‌ها نامشخص است. اصول سئو همچنان در حال تکامل است و موتورهای جستجو هنوز هم به دنبال اضافه کردن پارامترها و الگوریتم‌‌های جدید در سال 2019 هستند. حالا که با سئو آشنا شدید بهتر است در مورد فاکتور های سئو کمی صحبت کنیم.

کیفیت محتوا

به معنای بهینه‌سازی هرچیزی (شامل سرویس، سایت و اپلیکیشن و…) برای کاربر که بتواند بیشترین استفاده ممکن را از محتوای آن ببرد. در واقع HEO تاثیر بسیار زیادی برروی فروش و کسب‌وکار شما می‌گذارد و اگر به این مورد توجه نکنید، طبیعتا کسب‌وکار شما نابود خواهد شد. در ادامه این موتور جستجو، برای اینکه در هر بخش عملکرد بهتری داشته باشد، چند الگوریتم متفاوت که به عنوان بازوهای الگوریتم اصلی فعالیت میکنند را هم تولید و معرفی کرد.

با نصب افزونۀ MozBar روی مرورگر کروم یا فایرفاکس به هر سایتی که وارد شوید می‌توانید اطلاعاتی راجع به اعتبار دامنه و اعتبار صفحات سایت، لینک‌های داخلی و لینک‌های خارجی را مشاهده کنید. امکان دارد هر کاری روی بهبود سئوی وبسایت تاثیر بگذارد اما فقط در صورتی می‌توان آن را به دیگران توصیه کرد که به شکل گسترده آزمایش و تحلیل شود. در یادگیری سئو چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید به آنها توجه کنید. دانستن این نکات کمک می‌کند خودتان را با صدها مقاله، نکته و کتاب آموزش سئو گیج نکنید. ، زیر شاخه‌‌های آبنبات‌فروشی که به دو دستۀ آبنبات شکلاتی و میوه‌ای تقسیم شده‌اند در تگ و زیر شاخه‌های آن‌ها نیز در تگ قرار گرفته‌اند. شما هم با توجه به موضوع و بخش‌بندی‌های متن‌تان باید ساختاری متناسب را ایجاد کنید و عنوان‌های هر بخش را با تگ‌های جدا کنید.

ویدئو زیر ارائه مهندس امین اسماعیلی در سیزدهمین دورهمی کندو است که فرآیند یادگیری سئو از داده تا دانایی را به خوبی تشریح کرده است. در این ویدئو تعاریف متخصصین سئو از این مفهوم به عنوان اطلاعات اولیه به کار گرفته شده است. در مرحله توسعه وب سایت نیاز است که بهترین محتوا را برای کاربران فراهم کنید. طراحی وب سایت هم بایستی به گونه ای باشد که استفاده از محتوا آسان بوده و چشم نواز نیز باشد. اکر در سئو به کمک نیاز داشتید، بهتر است که از خدمات سئو شرکت های معتبر مانند رادزاد استفاده کنید.

شما باید بتوانید محتواهایی برای کاربر تولید کنید که او را درگیر و جذب خود کند. اگر شما هم جز کسب و کارهایی هستید که میزان فروش شما کاهش یافته و یا افزایش نمی یابد. علاوه بر این ها، شما می توانید طرفداران خود در شبکه های اجتماعی را به وب سایت خود دعوت کرده و از این طریق ورودی خوبی به دست بیاورید.