دسته‌ها
اخبار

رابط کاربری جدید بازاریابی آنلاین Ranger را رتبه بندی کنید


16 آوریل 2015 | ارسال شده توسط Rank Ranger

یکی از اه، ما این است که یک رابط کاربری دلپذیر و کارآمد را به شما ارائه دهیم که نامرتب و کاربر پسند باشد. بنابراین با وجود Spring in the air تیم توسعه ما تصمیم گرفت تا رابط نرم افزار SEO ما را دوباره طراحی کند تا حرکت بین گزارش ها و یافتن اطلاعات و گزینه های مربوطه را بدون دردسر انجام دهد. ما فکر می کنیم ساختار منوی جدید ما بصری تر است و امیدواریم که شما موافق باشید.

بیایید کاوش رابط کاربری جدید شما را شروع کنیم…

ما رنگ مورد علاقه شما را نمی د،م، بنابراین لطفاً با انتخاب طرح رنگ جدید خود در تنظیمات > محلی سازی و ترجیحات به ما کمک کنید.

طرح رنگ تم UI خود را انتخاب کنید

هنگام انتخاب طرح رنگ، می‌تو،د پیش‌فرض‌های گزارش را نیز تنظیم کنید، مانند:

  • نوار کناری هنگام باز ، گزارش، منوها باز یا بسته می شوند.
  • اندازه فونت ج، به صورت کوچک، متوسط ​​یا بزرگ نمایش داده می شود.
  • تعداد ردیف های ج، می خواهید در هر ج، گزارش نمایش داده شود.
  • این بدون ارزش رتبه زم، که کلمات کلیدی در 500 نتیجه برتر Google، Google Places یا Ya،o یا در 100 نتیجه برتر موتورهای جستجوی دیگر رتبه بندی نمی شوند، بر،بی که می خواهید نمایش داده شود.

سازماندهی کمپین های بازاریابی آنلاین

کمپین ها، پروفایل ها و مخاطبین

این کمپین ها برگه خلاصه ای از همه کمپین های ردیابی رتبه شما را نشان می دهد و منوی فرعی دسترسی به نمایه های شما (برای کمک به سازماندهی کمپین ها در گروه های مرتبط) و ویژگی های مخاطبین شما را فراهم می کند.

همه گزارش ها و ابزارهای بازاریابی آنلاین در 1 مکان

کلیک کنید بر روی گزارش ها برای کشف ابزارهای گزارش‌دهی و تحقیقاتی پیشرفته که عادت کرده‌اید از آنها استفاده کنید – اما اکنون همه در یک مکان من، هستند.

گزارش های بازاریابی آنلاین

هر زیرمنو به یک گزارش یا نوع ابزار به طور منطقی سازمان‌دهی شده منتهی می‌شود: گزارش‌های رتبه‌بندی، نمودارهای رتبه‌بندی و متریک‌های ،یبی، گزارش‌های تحقیقاتی، گزارش‌های ترافیک Analytics، گزارش‌های عملکرد PPC، ترافیک جستجوی Webmaster Tools و گزارش‌های فهرست گوگل، ممیزی‌های بهینه‌سازی درون صفحه، و گزارش های مدیریت لینک

داشبورد ردیاب رتبه و گزارش های عملکرد رتبه

بر،ب سفید متمرکز

همه بر،ب سفید ویژگی های مارک اکنون در یک بخش از رابط قابل دسترسی هستند. همه چیزهایی را که برای ایجاد و مدیریت داشبوردهای مشتری (که قبلا به ،وان پورتال White Label شناخته می‌شد)، گزارش‌های پی‌دی‌اف خودکار ایمیل، صفحات جلد سفارشی و قالب‌های PDF نیاز دارید، در این برگه پیدا خواهید کرد.

داشبوردهای مشتری و گزارش های پی دی اف White Label

ویژگی های اضافی گزارش SEO

یک جدید افزونه ها برگه شامل ویژگی‌های اضافی از جمله اعلان‌های ایمیل، رویدادها و یادداشت‌ها برای ضبط فعالیت‌های بازاریابی آنلاین و تنظیمات پیش‌فرض گزارش است که به شما امکان می‌دهد چندین نسخه از یک گزارش را برای یک کمپین ایجاد کنید. ابزارهای کاربردی برای واردات و صادرات داده های کمپین نیز در برگه افزونه ها به همراه یک کنسول API برای سهولت در ساخت درخواست ها قرار دارند.

افزونه های سئو

توسعه نرم افزار سئوی سفارشی

این آزمایشگاه رنجر به برگه افزونه‌ها منتقل شده است و حاوی گزارش‌های سفارشی است که بر اساس درخواست‌های مشتری از طریق ما ایجاد شده‌اند WeDevelop برنامه محتویات این بخش با انتقال موارد به بخش گزارش ها یا سازم، رابط کاربری دائماً در حال تغییر است.

توسعه نرم افزار سئوی سفارشی

همچنین در برگه افزونه ها، یک مورد جدید پیدا خواهید کرد میراث بخش حاوی گزارش‌هایی است که در آینده منسوخ خواهند شد زیرا ما یا راه‌حل بهتری ایجاد کرده‌ایم یا تکامل وب آنها را به سمت منسوخ شدن سوق می‌دهد. اگر از هر یک از این گزارش‌ها استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم به نسخه بهبودیافته مهاجرت کنید – اگر برای تعیین راه‌حل بهتر به کمک نیاز دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.

شرکت SEO و راه حل های آژانس بازاریابی آنلاین

شرکت SEO و راه حل های آژانس بازاریابی آنلاین

شرکت، پروژه مشتریان اکنون داشبورد ویژه‌ای دارند که حاوی راه‌حل‌های پلتفرم بازاریابی آنلاین سفارشی است که ما برای شرکت‌های سئو و بازاریابی که تعداد زیادی مشتری را مدیریت می‌کنند، کمپین‌های متعدد با کلمات کلیدی متعدد و/یا نیازهای پیچیده‌تری دارند، ساخته‌ایم.

کدام طرح رنگی را انتخاب خواهید کرد؟

رنگ های پلتفرم SEO خود را انتخاب کنید

این پست نکات برجسته رابط کاربری جدید Rank Ranger را در اختیار شما قرار داده است، اما لطفا به جدید ما مراجعه کنید. راهنمای کاربر برای دستورالعمل های کامل برای استفاده از پلت فرم بازاریابی آنلاین Rank Ranger.

همانند گزارش‌ها و ویژگی‌های ما، تیم ما مشتاقانه منتظر دریافت آن است بازخورد شما در رابط کاربری جدید شما

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/new-user-interface-2015