دسته‌ها
اخبار

راهنمای اکسپرس ویژگی های Google SERP


17 جولای 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

راهنمای ویژگی های Google SERP – Ignite SEO Series Transcript

رتبه Ranger’s Ignite SEO – راهنمای ویژگی های SERP

به اولین نسخه از سری Ignite SEO ما خوش آمدید. من Mordy از Rank Ranger هستم و میزبان شما خواهم بود تا دنیای گسترده ویژگی‌های SERP Google را بررسی کنیم. برای ،، که با فرمت Ignite آشنا نیستند، من 15 ث،ه فرصت دارم تا از هر 20 اسلاید بصری بهبود یافته عبور کنم. خوب است، چون من نیویورکی هستم و سریع صحبت می کنیم.

ویژگی های SERP؟ چه ،ی در مورد ویژگی های SERP چیزی گفت؟

ویژگی Google SERP چیست؟ به طور خلاصه، ویژگی های SERP ،اصری در صفحه هستند که اطلاعات بیشتری را به کاربران ارائه می دهند. به سادگی، آن‌ها پیشرفت‌های بصری هستند که اطلاعات بیشتری یا دسترسی آسان‌تر به درخواست شما یا سایت‌های موجود در صفحه به شما ارائه می‌دهند. کمی گیج شده؟ همه چیز به موقع.

ویژگی های SERP – Boooooooorrrrrrinnnngggg

ویژگی های SERP … چه ،ی اهمیت می دهد؟ خوب، کاربران اهمیت می دهند زیرا ویژگی های SERP اغلب بدون کلیک بر روی یک وب سایت به آنها پاسخ می دهد … چقدر راحت است. آنها همچنین اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهند که آیا یک سایت امن است یا خیر. آنها حتی می توانند دسترسی به اطلاعات یک سایت را ساده تر کنند…. هر چیزی جز خسته کننده!

و اما ما، حرفه ای ها؟

این کمی پیچیده تر است… به ویژگی های SERP به ،وان صفحه اول رو،مه فکر کنید… یا برای طرفداران ورزش، صفحه پشتی. اینجا جایی است که شما می خواهید باشید… تیتر بزرگ با تصویر بزرگ. ویژگی های SERP، یا حداقل آنهایی که سئوکاران بیشتر به آن اهمیت می دهند، این کار را انجام می دهند… به جز در SERP. آنها یک سایت را در جلو و مرکز قرار می دهند و آن را بیشتر از سایرین قابل توجه می کنند.

از یک سهام ساخته نشده است

همه ویژگی های SERP ی،ان ایجاد نشده اند. برخی از آنها بیشتر در بین کاربران محبوب هستند در حالی که برخی دیگر برای سئوکاران بسیار مهمتر هستند. برخی از آنها حتی به نوعی ناچیز هستند (و گوگل هر از گاهی چنین ویژگی هایی را حذف می کند). لطفاً به من اجازه دهید تا چند مورد از ویژگی‌های گوشتی مرتبط‌تر و همه جانبه‌تر را برجسته کنم تا بتو،د متوجه شوید که در مورد چه چیزی در دنیا صحبت می‌کنم.

HTTPS – ایمن تر از متاسفم

مثال HTTPS

بله… آن ،مت کوچک “insee weensee” URL یک ویژگی SERP است. و باید مراقب باشید، زیرا اگر در جایی از سایت خود از شخصی بخواهید که وارد سیستم شود و رمز عبور را وارد کند، کاربران ممکن است از انجام این کار در یک سایت HTTP … حداقل کاربر، که از فناوری آگاه هستند، خودداری کنند. مادربزرگ من نمی خواهد… به همین دلیل است که ما دیگر اجازه نمی دهیم مادربزرگ از کامپیوتر استفاده کند.

تبلیغات – کمتر، بیشتر است

نمونه تبلیغات

تبلیغات مهم هستند زیرا پول مهم است … چه ،ی پول را دوست ندارد درست است؟ مانند زندگی واقعی، پول همه چیز را در آیه گوگل پیچیده می کند. به هر حال، اگر گوگل بیش از حد حریص می شد و تبلیغات را اینجا، آنجا و همه جا قرار می داد… خوب شما کاربر آن را خیلی دوست نمی داشت… ممکن است دیگر از گوگل استفاده نکنید… و گوگل هم آن را خیلی دوست نخواهد داشت. این یک تعادل ظریف بین ،ب درآمد است در حالی که تبلیغات را پایین نمی‌آورد.

قطعه های ویژه – قهرمان در صفر

نمونه قطعه ویژه

تصور کنید که از طریق کادری که نه تنها پیوندی به سایت شما دارد، بلکه حاوی اطلاعاتی است که باعث می‌شود به اندازه میک جگر در مورد م،ای زندگی برای همیشه معتبر به نظر برسید، حتی بالاتر از نتایج برتر قرار بگیرید. این کادر رتبه‌بندی “0” را تصور کنید که پاسخ‌ها را به Google Home می‌دهد… این یک قطعه ویژه است. یکی را می‌خواهید؟ شما و دیگران!

سوالات مرتبط – پر ، سوال… تعداد زیادی از آنها!

نمونه سوالات مرتبط

سوالات مرتبط (با نام مستعار مردم نیز می پرسند) بله، سوالات مربوط به جستجویی است که شما انجام دادید. به این م،ی که آنها کودکان 5 ساله Google SERP هستند….. مجموعه ای بی پایان از سوالات که به م،ای واقعی کلمه برای همیشه ادامه دارد. با این حال، بر خلاف کودک 5 ساله شما، این سؤالات به خودی خود به جز یک قطعه ویژه پاسخ می دهند.

بسته های محلی – نزدیک، دور، هر کجا که هستید

نمونه بسته های محلی

Local Packs مثل اون آهنگ افتضاح سلین دیون هستن… با اون می تونی ببینی کدوم پیتزا نزدیکه… دور… هر کجا که باشی. بسته‌های محلی، مشاغل محلی مرتبط با درخواست شما را فهرست می‌کنند. منظورم این است که لوله کشی که 100 مایل دورتر است، زم، که کودک 5 ساله شما یک ارتشی از لوازم اداری را در توالت انداخت، چقدر مرتبط است؟ (اگر هنوز حدس نزده اید، من یک بچه 5 ساله در خانه دارم… دو نفر از آنها.)

پانل دانش – عاقل بسیار خود گوگل

نمونه پنل دانش
پنل دانش گوگل مانند یک مرد عاقل در مافیا یک مشت قوی دارد (نه از نوع بند انگشتی برنجی). اطلاعات موجود در یک پانل دانش برای تن، با موجودیت سفارشی شده است. تابلویی که یک شرکت فروشگاه بزرگ را برجسته می‌کند ممکن است به شما بگوید مدیر عامل شرکت کیست، در حالی که یک پانل محلی در یک فروشگاه خاص ممکن است نشان دهد که فروشگاه در حال حاضر چقدر شلوغ است… به طور جدی.

SiteLinks – قطع خط!

SiteLinks مثال

SiteLinks مانند یک لذت فوری بدون دریافت چیزی فوق العاده است. بهتر از آن است که به نظر می رسد. آیا تا به حال به آن سایت هایی رفته اید که در آن منو را جستجو می کنید تا دقیقاً صفحه مورد نظر خود را پیدا کنید؟ البته که دارید. SiteLinks به نوعی مانند راه گوگل برای جلوگیری از آن با نمایش پیوندها به صفحات فرود مختلف یک سایت در SERP است … بنابراین دیگر در دایرکتوری جستجو نکنید.

AMP – به مسابقات بروید!

مثال AMP

AMP پروژه‌ای است که قرار است وب موبایل را سریع‌تر و کم‌تر کند. آن را مانند ارتقاء یکی از آن ربات‌های جعبه‌دار دهه 1980 به چیزی کمی شیک‌تر در نظر بگیرید. AMP برای از بین بردن آن دسته از صفحات تلفن همراه که به سختی پیمایش می شوند، روشی ویژه برای تنظیم یک صفحه است تا حدود 4 برابر سریعتر بارگیری شود. از این رو نماد پیچ ​​روشنایی … سریع به ،وان یک فلاش.

Rich Cards – Rich, Filthy Rich!

کارت های غنی

Rich Cards آنطور که شما از هم جدا شده اید ثروتمند نیستند عمو جاسپر ممکن است … نه، نه، نه، نه! این چرخ و فلک فقط برای موبایل سرشار از محتوایی مانند تصاویر، نظرات، و مجموعه ای از نکات مهم دیگر است که مطمئناً کاربران را برای کلیک ، روی یک کارت خاص ترغیب می کند.

چرخ فلک ها – دور و بر ما می رویم!

نمونه چرخ فلک

چرخ و فلک برای SERP همان چیزی است که میگو برای Forest Gump بود. چرخ فلک های تک ردیفی با تصاویر بزرگ، چرخ فلک های ردیفی با تصاویر کوچک، چرخ فلک های AMP فقط، چرخ فلک های موبایلی که AMP نیستند وجود دارد. این به طور جدی کافی است که سرتان را به چرخش درآورید.

جعبه پاسخ – پادشاه قلعه محتوا

ماشین حساب جعبه پاسخ

از گوگل، هر سوالی بپرسید، و ببینید که چگونه جادوگر شگفت انگیز و اسرارآمیز گوگل در کادری که در بالای صفحه ظاهر می شود، پاسخ دقیق را به شما می دهد. عالی به نظر می رسد تا زم، که متوجه شوید هیچ پیوندی به یک سایت وجود ندارد، این گوگل به ،وان ارائه دهنده محتوا عمل می کند.

تعداد زیادی چهره از جعبه پاسخ

مثال جعبه پرواز

تنوع بسیار زیادی از جعبه‌های پاسخ وجود دارد که در اینجا فهرست می‌شود… چرا؟ خوب… از گوگل بپرسید که هوای تیمباکتو چگونه است… شما یک جعبه آب و هوا می گیرید… قیمت سهام اپل… با، سهام… نی، دیشب چقدر بد ش،ت خورد… جعبه ورزشی… پرواز عمو هری ساعت چند است… جعبه پرواز. میتونستم ادامه بدم… و…

جعبه خبر – Google Goes All Katie Couric On Us


نمونه جعبه خبر

این فقط در …. این جعبه اخبار نامیده می شود، اما این یک جعبه پاسخ نیست. در عوض، این (معمولا) یک سری مقالات در یک چرخ فلک مربوط به موضوعی است که عبارت جستجوی شماست. FYI، نسخه موبایل به طور فزاینده ای فقط مقالات بهینه شده AMP را در این ویژگی نشان می دهد. چه خبر کتی؟!

تغییر در هوا است

با ویژگی های SERP، تنها ثابت تغییر است. به اندازه کافی دقت کنید و خواهید دید که Google انواع آزمایش‌ها را انجام می‌دهد… بسته‌های محلی با تبلیغات در آنها، آگهی‌هایی که با هر رنگی در رنگین کمان بر،ب‌گذاری شده‌اند، و چه چیز دیگری… پس ماندن در این زمینه ارزش دارد. (وصل کنید، من هر ماه یک پست وبلاگ خبری SERP منتشر می کنم که بسیاری از این تغییرات را برجسته می کند… فقط می گویم.)

فراق چنین اندوه شیرینی است

متاسفانه باید خداحافظی کنیم امیدوارم درک بهتری از ویژگی های SERP داشته باشید و چرا آنها بخش مهمی از سئو هستند. و حالا چند تا چیز خوب ی،ی ابزارهای رایگان ما (برای دسکتاپ و موبایل) که روند ویژگی‌های SERP و همچنین راهنمای تصویری ما برای ویژگی‌های SERP Google را دنبال می‌کنند.

همانطور که پیدا شد:

اینجا –

اینجا –

و در اینجا – راهنمای

Toodles.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-serp-feature-guide