دسته‌ها
اخبار

راهنمای اکسپرس پانل دانش Google


30 آگوست 2017 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

شناخت پنل دانش گوگل – رونوشت سری سئو Ignite

من Mordy از Rank Ranger هستم و به دومین ،مت از سری SEO Ignite خوش آمدید، جایی که ما از طریق پانل دانش گوگل بی‌نهایت درخشان و بی‌حرمتی که مطابق با فرمت ignite ت،یم می‌شوند، سفر خواهیم کرد.

دانش و پانل، پانل دانش چیست؟

سؤال خوبی بود. اگر پرس و جوی مربوط به نهادی باشد (به شرکت ها، افراد، فیلم ها، فروشگاه ها، رستوران ها و غیره فکر کنید.) ممکن است Google یک مجموعه پانل پر از اطلاعات مربوط به آن موجودیت را نشان دهد… بنابراین پانل دانش… پانل دانش…

پانل دانش خود را بشناسید، زیر سرپوش شما چیست؟

چه چیزی در پانل دانش وجود دارد؟ چی نیست؟! اینجا تنوع بیشتری نسبت به مجموعه مجلات مادرم وجود دارد! اطلاعات شرکت، زمان‌های نمایش فیلم، فهرست تیم‌ها، تاریخ انتشار آهنگ، بررسی‌ها، فهرست منتقدان، منوها، برنامه‌های تلویزیونی، زمان‌های ،ید محبوب، قیمت‌ها، موجود در محصولات فروشگاه، امکانات هتل…

متن، با کمال

قبل از ادامه، مهم است به خاطر داشته باشید که آنچه در یک پانل دانش نشان داده می‌شود، نوع پانل‌هایی که دریافت می‌کنید همگی به آن موجودیت بستگی دارد. به ،وان مثال، گوگل زمان فیلم های محلی را در پانل نشان می دهد…. اگر از بیل گیتس سؤال کردید، فکر می‌کنید گوگل به شما می‌گوید چه ساعتی به سر کار می‌رود؟ نه، نه… خوب هنوز نه.

فقط حقایق اساسی شما

اجازه دهید دقیق تر صحبت کنیم… از بسیاری جهات، پانل های دانش مانند اخبار محلی ساعت 6 شما هستند، آنها حقایق اساسی را بدون رنگ زیاد ارائه می دهند. به اطلاعات تماس، خلاصه های موجودیت، ساعات کار، بررسی ها و غیره فکر کنید.

بهشت شاپهولیک ها

آیا از اعتیاد به ،ید رنج می برید؟ ممکن است بخواهید از پانل‌های دانش فروشگاه محلی خودداری کنید. مردم چه مدت زم، را در یک فروشگاه می گذرانند، فروشگاه در حال حاضر چقدر شلوغ است، چه محصولاتی در دسترس هستند… ،ید Shangri-la است.

غذا غذای باشکوه!

آه چقدر گوگل آن را دوست دارد! گوگل می داند که راه رسیدن به قلب شما از شکم شما می گذرد. به همین دلیل است که پانل‌های غذاخوری‌های محلی دائماً در حال تغییر هستند… با فهرست منتقدان، منوها، نکات برجسته تأسیسات، تصاویر واقعی غذا، چرخ فلک‌های غذاخوری‌های مشابه، و امکان رزرو، این پانل‌ها به اندازه کافی برای خوردن خوب هستند… فقط اگر سعی کردی عجیب باش

بدون رزرو

هتل‌ها در پانل دانش اگر این سال 1966 بود، می‌توانستم چیزی شبیه به اطلاعات هتل مقدس بتمن بگویم… چیز خوبی است که سال 2017 است. و در سال 2017 می‌تو،م در دسترس بودن را بررسی کنیم، نرخ‌ها را مقایسه کنیم، روند قیمت‌ها را تجزیه و تحلیل کنیم، امکانات رفاهی را بررسی کنیم، گزینه‌های حمل و نقل را ببینیم، و به پرکارترین مجموعه بررسی در Google-verse.

جشن عشق موبایل

نوار کناری افتخار شما! بسیاری از مواردی که من در اینجا فهرست کرده ام فقط در پانل های دانش MOBILE هستند. گوگل بیشتر از آن‌که هالیوود فیلمی را منتشر کند، پنل‌های موبایل خود را تغییر می‌دهد که به طرز وحشتناکی بخش دیگری از آنچه زم، نوستالژیک دوران کودکی من بود را می‌کشد. همه اینها بخشی از استراتژی بزرگتر موبایل گوگل است.

و اسکار به …

این فیلم B نیست، گوگل فرش قرمز را در مورد پنل های فیلم پهن می کند. پیوندهایی به پیش‌پرده‌ها، زمان‌های نمایش فیلم‌های فعلی، رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها، فهرست بازیگران، برنده‌های جوایز، چرخ فلک پشت سر هم از فیلم‌های مرتبط… که بیشتر آنها فقط در پانل‌های تلفن همراه ظاهر می‌شوند. در هر صورت ما دیگر در کانزاس نیستیم!

زیر پانل های فیلم موبایل Down the Rabbit Hole

برخلاف سفر آلیس، هیچ چیز آشفته یا عجیبی در اینجا وجود ندارد، اما پنل های فیلم MOBILE مکان من،ی برای گم شدن بی پایان است. هر بازیگر یا فیلم دیگری که در پانل موبایل روی آن ضربه می‌زنید، فقط شما را به پانل موبایل دیگری می‌برد. بنابراین شما می تو،د از اسپیلبرگ به ایندیانا جونز به Frisco Kid تا Gene Wilder در چهار ضربه و بدون اینکه هرگز به یک سایت واقعی برخورد کنید، بروید!

دانش اندک چیز خطرناکی است

برای وب سایت ها خطرناک است. از آنجایی که پنل‌ها بسیار پرکار هستند، و از آنجایی که می‌تو،د بدون بازدید از یک سایت واقعی، از پانل به پانل دیگر بر روی تلفن همراه بپرید، وب‌سایت‌ها می‌توانند در انتهای کوتاه با بازدیدکنندگان کمتری به پایان برسند… درست مانند بازی‌های قبلی المپیک. (صبر کن، منتظرش باش…).

المپیک – یک نمونه درخشان برای همه ما

خیلی خوشحالم که صبر کردی! آیا می‌دانستید که گوگل چیزی جز یک پانل دانش موبایل ایجاد کرد، آن را روی دسکتاپ انداخت و از آن برای پوشش بازی‌های المپیک استفاده کرد؟ می‌تو،د از ورزشی به ورزش دیگر، از کشوری به کشور دیگر، ورزشکاری به ورزشکاری دیگر در Googleverse به طور کامل گم شوید. من هرگز یک بار از سایت رسمی واقعی المپیک بازدید نکردم. مورد در نقطه! (و این تنها مورد نیست.)

نابغه پنل دانش ناب

ما عاشق صفحه نمایش پنج اینچی خود هستیم و نمی تو،م چشمانمان را از خود دور کنیم. پانل‌های دانش موبایل ابزاری عالی برای نگه داشتن چشم‌هایمان در گوگل است. با حجم بی پای، از اطلاعات و تمایل به پرش از یک پانل به پانل دیگر، Google کالاهایی را در اختیار دارد که به ما کمک می کند در دنیای آنها گم شویم. که کل موضوع است.

همه این را دوست دارند همه چیز را بدانند!

آه، پانل دانش، این همان چیزی است که ما واقعاً دوستش داریم… Google از ما می‌خواهد که آنها را به ،وان ارائه‌دهنده اطلاعات ببینیم. با انجام این کار، گوگل به منبعی برای ،ب اطلاعات تبدیل می‌شود، یک مرجع در همه چیز. باهوش؟ و با آن من امیدوارم که شما از زمان با هم لذت برده باشید. تا ،مت بعدی سری Rank Ranger’s Ignite SEO… toodles.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/knowing-google-knowledge-panel