دسته‌ها
اخبار

راهنمای کامل پنل سلامت گوگل


18 اکتبر 2016 | ارسال شده توسط Mordy Oberstein

چند هفته پیش تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از مقاله‌ها را درباره ویژگی‌های SERP Google تهیه کنم که با راهنمای کامل پانل دانش Google شروع می‌شود. یکی از عوامل اصلی انجام این کار، معرفی ویژگی بازی های المپیک گوگل بود که دوره جدیدی را در عملکرد و عمق پانل دانش برجسته کرد. راستش را بخواهید، بعد از دور شدن از آن پست، کمی پشیمان شدم. با در نظر گرفتن همه تغییرات و برنامه های افزودنی ویژگی SERP، واقعاً چیزهای زیادی برای بحث وجود دارد. از میان انواع مختلف پانل‌های دانش، هیچ‌کدام به اندازه پانل سلامت Google، که به ،وان کارت سلامت نیز شناخته می‌شود، که به نام دکتر Google نیز شناخته می‌شود، برای من متمایز نیست.

کاری که پنل سلامت گوگل انجام می دهد

برای افراد ناآشنا، گوگل از طریق ویژگی سلامتی خود، بینشی از شرایط پزشکی بی‌شماری را به شما ارائه می‌دهد. پانل سلامت با یک طرح کلی از یک وضعیت خاص شروع می شود که شامل یک توصیف کلی از وضعیت سلامت است و اغلب با تصویری همراه است که به نوعی آن را نشان می دهد.

اکنون، هر پنل سلامتی ی،ان نیست و موبایل می‌تواند کمی متفاوت از دسکتاپ باشد، اما در بیشتر موارد پنل:

  • نشان می دهد که این بیماری چقدر شایع است
  • فهرست می کند که آیا می توان آن را درمان کرد، اگر به تشخیص، آزمایش و غیره نیاز دارد.
  • نشان می دهد که کدام گروه های سنی تحت تأثیر قرار می گیرند و میزان شیوع آن چقدر است
  • یک PDF قابل دانلود از اطلاعات را ارائه می دهد

افسانه پانل سلامت


پنل سلامت گوگل نگاهی جامع به شرایط پزشکی ارائه می دهد

اما صبر کنید، این همه چیز نیست! پنل سلامت گوگل نیز اغلب شرایط مرتبط را نشان می دهد. آیا من اشاره کردم که این دقیقاً همان چیزی است که قبل از کلیک ، روی هر چیزی می بینید؟ هدر دیگری وجود دارد که می‌تو،د روی آن کلیک کنید تا علائمی را که همراه با وضعیت پزشکی است ببینید. این پانل همچنین شما را قادر می سازد تا درمان هایی را مشاهده کنید که اغلب شامل فهرستی از داروها علاوه بر گزینه های درمان خانگی است. به عبارت دیگر، این بهترین دوست هیپوکندریا و بدترین کابوس دکترشان است. با جدیت تمام، ویژگی سلامتی Google اطلاعات قدرتمندی را ارائه می‌کند که هم فراگیر است و هم به راحتی قابل پیمایش است.

عملکرد پانل سلامت

پنل دانش به طور کلی عملکردهای بسیار جالبی را به خصوص در تلفن همراه ارائه می دهد. با این حال، بخشی از چیزی که ویژگی سلامت گوگل را بسیار منحصر به فرد می کند این است که یک ،یبی از عملکرد منحصر به فرد

شبیه موبایل به صورت کاربردی روی دسکتاپ

در پست قبلی‌ام، در چیزی که اکنون «سری پانل دانش Google» خود را نام‌گذاری می‌کنم، به شما نشان دادم که چگونه پنل بازی‌های المپیک Google، عملکرد تلفن همراه را به دسکتاپ آورده است. مانند پانل المپیک، عملکرد موبایل مانند پانل سلامت، یک فرو رفتن عمیق را در حجم بی پای، از اطلاعات ارائه می دهد.

برای شروع، این ویژگی به سادگی مانند یک پانل دانش تلفن همراه به نظر می رسد. بسیاری از این به دلیل استفاده از همان نوع هدر است که در پانل دانش تلفن همراه ظاهر می شود. به طور معمول، گوگل اطلاعات پزشکی خود را به سه دسته ت،یم می کند: آمبارزه، علائم، و درمان ها برخلاف پنل دانش دسکتاپ “استاندارد”، با کلیک بر روی هر یک از هدرها به صفحه جدیدی از انواع ویژگی SERP می‌روید. این در کنار هم قرار می گیرد که چگونه یک پانل دانش معمولی اطلاعات اضافی را ارائه می دهد. به طور کلی، اگر یک پانل دانش نتواند همه اطلاعات را در بخش اصلی خود جای دهد، خود کادر برای نمایش محتوای اضافی گسترش می‌یابد. با صفحات پنل دانش جایگزین، وقتی ،ت به ویژگی سلامت روی دسک‌تاپ می‌رسد، نیازی به گسترش نیست.

هدرهای موبایل مانند در پنل سلامت دسکتاپ


سرصفحه‌هایی که برای انتقال به «صفحه» دیگری در پانل استفاده می‌شوند، قالب خود را از پانل دانش تلفن همراه قرض می‌گیرند

چرخ فلک و کارت

یکی از زیباترین چیزهایی که ویژگی سلامت گوگل ارائه می کند، استفاده پویا از انواع مختلف عملکرد است. پانل سلامت شامل دو شکل از عملکرد است که به ،وان ویژگی های SERP مستقل استفاده می شود، کارت های غنی و جعبه های قابل ارتقا.

چرخ فلک کارت غنی: ویژگی سلامت گوگل، چه روی موبایل باشد و چه روی دسکتاپ، اغلب با چرخ فلکی از کارت های غنی در پایین پانل اصلی نمایش داده می شود. به اندازه کافی جالب توجه است، Rich Cards یک ویژگی برای تلفن همراه است. این کارت ها تحت ،و، به نام قرار می گیرند شرایط مرتبط (نگاه کنید به تصویر زیر). در داخل آنها، Google آن شرایطی را ارائه می دهد که با شرایط ارائه شده در پانل ارتباط نزدیکی دارند. هر کارت نام شرایط را به همراه میزان رایج بودن آن فهرست می کند. با کلیک بر روی یک کارت نه تنها یک صفحه سلامت جدید مربوط به شرایط انتخاب شده، بلکه یک صفحه جدید ظاهر می شود SERP به آن نیز مرتبط است. چرخ فلک کارت های غنی حاوی این شرایط مرتبط، کاربر را به ،وان یک ،وان جدید دنبال می کند (ی،ی علائم یا درمان ها) انتخاب شده است. به این م،ی که اگر از «صفحه» اصلی پانل عبور کنید (زیر در باره ،وان) و صفحه زیر را بگویید علائم ،وان، شرایط مرتبط چرخ فلک همچنان در پایین پانل نمایش داده می شود.

شرایط مرتبط چرخ فلک پانل سلامت

چرخ فلکی از کارت‌های غنی شرایطی را ارائه می‌کند که در پانل هیث نشان داده شده است

کارت های قابل ارتقا: در داخل درمان ها در بخش این ویژگی، گوگل ممکن است گزینه های درم، مختلفی را در کارت های قابل ارتقا فهرست کند. ممکن است با کارت های قابل ارتقا آشنا باشید زیرا گوگل نیز از آنها در داخل خود استفاده می کند سوالات مرتبط ویژگی، و غیره. هر یک از کارت ها به ،وان یک ،وان عمل می کند و پس از گسترش اطلاعات اضافی در معرض نمایش قرار می گیرد. کارت های گسترش یافته اغلب پیوندهایی به اطلاعات پزشکی اضافی ارائه می دهند یا حتی می توانند چرخ فلک دیگری از کارت های غنی را نشان دهند.

کارت های پانل سلامت قابل ارتقا

کارت‌های قابل گسترش در بخش درمان پانل، اطلاعات دقیق درمان و گاهی اوقات، چرخ فلک‌های کارت غنی را ارائه می‌دهند.

از پنل سلامت گوگل بازدید کنید

شاید بهترین راه برای برجسته ، محتوای منحصر به فرد و عملکرد این ویژگی SERP این باشد که یک سری تور داشته باشید.

بیایید با یک سرماخوردگی شروع کنیم که پانل سلامت زیر را نشان می دهد:

وضعیت پزشکی رایج در پانل سلامت

یک پنل سلامت اطلاعات مربوط به سرماخوردگی را نمایش می دهد

توجه داشته باشید که چشم صورتی به ،وان یک بیماری مرتبط در چرخ و فلک ذکر شده است و به ،وان “بسیار رایج” علامت گذاری شده است (و اجازه دهید به شما بگویم که به ،وان یک معلم سابق مدرسه، این بسیار رایج… خیلی رایج). پس از کلیک بر روی چشم صورتی، گوگل پنل سلامت را در مورد این شرایط ظاهر می کند (به زیر مراجعه کنید).

پنل سلامت چشم صورتی



،مت بالایی یک پنل سلامت مربوط به وضعیت چشم، چشم صورتی است

با کلیک بر روی علائم برگه اطلاعات مفیدی را در مورد نحوه تشخیص چشم صورتی نشان می دهد:

صفحه علائم بیماری در پانل پزشکی

یک صفحه تشخیص معمولی در پنل سلامت گوگل

با تایید تشخیص ما، شاید باید ببینیم چه درمان هایی در دسترس است:

گزینه های درمان وضعیت

صفحه درمان یک پنل سلامت مرتبط با “چشم صورتی”

بیایید ببینیم معمولاً از چه داروهایی برای خلاص شدن از شر این وضعیت تحریک‌کننده استفاده می‌شود:

درمان ها و داروهای رایج

کارت داروها گسترش یافت و یک کارت ثانویه ارائه شد که همچنین گسترش یافته است و چرخ فلکی از آنتی بیوتیک ها را نشان می دهد.

من تعجب می کنم که افلو،اسین چیست؟ (ده بار سریع بگویید!):

پنل دارویی گوگل


پانل “پزشکی” گوگل برای داروی افلو،اسین با نمادهایی که به صفحه ای مرتبط هستند که در مورد اقدامات احتیاطی این دارو در هنگام مصرف خوراکی صحبت می کند.

سلام! اینجا چی داریم؟ چرا این یک پنل بهداشتی است که اطلاعات دارویی را در هنگام کلیک ، روی هر کدام نشان می دهد عوارض جانبی، تعاملات، یا هشدارها شما را به صفحه ای در سایت کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده.

برای مصرف دارو به صورت خوراکی برنامه ریزی نکنید، نگران نباشید، اقدامات احتیاطی را دنبال کنید گوش کاربرد…

اقدامات احتیاطی پزشکی در مورد ویژگی سلامت

اقدامات احتیاطی برای افلو،اسین در صورت مصرف از طریق گوش

و به چشم همچنین:

احتیاط جایگزین برای دارو



عوارض جانبی اضافی برای افلو،اسین در پانل “دارو” برای زم، که دارو از طریق قطره چشم مصرف شود

تنها برای برجسته ، میزان پربار بودن این ویژگی، پنل سلامت گوگل می گوید که افلو،اسین برای درمان جذام استفاده می شود. و بنابراین با دانش فراو، که در ویژگی سلامت گوگل یافت می شود، در کمتر از 60 ث،ه از سرماخوردگی به یک بیماری نادر کتاب مقدس تبدیل شده ایم!

پانل سلامت گوگل – منبع عظیمی از اطلاعات پزشکی

یک چیز مسلم است، پنل سلامت گوگل منبع جامعی از دانش پزشکی است. این ویژگی از طریق عملکرد منحصر به فرد خود، طیف کاملی از اطلاعات پزشکی را ارائه می دهد. من فکر می‌کنم اگر به درستی استفاده شود، اطلاعات موجود در پانل می‌تواند به خوبی به بیماران کمک کند تا به خوبی آگاه شوند، و آنها را قادر می‌سازد تا حامیان بیشتری برای مراقبت‌های پزشکی خود باشند. اگرچه، این ویژگی این سؤال را ایجاد می کند که آیا یک فرد معمولی واقعاً برای تشخیص خود من، است یا خیر. همچنین، مانند برخی دیگر از پانل های غواصی عمیق گوگل (مانند ویژگی المپیک SERP آن)، پنل سلامت ممکن است رقابت قابل توجهی را برای سایت های اطلاعات سلامت ایجاد کند. به شخصه، WebMd.com یکی از سایت های پزشکی من بود، اما با ویژگی گوگل، من اصلاً از این سایت استفاده نکرده ام. در هر صورت، پانل سلامت گوگل یک کتابخانه اطلاعات پزشکی تعاملی و خوب طراحی شده برای عصر آنلاین است.

درباره نویسنده

موردی اوبرشتاین

Mordy رابط رسمی جامعه SEO برای Wix است. موردی علیرغم وظایف متعدد و گسترده اش، هنوز خود را در درجه اول یک مربی سئو می داند. به همین دلیل است که او را به طور منظم در حال انتشار انواع تحقیقات و تحلیل های سئو اصلی می بینید!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-health-feature-guide