دسته‌ها
اخبار

راهنمای گوگل برای سئو


12 مه 2015 | ارسال شده توسط مایکل ،نر

پاتوق‌های مرکزی وب مستر گوگل نشان می‌دهند که آنها در همه امور مربوط به اینترنت و جستجو، دستی قدرتمند و در عین حال دلسوز دارند. جان مو، در پاتوق روز جمعه بر چند نکته تاکید کرد…

اول، یک تیم فعال Google وجود دارد که مسائل مربوط به وب سایت را مدیریت می کند. اگر سایت شما هک شد یا سایت شما با کلمات کلیدی نامربوط مشکل داشت، سایت خود را از طریق Webmaster Tools به گوگل ارسال کنید و تیم جستجو آن را بررسی خواهد کرد. به ،وان مثال، شما می تو،د از طریق گوگل درخواست بررسی کنید برای کمک به بازیابی از یک سایت هک شده. پر ، کلمات کلیدی و کلمات کلیدی نامربوط می تواند نشانه هک یا محتوای ضعیف باشد. جالب است که جان گفت که نتایج سئو «منسوخ» ،وماً بر SERPS کل سایت تأثیر نمی‌گذارد، بلکه فقط صفحه‌ای را که پر ، کلمات کلیدی در آن رخ می‌دهد، تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نکته قابل توجه دیگر در بحث مربوط به یک سوال آنلاین بود — اگر گوگل در AdWords سود زیادی ،ب می کند، AdWords و جستجوی ارگ،ک را به صورت ،یبی انجام دهید تا از بخش درآمدزایی AdWords پشتیب، شود. جان به این سوال قاطعانه “نه” داد. جستجوی ارگ،ک یک تجارت مستقل فایروال است که کاملاً جدا از AdWords است. آنها ماموریت های کاملا متفاوتی دارند، جستجوی ارگ،ک یک الگوریتم قوی ایجاد می کند و نتایج جستجوی با کیفیت بالایی را به افراد ارائه می دهد. ارائه آنچه جستجوگران واقعاً می خواهند، SERPS تا حد امکان خنثی است.

نتایج ترافیک ارگ،ک در مقابل ترافیک پولی

ارگ،ک در مقابل ترافیک AdWords پولی

همانطور که گفته شد، صفحه جستجوی ارگ،ک دارای تبلیغات پولی است، همانطور که هر وب سایتی می تواند براساس درک Googlebot از آن صفحه وب، تبلیغات پولی را نشان دهد. از این نظر، یک زمین بازی برابر است. البته در سطح اجرایی شرکت، باید هم افزایی بیشتری بین نتایج Google SERP و Google AdWords وجود داشته باشد. اما این تا به ،ی پیجو چشم انداز او از آینده و گوگل.

درباره نویسنده

مایکل ،نر

مایکل در نظر دارد که یک پیشاهنگ رنک رنجر باشد. همیشه در جستجوی وب سایت عالی، جست و جوی جهان برای نکات سئو، بهینه سازی ع، ها، محتوا و لینک ها. هر چیزی که می تواند از یک صفحه نمایش LED نمایش داده شود، می تواند یک ابزار بازاریابی باشد.

مایکل معتقد است که Rank Ranger پناهگاه نهایی برای جنگجویان SEO است و مشتاق راهنمایی آنها برای یافتن بهترین راه برای استفاده از نرم افزار SEO ما – گزارش ها، نمودارها، ابزارها و ویژگی های بر،ب سفید – برای بهبود روش مدیریت SEO و بازاریابی دیجیتال است!


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-guiding-seo