دسته‌ها
اخبار

ردیاب رتبه ویژگی جدید رتبه هدف را دریافت می کند


15 نوامبر 2016 | ارسال شده توسط Shay Harel

در Rank Ranger ما دوست داریم خود را «مخترعین» بد،م که دائماً در حال ایجاد راه‌های جدید برای بهبود نرم‌افزار سئوی ما هستند. علاوه بر ابزارهای کاملاً جدیدی که ارائه می کنیم، به طور مداوم در حال توسعه پیشرفت هایی برای ابزارهای موجود خود هستیم. به این ترتیب، ما بسیار خوشحالیم که خود را معرفی کنیم رتبه هدف ویژگی، ویژگی جدیدی که به ردیاب رتبه محبوب خود اضافه کرده ایم.

رتبه هدف – اه، خود را تعیین کنید، پیشرفت خود را نظارت کنید

گزینه های گزارش رتبه هدف

یکی از چیزهایی که هنگام به‌روزرس، نرم‌افزارمان متوجه می‌شویم و به دقت در نظر می‌گیریم این است که ردیابی رتبه تعداد زیادی از کلمات کلیدی به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست. در واقع، پیگیری اینکه کجا بوده اید، کجا هستید و کجا می خواهید با رتبه بندی کلمات کلیدی خود باشید می تواند کاملاً دشوار باشد. بدیهی است که همه ما می خواهیم در SERP رتبه 1 را ،ب کنیم، اما همچنین می د،م که این یک شبه اتفاق نمی افتد. ،یدن در SERP به ضرب المثل قدیمی “آهسته و پیوسته برنده مسابقه” م،ای جدیدی می دهد. البته پس از آن، تعیین اه، معقول و سنجیده برای موفقیت کلی شما مهم است. برای اینکه به شما امکان دهیم اه، رتبه بندی واقع بینانه و قابل دسترس برای خود را به صورت قابل مشاهده و به راحتی ردیابی کنید، ما اضافه کرده ایم. رتبه هدف به داشبورد ردیاب رتبه.

برای هر کلمه کلیدی یک هدف تعیین کنید

بردن یک کلمه کلیدی از جایگاه 100 به بالای SERP مطمئناً با تلاش برای جابجایی یک کلمه کلیدی که در حال حاضر در رتبه ده برتر قرار دارد متفاوت است. تعیین اه، رتبه بندی برای کلمات کلیدی شما مهم است، و شما باید بتو،د این کار را به روشی ملموس انجام دهید، اما این یک اندازه برای همه فرآیندها نیز نیست. به همین دلیل ما جدید را ایجاد کردیم رتبه هدف ویژگی که به شما امکان می دهد اه، رتبه بندی کلمات کلیدی را تعیین کنید که برای شما کار می کنند.

به سادگی داشبورد Rank Tracker را طوری تنظیم کنید که ستون Target Rank را نمایش دهد و هدف رتبه خود را برای یک کلمه کلیدی خاص تایپ کنید. هنگامی که شما یا یکی از اعضای تیم به رتبه مورد نظر رسیدید، به سادگی یک رتبه جدید تنظیم کنید رتبه هدف تا زم، که به هدف نهایی رتبه بندی شما دست پیدا کنید. به این ترتیب، خود و تیمتان را برای موفقیت با اه، واقع بینانه و ت،یم بندی شده ای آماده کرده اید که می تو،د تا زم، که در “نخبگان SERP” رتبه بندی نکنید، با آنها کار کنید.

پیشرفت را با سهولت پیگیری کنید

تعیین اه، قابل دستیابی یک تمرین مهم برای موفقیت واقعی و بلندمدت است، اما شما همچنین باید این توانایی را داشته باشید که با یک نگاه چشمی به رتبه مورد نظر رسیده اید یا خیر. به همین دلیل ما یک ستون جداگانه در داشبورد ردیاب رتبه برای شما ایجاد کردیم رتبه هدف که یک “پرچم سبز” آسان و در عین حال ظریف را ارائه می دهد که به شما می گوید هدفی که تعیین کرده اید برآورده شده است. هنگام طراحی این ویژگی، هدف ما این بود که فرآیند هدف گذاری رتبه را تا حد امکان ساده و آسان نگه داریم.

فیلد رتبه هدف

داشبورد ردیاب رتبه که کلیدواژه‌ای را نشان می‌دهد با رتبه هدف ملاقات شده، رتبه هدف تنظیم نشده، و رتبه هدف هنوز برآورده نشده است

به صورت گرافیکی رتبه هدف خود را دنبال کنید

مانند تمام معیارهای دیگر، ما می د،م که متخصصان بازاریابی ترجیح می دهند نتایج را به صورت گرافیکی نشان دهند، بنابراین ما نیز یکپارچه سازی کردیم. رتبه هدف ویژگی در ابزار Insight Graph ما. اکنون می تو،د عملکرد رتبه بندی یک کلمه کلیدی را در طول زمان در رابطه با هدف رتبه بندی که تعیین کرده اید ردیابی کنید.

متریک رتبه هدف را به نمودار بینش اضافه کنید

متریک رتبه هدف را به نمودار بینش اضافه کنید

شاید به هدف خود رسیده اید، اما آیا به طور مداوم به آن ضربه می زنید یا رتبه بندی فرار است؟ با ردیابی عملکرد رتبه برای یک کلمه کلیدی در نمودار Insight و همزمان رسم نمودار رتبه هدف برای همان کلمه کلیدی، می تو،د به صورت گرافیکی (و به راحتی) “روندهای هدف” خود را دنبال کنید.

روندهای رتبه هدف در نمودار بینش

رتبه بندی کلمات کلیدی را در برابر هدف رتبه هدف به صورت گرافیکی در نمودار بینش دنبال کنید

نرم افزار سئو در حرکت

در Rank Ranger، ما دائماً در حال ارزیابی مجدد هستیم که چگونه می‌تو،م نرم‌افزار خود را کاربرپسندتر و برای کاربران خود توانمندتر کنیم. ما می د،م که بهبود فرآیندی ثابت است و همیشه به دنبال راه های جدیدی برای گسترش آنچه تاکنون ساخته ایم هستیم. به همین دلیل است که می‌بینید ما در حال انجام یک روند مداوم توسعه و به‌روزرس، جدید هستیم. همچنین به همین دلیل است که تغییرات کوچک‌تری که این ویژگی اضافی را به شما می‌دهد یا استفاده از نرم‌افزار ما را بسیار آسان‌تر می‌کند، برای ما یک تعمیر اساسی یا معرفی نوعی ابزار جدید مهم است. ما می د،م که نحوه تعامل کاربران با نرم افزار ما به طور روزانه به اندازه معرفی بهترین چیز بعدی در گزارش سئو مهم است!

البته لطفاً به ما اطلاع دهید که مایلید چه به‌روزرس،‌هایی را ببینید و چگونه می‌تو،م ردیابی رتبه روزانه شما را بسیار آسان‌تر کنیم.

درباره نویسنده

شای هارل

Shay Harel مدیر عامل Rank Ranger، یک پلتفرم ابتکاری و جامع SEO و بازاریابی دیجیتال Saas است. علاوه بر نظارت بر رشد شرکت، Shay را می‌توان یافت که روی صفحه‌کلید خود ضربه می‌زند و گزارش‌های داده‌های جدید و منحصربه‌فرد SEO را تهیه می‌کند.

زم، که شای برای کمک به صنعت سئو کار سختی ندارد، از گذراندن وقت با خانواده‌اش، نواختن گیتار، کاوش در مکان‌های عجیب و غریب و لذت بردن از شراب خوب مجموعه در حال رشد خود لذت می‌برد.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/target-rank-dashboard