
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404
روش های جدید برای نمایش داده های Google Analytics شما
در ماه آگوست، مجموعه ای از ویجت ها را منتشر کردیم که تجزیه و تحلیل داده های Google Analytics شما را آسان تر از همیشه کرد. از آن زمان تا کنون مشغول ایجاد ویجت های کاملاً جدید برای اه، کاملاً جدید با یک موضوع مش، بوده ایم: نمایش داده های جامع SEO و بازاریابی در گزارش های بر،ب سفید تا حد امکان ساده. در اینجا نگاهی داریم به آنچه که ما در زمینه توسعه ویجت انجام داده ایم.
ویجت آمار روزانه برای داده های ،یبی گوگل آنالیتی،، کنسول جستجو و تبلیغات گوگل
این ویجت آمار روزانه یک فروشگاه داده گوگل یک مرحله ای است. با ویجت، می تو،د هر یک از معیارهای موجود در API Google Analytics را با کنسول جستجوی Google و حتی با Google Ads مقایسه کنید. این یک مزیت آشکار است زیرا گوگل به شما اجازه نمی دهد که ،وما بین داده ها در پلتفرم های مختلف خود (به ،وان مثال، گوگل آنالیتی،، کنسول جستجو و تبلیغات گوگل) مقایسه کنید.
یک ویجت روزانه که هر دو داده از کنسول جستجو و تبلیغات گوگل را به طور همزمان نشان می دهد
ویجت به شما امکان می دهد مجموعه ای از معیارهای سفارشی را در بین منابع داده مقایسه کنید. در واقع، می تو،د مهم ترین معیارها را از هر سه پلتفرم برای خود انتخاب کنید. به ،وان مثال، شما می تو،د معیارهایی مانند کاربران جدید، نرخ پرش، ارزش هدف و کلیک های تبلیغاتی را نمایش دهید.
این ویجت نه تنها توانایی ارائه مقادیر بسیار زیاد را دارد
ویجت قیف بازاریابی
را ویجت قیف بازاریابی یک ویجت قابل تنظیم است که به شما این فرصت را می دهد تا مسیر موفقیت سایت خود را به اشتراک بگذارید. با استفاده از ادغام Google Analytics خود در Rank Ranger، قیف بازاریابی به شما امکان می دهد نحوه تعامل کاربران با سایت شما را نشان دهید. ویجت به شما این امکان را می دهد که به طور سفارشی معیارهای Analytics را که می خواهید نمایش دهید و به چه ترتیبی انتخاب کنید.
نتیجه توانایی نمایش رفتار و تعامل کاربر است زیرا بر تبدیل ها و اه، شما تأثیر می گذارد.

از قیف بازاریابی برای ارائه یک جریان منطقی از نحوه رفتار کاربران هنگام بازدید از سایت خود استفاده کنید
برای کمک به شما در بیان داستان ترافیک سایت خود، قیف بازاریابی را می توان برای نشان دادن آن تنظیم کرد
ابزارک های دموگرافیک مکان جغرافیایی Google و Google Analytics Audience برای اطلاعات بینش کاربر
آ،ین تا
ابزارک مکان جغرافیایی Google
را ابزارک مکان جغرافیایی Google شما را قادر می سازد تا عملکرد Analytics خود را در تمام بازارها مشاهده کنید. در اینجا نقشه ای به شما ارائه می شود که از طریق سایه رنگی آن عملکرد در یک بازار خاص را نشان می دهد. برای دریافت یک نمایش عددی از عملکرد سایت خود در یک کشور خاص

از ویجت مکان جغرافیایی برای جمع آوری داده ها در مورد معیارهایی مانند Sessions بر اساس بازار استفاده کنید
جمعیت شناسی مخاطبان گوگل آنالیتی،
هنگامی که به دنبال ارائه مخاطبان سایت خود بر اساس سن و ،ت هستید جمعیت شناسی مخاطبان گوگل آنالیتی، ویجت مجموعه گسترده ای از بینش ها را در یک نگاه ارائه می دهد. به طور خاص، ویجت سن و ،ت جمعیتی کاربران شما را در ماه قبل نشان می دهد. با پشتیب، از موقعیت مک، Google Geo، داده های اینجا به شما امکان می دهد ببینید که مخاطبان شما چه ،، هستند، نه تنها در چه بازاری زندگی می کنند.
از ویجت جمعیت شناختی مخاطب برای دریافت درک بصری از کاربران خود استفاده کنید
وقتی ابزارک های سئو به بر،ب سفید می رسند
همانطور که اشاره کردیم، پرکارترین استفاده از این ویجت ها زم، حاصل می شود که در گزارش های بر،ب سفید ما به اشتراک گذاشته شوند، به ویژه داشبورد بازاریابی، که دسترسی کامل به HTML و CSS را ارائه می دهد (به طوری که می تو،د داشبوردهای خود را شبیه به همه جلوه دهید. وب سایت مورد نظر شما). به بیان ساده، این یک راه عالی برای نمایش عملکرد سایت شما به مشتریان است زیرا داشبورد به شما این امکان را می دهد که ویدیوها، نظرسنجی ها و هر چیزی را که برای برجسته ، رشد و موفقیت سایت خود لازم می د،د قرار دهید. بیشتر، داشبورد بازاریابی به شما این فرصت را می دهد که یادداشت های توضیحی را برای مشتریان خود درج کنید، که آن را به مک، عالی برای
داشبورد بازاریابی به شما این امکان را می دهد که داشبوردهایی ایجاد کنید که شبیه هر سایتی باشد که می خواهید.
به خاطر سادگی سئو
استفاده از این ویجت های جدید سئو این امکان را به همراه دارد که موفقیت سئوی خود را به گونه ای ارائه کند که مشتریان شما به راحتی آن را درک کنند. آ،ین کاری که می خواهید انجام دهید این است که داده ها را به سادگی ارائه دهید
درباره نویسنده

منبع: https://www.rankranger.com/blog/seo-reporting-widgets-،ytics